Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

Νότα Κυμοθόη"Το χρώμα των λέξεων και η ευλογία του Λόγου"Δοκίμιο



"Το χρώμα των λέξεων και η ευλογία του Λόγου" Δοκίμιο 
Νότα Κυμοθόη
Είχα τη χαρά να είμαι στον Καναδά, αυτό το καλοκαίρι, κοντά στα παιδιά μου. Μια χώρα οργανωμένη και πολιτισμένη, την οποία ευχαριστώ κι ευγνωμονώ για όλα...κι ας με έκανε να σκέφτομαι το περιβάλλον της Ελλάδας και να συνειδητοποιώ πως δεν υπάρχει δυστυχώς Παιδεία, μήτε Πολιτισμός στην χώρα μας κι αυτό με προβληματίζει...
Είχα τη χαρά, να παραχωρήσω μια συνέντευξή μου στην Ελληνική Κοινότητα Μείζονος Μόντρεαλ και στην δημοσιογράφο Μάνια Σάμπα, που θα ακουστεί στα μέσα Σεπτεμβρίου, από το δορυφορικό ραδιόφωνο megreek.ca, την οποία κι ευχαριστώ.
Η συνέντευξή μου, περιστράφηκε κυρίως γύρω από το λογοτεχνικό μου έργο αλλά και το εικαστικό μου, με βαρύτητα στο βιβλίο μου με Δοκίμια "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" εκδόσεις οι Αινιάνες.
"Πρέπει ν΄αναγνωρίσουμε πως αυτά που σκεφτόμαστε δεν επηρεάζουν απλά τον κόσμο-είναι ο κόσμος", γράφει ο Φρέντ Άλαν Γούλφ. Αλλά ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά από τον άλλον κι αυτό έχει να κάνει με την παιδεία και το χαρακτήρα του καθενός... Photography from Canada Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

(από το βιβλίο μου "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια, εκδόσεις οι Αινιάνες, 2017)
Λαμβάνω καθημερινά e-mail με τις εντυπώσεις των αναγνωστών μου, που με ευχαριστούν για την γνώση που αντλούν από αυτό μου το βιβλίο. Άλλοι μου γράφουν πως το διαβάζουν πάλι και πάλι, γιατί ο κάθε στίχος του λογισμού μου, τους κάνει να σκεφτούν θέματα, που τους απασχολούσαν. Κι ενώ αυτό το βιβλίο μου περιέχει δοκίμια, γιατί ο δόκιμος λόγος είναι αυτός οπού η σκέψη του γράφοντος δοκιμάζεται, πολλοί αναγνώστες μου το χαίρονται, γιατί μου γράφουν πως είναι ΠΟΙΗΣΗ όλο το βιβλίο μου...
Σας ευχαριστώ, εγκάρδια όλους και  όλες!!!









ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2019 © Nότα Κυμοθόη


Δεν υπάρχουν σχόλια: