Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

Νότα Κυμοθόη "21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης" ΕΚΠΑ

Νότα Κυμοθόη "21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης" ΕΚΠΑ 

Αποδεχόμενη την Πρόσκληση του σπουδαίου Καθηγητή  Βυζαντινής Μουσικολογίας και Ψαλτικής Τέχνης Τμήμα Μουσικών Σπουδών Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ κ. Αχιλλέα Γ. Χαλδαιάκη, αισθάνθηκα μεγάλη χαρά να απαγγείλω Ποίησή μου εορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2024, στα Προπύλαια του ΕΚΠΑ μαζί με πλήθος Ποιητριών και Ποιητών από όλο τον πολιτισμένο κόσμο της Γης. 

Επέλεξα κι απήγγειλα Ποίησή μου στην ελληνική γλώσσα από το βιβλίο Ποίησής μου ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΔΩΡΕΑ με τους τίτλους: 

α) "ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ" που έχει άμεση σχέση με τον ελληνικό Πολιτισμό, την διάδοση της ελληνικής σκέψης και Ποίησης και την διάδοση της ελληνικής γλώσσας
και β) "ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ" που έχει σχέση με το ελληνικό Φως της πατρίδας μας, την ελληνική φιλοξενία, το πανανθρώπινο ελληνικό αρχαίο Πνεύμα, τις αξίες και τα ελληνικά ιδανικά.

Η Ποίησή μου "Των λαών το γεφύρι" μεταφρασμένη στην ιταλική, αγγλική και αραβική γλώσσα κυκλοφορεί σε ΑΝΘΟΛΟΓΙΕΣ σε διάφορες χώρες. Έχει βραβευτεί αυτή η Ποίησή μου σε Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης στην Ιταλία και στην ιταλική γλώσσα το 1992 μαζί με άλλα ποιήματά μου από την AKADEMIA UNIVERCALE "FEDERICO II DI SVEVIA" με το OSCAR "Αntonietta di Bari Bruno" PRIMA CLASSIFICATA SEZIONE: POESIE INFEDITE EUROCONCORSO DI POESIA. 








Και οι δυο τίτλοι Ποίησής μου που επέλεξα να απαγγείλω  είναι δημοσιευμένοι στο δίγλωσσο βιβλίο Ποίησής μου στην ελληνική γλώσσα με τίτλο "ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΔΩΡΕΑ" και στην αγγλική γλώσσα με τίτλο "UNIVERSE'S BEQUEST" εκδόσεις Όστρια 2023. Η μετάφραση στην αγγλική γλώσσα πραγματοποιήθηκε από τον Aristaios Lykeiarxes (D.M.P.) που ευγνωμονώ ιδιαίτερα για την αρτιότητα απόδοσης της ποιητικής γραφής της σκέψης μου. Τον συγχαίρω πραγματικά και έχω την αίσθηση πως είναι και Ποιητής εκτός των άλλων Επιστημονικών γνώσεών του και ταλέντων του, διαφορετικά δεν θα μπορούσε να αποδώσει τόσο τέλεια την ποιητική γραφή μου.



Αναζητήστε το βιβλίο μου "Σύμπαντος δωρεά" εκδόσεις Όστρια 2023 στο ίδιο βιβλίο είναι και στην αγγλική "Universe's Bequest" 2023 στις Εκδόσεις Όστρια στην Αθήνα Χέυδεν 3 τηλ. 211 2136882, σε όλα τα βιβλιοπωλεία και στο διαδίκτυο. 




Στις 20 Μαρτίου 2024 απήγγειλα Ποίηση μου στο Σαρόγλειο Μέγαρο σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Π.Ε.Λ. Επέλεξα Ποίησή μου με τον τίτλο "ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" που βραβεύτηκε από Καθηγητές Πανεπιστημίου με το Α΄ Βραβείο Ποίησης στον Ι' Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης της Αμφικτυονίας Ελληνισμού το 2021 για τα 200 χρόνια εορτασμού της Ελλάδας (1821-2021) απελευθέρωσης από τον οθωμανικό ζυγό. 
Αισθάνθηκα χαρούμενη γιατί στην αίθουσα παρευρισκόταν και ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Ελληνικού Πολιτισμού κ. Νικόλαος Κούκης.



Από την 4 κι 1/2  σελίδες της Βραβευμένης αυτής Ποίησής μου με το Α΄ Παγκόσμιο Βραβείο Ποίησης στην Ελλάδα, επέλεξα κι απήγγειλα μόνον ένα μικρό μέρος 1 κι 1/2 σελίδας. Το θέμα εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης ήταν αφιερωμένο στην εξέγερση του '21!












Η Ποίησή μου αυτή είναι δημοσιευμένη στην ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ το 2021 και βρίσκεται σε πολλές Δημόσιες Βιβλιοθήκες, σε Προεδρικά Μέγαρα και Ιδρύματα Πολιτισμού σε όλον τον κόσμο.
Την χαιρετίζει ο τότε Υφυπουργός Εσωτερικών Αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης Σταύρος Καλαφάτης και ο Πρόεδρος της Αμφικτυονίας Ελληνισμού Δημήτρης Μπουκόνης.




Ευχαριστώ τους φορείς εκδηλώσεων για την Ποίηση και όλον τον κόσμο που αγαπάει και διαβάζει Ποίηση. Ιδιαιτέρως ευχαριστώ το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και τον Καθηγητή κ. Αχιλλέα Γ. Χαλδαιάκη!

Ευχαριστώ όλους όσους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση αυτήν του Μαραθωνίου Ποίησης στο ΕΚΠΑ. Εύχομαι να είστε όλες και όλοι καλά όπου κι αν είστε. Χρόνια Πολλά Ποίηση! 
Χρόνια Πολλά σε όλες τις Ποιήτριες κι όλους τους Ποιητές!
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός-Ποιήτρια!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: