Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΠΕΡΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ"

                                               εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
"ΠΕΡΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ"

Κατηφόριζα απ΄ την Ακρόπολη των Αθηνών πλημμυρισμένη φως, αγνότητα, ομορφιά και μια απλότητα τόσο πολύ αθώα, που θα την ζήλευε ως και η μάνα οπού κρατά στην αγκαλιά της νεογέννητο μωρό. Έχει μια άλλη ενέργεια όλος ο τόπος, οπού ολόγυρα στο βράχο της Ακρόπολης υπάρχει. Όμως, μετά από ένα σημείο, αρχίζει όλος εκείνος ο βιασμός των αισθήσεων,οπού δεν μπορεί να αναμετρηθεί κανείς, γιατί είναι δίχως κατάλληλα όπλα. Και τι όπλα να διαλέξει ένας ποιητής ή ένας ζωγράφος, όταν βιάζεται η αίσθηση της όρασής του από την αισθητική της πόλης του;
Στάθηκα ακριβώς εδώ, όπου ολόγυρά μου και κάτω απ΄ τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, υπάρχουν δημόσια κτήρια του Υπουργείου Πολιτισμού. Αλλά αυτός ο "πολιτισμός" του γκράφιτι στους τοίχους, εκτός από αντιαισθητικός είναι μικρόβιο μόλυνσης. Έτσι τουλάχιστον τον εισέπραξα με την πρώτη γροθιά του στο βλέμμα μου κι ύστερα χαμογέλεσα και στάθηκα ακριβώς μπροστά στην πινακίδα του βιασμένου κτηρίου, που έγραφε: "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 1η ΕΦΟΡΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ".
Για μια στιγμή, ένιωσα τελείως ηλίθια και προσπάθησα να θυμηθώ τις ιστορικές περιόδους της Ελλάδας. Η σκέψη μου περιτριγύριζε γύρω από τον τίτλο "Βυζαντινών Αρχαιοτήτων" και για μια στιγμή, νόμισα πως ξέχασα την ιστορία. Μαζί μ΄εμένα στάθηκε κι άλλος κόσμος και κούνησε το κεφάλι του με όλα όσα έγραφαν στον τοίχο. Αλλά έτσι όπως έχει γκρεμιστεί όλος ο κοινωνικός ιστός στην χώρα Ελλάδα, οι λέξεις δεν στενοχωρούν κανέναν, ακόμα κι αν πρόκειται για βρισιές, επάνω στον τοίχο...
Έφερα στο νου μου όλες τις ιστορικές περιόδους στην Ελλάδα, ξανακοίταγα την επιγραφή και πληροφορήθηκα τι ακριβώς αρμοδιότητες έχει αυτή όλη η υπηρεσία.

"Η 1η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων είναι Περιφερειακή Υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού, σε επίπεδο Διεύθυνσης, έχει έδρα την Αθήνα, και αρμοδιότητα που εκτείνεται στην Περιφέρεια Αττικής.

Η αρμοδιότητα της Εφορείας ανάγεται σε όλα τα θέματα σχετικά με την διατήρηση, προστασία και φύλαξη των αρχαιοτήτων, την επιστημονική έρευνα, την αποκάλυψη, τη συντήρηση, τη φύλαξη, την προστασία, την ανάδειξη 
αρχαιοτήτων και νεώτερων θρησκευτικών μνημείων, και την έκθεσή τους στα Μουσεία, τον προγραμματισμό, τη διαχείριση, τη μελέτη και την εκτέλεση οιουδήποτε αρχαιολογικού έργου, τη συντήρηση, επισκευή, αποκατάσταση, αναστήλωση, ανάδειξη και διαμόρφωση των μνημείων και των αρχαιολογικών χώρων, καθώς και του φυσικού ή μη περιβάλλοντός τους, την εκτέλεση όλων των ανωτέρω έργων με αυτεπιστασία και απολογιστικά, την επιστημονική μελέτη και δημοσίευση των αρχαιοτήτων, τη διαχείριση των μνημείων, των αρχαιολογικών χώρων, των Μουσείων και των Συλλογών, στον χώρο ευθύνης της, που ανήκουν στο κράτος, την προετοιμασία και την εισήγηση όλων των αρχαιολογικών θεμάτων στα αρμόδια Τοπικά Συμβούλια Μνημείων και την εν γένει μέριμνα εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας των αρχαιοτήτων. 

Το προσωπικό της μετέχει στο έργο αυτό, καθώς και στη διεξαγωγή συστηματικών και σωστικών ανασκαφών ή άλλων αρχαιολογικών έργων και ερευνών, στη μελέτη και διοργάνωση των μονίμων και περιοδικών εκθέσεων, στη διαμόρφωση ανάπτυξης και λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων, στην οργάνωση, προβολή και λειτουργία των μουσείων, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες και ανεξάρτητα από την κατανομή τους στα επιμέρους τμήματα."

Η ελληνική ιστορία, περιλαμβάνει τις εξής περιόδους:
*Μινωικός πολιτισμός ( προ του 3000 π. Χ. -1420 π. Χ.)
*Πολιτισμός Αιγαίου ( πριν από το 1600 π. Χ.)
*Μυκηναϊκός πολιτισμός (1600 π. Χ. -1100 π. Χ.)
*Γεωμετρική  εποχή (1100 π.Χ. -800 π. Χ.)
*Αρχαϊκή εποχή (800 π. Χ.- 500 π. Χ.)
*Κλασική εποχή (500 π. Χ.- 323 π.Χ.)
*Ελληνιστική εποχή (323 π. Χ. - 146 π. Χ.)
*Ρωμαϊκή εποχή (146 π. Χ.- 330 μ. Χ.)

*Βυζαντινή εποχή (330 μ. Χ. -1453 μ.Χ.)

*Οθωμανική εποχή (1453 μ. Χ. -1821 μ.Χ.)
*Νεότερη ή Σύγχρονη Ελλάδα (1821 μ. Χ.-)

Παρατηρούμε λοιπόν, πως η Βυζαντινή περίοδος ξεκινάει από το 330 μ.Χ. κι αυτή η εποχή δεν έχει καμιά σχέση με την αρχαία εποχή και η 1η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, δεν κατανοεί κανένας, σε ποια ιστορική περίοδο αναφέρεται. Διότι δεν υπάρχουν Βυζαντινές αρχαιότητες! Είναι λάθος ο όρος, διότι χρησιμοποιεί τον αρχαίο πολιτισμό Βυζάντιο των αρχαίων Ελλήνων σε μια περίοδο καταστροφής ολοσχερώς του Βυζαντίου. Το σωστό είναι: ΕΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ (330 μ. Χ. - 1453 μ. Χ.) για να καταγραφεί όλη η καταστροφική συμπεριφορά αυτών των χρόνων, μιας μεταποιητικής εποχής, που αμφισβητεί το Βυζάντιο των αρχαίων Ιώνων αποίκων στην περιοχή και φυσικά τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό του Έλληνα Μακεδόνα Μέγα Αλεξάνδρου. Απαξίωσε τους αρχαίους Θεούς και Θεές των Ελλήνων, κατέστρεψε τα ιερά και όσιά τους και τα αρχαία ελληνικά αγάλματά τους. Ευτυχώς που υπήρξε η Δύση και διέσωσε αυτήν την συνέχεια της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής, την οποία η περίοδος αυτή που ονομάζουν οι ιστορικοί στην Ελλάδα δίχως να αισχύνονται Βυζαντινή, κατέστρεψε. 
    Εκείνο οπού υπάρχει σε όλη τη Νέα Ρώμη Ανατολής από το 330 μ. Χ. και μετά είναι η καταστροφή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, είναι ένας ¨βιασμός" που ακόμα δεν έχει καταγγελθεί επισήμως και  μια ολοσχερής καταστροφή που έχει υποστεί ο υυλικός και πνευματικός κόσμος από την περίοδο αυτήν και μετά, οπού στην κυριολεξία έχει ποδοπατήσει το αρχαίο ελληνικό πνεύμα με βια, θράσος και πολεμική εξόντωση.
    Δεν υπάρχουν Βυζαντινές Αρχαιότητες, αλλά μεταβυζαντινές αθλιότητες. Υπάρχουν Ελληνικές Αρχαιότητες και δεν έχουν ακόμα καταγραφεί, γιατί στη χώρα Ελλάδα ο πολιτισμός μπερδεύεται σ ένα νήμα και γίνεται κουβάρι από τα χέρια της θρησκευτικής εξουσίας που δεν υπολογίζει την Ιστορία του ελληνικού λαού.
      Είναι καιρός να ξεκαθαρίσει το όλο θέμα που μας εξευτελίζει στο χώρο της παιδείας και του πολιτισμού. Στην εικόνα εδώ ακριβώς, είναι ο τοίχος με τα όσα είναι γραμμένα επάνω του...και καθώς προχωράμε αριστερά (απέναντι από τη ρωμαϊκή αγορά), συνέχεια της 1η ΕΦΟΡΙΑΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ είναι το ίδρυμα Κανελλόπουλου, (το Μουσείο του είναι κάτω απ΄την Ακρόπολη).
                        εικόνα:φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη


Στην πόλη της Αθήνας αυτή η εικόνα στους τοίχους είναι πολύ παλιά. Διότι όταν ένα κόμμα είναι στην εξουσία, οι όσοι δεν είναι στην εξουσία, δημιουργούν ένταση με τον τρόπο τους. Κι αυτό συμβαίνει συνέχεια. Βγάζουν τ΄ απωθημένα τους προβλήματα με αγανάκτηση επάνω στα κτήρια. Τι φταίνε όμως οι τοίχοι για να γίνονται χώρος ανακοινώσεων; Μελετώντας όλον αυτόν τον μπερδεμένο τρόπο έκφρασης έρχονται στην επιφάνεια όλες οι αλήθειες, των όσων Υπηρεσιών στεγάζονται μέσα σε αυτά...Μέσα σε αυτό το κτήριο εργάζονται άνθρωποι, οι οποίοι ασχολούνται με τον Πολιτισμό...υποτιμώντας την νοημοσύνη κάποιων, οι οποίοι υποθέτω, έχουν αντιδράσει έτσι, γιατί η πινακίδα βιάζει την ιστορία και τον ίδιο τον πολιτισμό. Δεν υπάρχει εκκλησιά και μοναστήρι στην Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο και στην άλλοτε ανθηρή περιοχή της Μικράς Ασία, στον Πόντο και στην Αρμενία και στην Συρία κι όπου υπήρχε αποικία αρχαίων Ελλήνων, που να μη έχει χτιστεί στην ίδια θέση που ήταν αρχαίος ελληνικός ναός. Αντί λοιπόν να καταγράψει όλους αυτούς τους τόπους και να συγκεντρωθούν όλα τα αρχαία, κάνει τα στραβά μάτια(;) και συνεχίζεται όλη η καταστροφή(ξεπουλάνε αρχαία από σωστικές ανασκαφές ή αρχαιοκαπηλίες σε ξένα μουσεία ή ιδιώτες) και πνευματικά (διδάσκουν μια θρησκεία που στοχεύει ν΄αναστήσει μια βυζαντινή αυτοκρατορία), με μια βια κι έναν μισαλόδοξο τρόπο φασισμού που διαχωρίζει τους ανθρώπους σε θέματα θρησκευτικά, κοινωνικά, ηθικά, οικονομικά, παιδείας καθώς με τις ενέργειές τους δυναμώνουν τους δημόσιους υπαλλήλους ιερείς να συμπράττουν με άλλους δημόσιους υπαλλήλους κι άλλους ενάντια κάθε φορά σε όποια πρόοδο κι ανάπτυξη, πνίγοντας τις αρχαιολογικές έρευνες (Πουλιανός, Σουβαλτζή, επιστροφή γλυπτών Παρθενώνα, Αμφίπολη, Ροτόντα, κ.λ.π)...


                              εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη



Πίσω από τα μασίφ κάγκελα είναι μια πινακίδα, που εξηγεί τι ακριβώς ήταν εδώ (μια αρχαία βιβλιοθήκη), αλλά δεν κάνει λόγο για την καταπάτηση με το παραθυράκι του Νόμου "χτίζεις εκκλησία και μετά χτίζεις σπίτι"...Το ροζ κτήριο στο βάθος είναι το...Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη και στο βάθος ο Ναός της Νίκης επάνω στον βράχο της Ακρόπολης.

Βυζαντινές Αρχαιότητες δεν υπάρχουν. Υπάρχει η παράνομη κατασκευή μέσα στον αρχαιολογικό χώρο και η παράνομη αυτή κατασκευή των ορθοδόξων εκκλησιών δεν μπορεί να ονομάζεται Βυζαντινές Αρχαιότητες.



                             εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

 Ο αρχαίος κόσμος είναι η περίοδος π. Χ. και εδώ μπαίνει ένα άλλο σοβαρό θέμα, το οποίο ποδοπατάει όλη την ιστορική γνώση και Ιστορία με την συνεχή "βία" και υποτίμηση της ανθρώπινης νοημοσύνης, δια στόματος και Αρχιεπισκόπου Αθηνών, πως, η ορθοδοξία έχει συμβάλει στην διάσωση των αρχαιοτήτων.

Γελάνε οι επιστήμονες στο εξωτερικό με την ανοησία αυτή...να με συμπαθάτε...

                              εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Εδώ στην εικόνα αυτή, η μεγάλη καταπάτηση από βυζαντινή εκκλησιά, καταμεσής στην αρχαία αγορά. Αριστερά είναι το Θησείο, οπού δεν διακρίνεται στη φωτογραφία και δεξιά, το κτήριο στο βάθος, ένα αρχοντικό καταμεσής στον αρχαιολογικό χώρο...Στην αρχαία πόλη, με τα υλικά από τα αρχαία της οικοδομήματα, έχτισαν τα αρχοντικά τους οι όσοι βρίσκονται μέσα σε αυτούς τους χώρους και είναι δυστυχώς πολύ πικρή ιστορία, που μπλέκεται με...ονόματα Αγιοποιημένα...λες και όλοι οι άλλοι είναι αμαρτωλοί. Που τα βρήκαν τα μοναστήρια και οι εκκλησιές τα κτήματα μέσα στους αρχαιολογικούς χώρους;

Αυτό δεν είναι μέγα αμάρτημα; 

Έχουν τρομοκρατήσει όλον τον κόσμο με τη βία του φόβου, χρησιμοποιώντας το όνομα του Θεού όπως τους εξυπηρετεί, λες κι ο Θεός ξεχωρίζει τους ανθρώπους...

Ο Θεός είναι Ένα Όλον κι αυτή η πολεμική διάθεση της μιας θρησκευτικής ομάδας (ορθοδόξων) ενάντια στην άλλη (αρχαιοελληνιστών) και ενάντια στην ιστορική μνήμη ενός έθνους ολόκληρου και ολοκλήρου της ιστορικής του μνήμης, δεν αποτελεί κανένα δείγμα πολιτισμού. 
Το Υπουργείο Πολιτισμού είναι καιρός ν΄αναλάβει τις ευθύνες του, για το έργο το οποίο έχει χαρακτηριστεί να υπάρχει και να προασπίσει τον ελληνικό πολιτισμό, ο οποίος έχει γίνει παράνομο εξαγώγιμο είδος...Διότι όταν μέσα στα ίδια τα μοναστήρια υπάρχουν αμέτρητα θραύσματα αρχαιοτήτων κι όχι μόνον, αλλά δίνουν τη δυνατότητα οι Υπηρεσίες Πολιτισμού σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίες (ο πληθυσμός σε γενικές γραμμές έχει άγνοια) να χτίζονται κατοικίες πάνω και μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους, γιατί σε αυτούς υπηρετούν δικά τους παιδιά που κάνουν πράγματι τα στραβά μάτια, θα πρέπει να δουν κατάματα την αλήθεια κι όχι μονόπλευρα, όπως συμφέρει κάποιους.

                             εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη


Κι όπως γράφει ο φίλος μου ο Ν. Καζαντζάκης "καλά πρέπει να νιώσουμε πως δεν οδεύουμε από ενότητα Θεού στην ίδια πάλι ενότητα του Θεού. Δεν οδεύουμε από το ένα χάος σε άλλο χάος. Ούτε από το ένα φως στο άλλο φως ή από ένα σκοτάδι σε άλλο σκοτάδι. Τι αξία θάχε τότε η ζωή μας τούτη;"
Κι επειδή η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια σε λέξεις και σημασίες αυτών, καλό θα είναι να χρησιμοποιείται η κατάλληλη λέξη για το κάθε θέμα. Γιατί αν πράγματι κυριολεκτίσουμε, θα μπλέξουμε γραφειοκρατικά κι άκρη δε θα βρούμε...

© Nότα Κυμοθόη 2016Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                                                       
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi

ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΑ

Ευχαριστώ για το όμορφο αυτό ταξίδι...


                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi

                                                          Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                        Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                          Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                        Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


                                                        Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                           Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi



                                                           Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


             
                                                          Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


© Νότα Κυμοθόη




Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ":ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

                           εικόνα:Ο Άγιος Ιωσήφ (Oratoire St-Joseph)/photographer Nota Kimothoi

                               ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ 
                       "ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ"
                            ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
                                                  
                                                             Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
 



Το πρώτο χιόνι



Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Νότα Κυμοθόη 


Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΗΕ"



Νότα Κυμοθόη
"ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΗΕ"
© Νότα Κυμοθόη

Στις 9 Δεκεμβρίου, λένε, πως έγινε η σύλληψη της Παναγίας στους κόλπους της μητέρας της Άννας, η οποία ήταν υπερήλικας και δεν μπορούσε η φύση της να συλλάβει. Η σύλληψή της, λένε, έγινε με υπερφυσικό τρόπο, καθώς προσευχόταν σ΄ ένα περιβόλι, ενώ ο Ιωακείμ που κι αυτός ήταν ηλικιωμένος, προσευχόταν στο λόφο που ήταν ο ναός του Σολομώντα. Και οι δυο είχαν καταγωγή από τους γιους του Σολομώντα (είχε πάνω από 1000 ερωμένες και συζύγους κι έγραψε τη Σολομωνική). Ήταν δηλαδή εγγόνια του Δαβίδ; Εορτάζεται σήμερα η σύλληψη της Παναγίας ή εορτάζεται η Αγία Άννα; Και πως είναι δυνατόν, να συνυπάρχει το ιερό της πρόσωπο και να δοξολογείται με ψαλμούς που αποτελούν "κατάρες" για την ανθρωπότητα; Δεν είναι αντιφατικό και παράλογο, από τη μια να υπάρχουν οι ευχές κι από την άλλη να υπάρχουν οι"αφορισμοί"=κατάρες των ιερέων;
Ας καθιερώσουμε λοιπόν όλες οι μάνες του κόσμου να εορτάζουμε την ημέρα όπου η κάθε μια "είχε σύλληψη παιδιού" με όποιο τρόπο έγινε, γιατί τα παιδιά είναι "δώρα Θεού" και τα φέρνει ο Αρχάγγελος Γαβριήλ!!!...Με παραγγελία Θεού!!!...
Η σύλληψη ενός παιδιού, μέσα στο γάμο είναι θείο δώρο, για κάθε ζευγάρι, όταν γίνεται με φυσιολογικό τρόπο κι όχι με τρόπο "εξωσωματικής γονιμοποίησης" ή "βίαιης" άλλης πράξης...
Προς αποφυγή αυτής της πράξης, οι αρσενικοί της γης (που θεωρούνται από τις θρησκείες σήμερα υπεράνω των γυναικών και καθαροί να τελούν μόνον αυτοί τα ιερά μυστήρια και να είναι μόνον αυτοί οι "εκλεκτοί" Θεού και να τον "εκπροσωπούν" επί γης, καθιέρωσαν την πορνεία προς χρήση τους) είναι η αιτία για τις γυναίκες που οι ίδιοι ευθύνονται για το ότι καταλήγουν να γίνουν πόρνες!..Φευ!
Ευτυχώς που υπάρχει "προφύλαξη"=προφυλακτικά, που βοηθούν στην αποφυγή μιας μη προγραμματισμένης εγκυμοσύνης. Αλλά οι βιασμοί δεν έχουν εξαφανιστεί στην πολιτισμένη κι εκλεκτή του Θεού "αντρική" κοινωνία. Κι επειδή λοιπόν οι επί γης "ευλογημένοι" αρσενικοί, έχουν τη "χάρη", όπως λένε, να "άρχουν" με την ευλογία Δεσποτάδων, Μητροπολιτών, Πατριαρχών, Πάπα κι Επισκόπων και ταυτόχρονα να διατηρούν τα "πορνεία" τις διεθνείς "τσόντες" που εξευτελίζουν τις ανθρώπινες αισθήσεις και την ανθρώπινη ύπαρξη...ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ...ΦΕΥ!..
Ντρέπομαι: Για όλους τους "σοφούς" Κυβερνήτες των χωρών της γης, για όλους τους σοφούς Υπουργούς τους, για όλους τους σοφούς Στρατηγούς της γης, για όλους τους σοφούς Ιεράρχες στην Ορθόδοξη και στην Καθολική εκκλησία, για όλους τους σοφούς Καθηγητές Πανεπιστημίων, για όλους τους "δήθεν" Επιχειρηματίες και για όλους με τα "σταυρουδάκια" που συντηρούν Ιδρύματα και χρηματοδοτούν επιχειρήσεις "sex"...
Ας είναι ευλογημένοι, όσοι κι όσες έχουν μια σχέση συμβίωσης κι ας είναι "ευλογημένα" όλα τα ταλαίπωρα παιδιά, που έχουν έρθει στον κόσμο μέσα από μια βίαιη σχέση κι ας φωτιστούν οι "αρσενικοί" της γης κι ας συνετιστούν, γιατί ο Θεός δεν είναι "πεοδότης", μήτε υπάρχει στη "βια". Είναι ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ κι ΕΊΝΑΙ ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ ΔΟΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ! 
Ας γιορτάσουμε λοιπόν, όλη τη χαρά αυτή της σύλληψης της Παναγίας στα σπλάγχνα της μητέρας της Άννας κι ας σκεφτούμε όλες οι μάνες πως καμιά μας δεν γεννάει παιδιά, για να σκοτώνονται από τα παιδιά άλλης μάνας, μήτε να "βιάζονται" από μισάνθρωπους (ας τους λυπηθεί ο Θεός κι ας τους αναλάβουν οι εκλεκτοί Του)!.. Αυτή είναι και η "εντολή της Αγάπης" την οποία άφησε παρακαταθήκη αλλά και Ιερή Εντολή, ο εγγονός της Αγίας Άννας, ο Εμμανουήλ Ιησούς Χριστός! Η Μαρία οπού έγινε η Μητέρα του Φωτός,( Φώς εκ Φωτός= Εμμανουήλ Ιησού Χριστού), γιορτάζεται σήμερα σαν το θαύμα σύλληψής της, στα σπλάγχνα της μητέρας της Άννας!..Είναι η γιαγιά του Χριστού!..Η γραμμή δηλαδή του Φωτός και του Θεού του Φωτός, είναι καθαρά ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ!..
"ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ"!!!Αν δεν κατανοήσουν όλοι οι επί γης "εκπρόσωποι" Θεού το ρόλο τους, όλη η επίγεια εξουσία της δύναμής τους διαλύεται!..
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΡΑ!!! Και όχι μόνον αυτόν με τα όπλα αλλά και τον άλλον τον...πνευματικό που έχει σκορπίσει και σκορπίζει τρόμο στους ανθρώπους...
STOP THE WAR!!!
Με αγάπη για την Αγάπη και αγάπη για το Φως της Αγάπης!
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
© Νότα Κυμοθόη
(εικόνα: Αγία Άννα κρατώντας στην αγκαλιά της την Παναγία)


Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη"ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ"



Νότα Κυμοθόη

"ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ"


Είναι αδιαίρετη Τριάδα ομοούσιος! Πατήρ Υιός Άγιο Πνεύμα!
Θα σας αναλύσω τι σημαίνει Σαβαώθ, γιατί με ρωτάνε πολλοί γνωστοί και φίλες. Λοιπόν:

1)Κύριος Σαβαώθ σημαίνει Κύριος των Δυνάμεων και μεταφέρθηκε από το εβραϊκό κείμενο στα ελληνικά όπως ήταν, δίχως να μεταφραστεί από τους εβδομήκοντα (Ο')  

2)Ωσαννά, είναι συριακή λέξη, αλλά κι ελληνική όπως γράφεται ίσως στα ελληνικά να σήμαινε: "Ως αν είναι" και σύμφωνα με την μετάφραση των Ο' (εβδομήκοντα) ρψ”,25 :«Ω Κύριε σώσον δη ω Κύριε, ευόδωσον δη»
Αρχή του τρισάγιου ύμνου είναι το όραμα του Ησαΐα, προφήτη, πού είδε τους αγγέλους γύρω απ΄ το θρόνο του θεού να ψάλλουν «άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαββαώθ» (Ήσ. 6,13).
Αυτός, ο ύμνος, ψάλλεται σε κάθε θεία Λειτουργία:
"Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις".
Δηλαδή:
Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων, γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη δόξα σου. Όπως αν είναι, ύψιστε Θεέ, ευλογημένος ο ερχόμενος στο όνομα του Κυρίου. Σώσε μας, ύψιστε Θεέ.
Άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός, άγιος αθάνατος ελέησον ημάς

Ο τρισάγιος αυτός ύμνος υπενθυμίζει τον ύμνο που ψάλλουν οι Άγγελοι «άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαββαώθ» κι έχει μεγάλη  σημασία, γιατί αναφέρεται στον Τριαδικό Θεό που έχει Μία ουσία και Τρεις υποστάσεις, σύμφωνα με το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα. Με την λέξη Θεός χαρακτηρίζεται ο Πατήρ, με την λέξη ισχυρός χαρακτηρίζεται ο Υιός και με την λέξη αθάνατος χαρακτηρίζεται το Άγιον Πνεύμα. 

Αυτόν το Θεό συναντάμε σε δοξαστικό της Πεντηκοστής. Και τα τρία πρόσωπα έχουν διαφορετική υπόσταση-πρόσωπο, αλλά έχουν κοινή ουσία κι ενέργεια, γι’ αυτό και τα τρία Πρόσωπα είναι Άγια, και στέλνουν το έλεος και την Χάρη τους κι έτσι λέμε "ελέησον ημάς κι όχι "ελεήσατε ημάς". Η τριπλή επανάληψη " Άγιος" υποδηλώνει τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας.
Αυτός ο ύμνος, έχει και σωτηριολογική σημασία. Με τον ύμνο αυτό είναι σαν να λέμε. «Θεέ μου εσύ είσαι άγιος και Θεός, είσαι άγιος και ισχυρός, είσαι άγιος και αθάνατος".
Ο τρισάγιος ύμνος ψάλλεται και στη θεία λειτουργία δύο φορές:1η στην λεγομένη λειτουργία των κατηχουμένων, μετά την μικρά Είσοδο, και 2η στην θεία Λειτουργία των πιστών, στην θέση της αναφοράς "Αγιος, άγιος, άγιος ..."
Απλά γίνεται μία μίμηση των αγγέλων καθώς ψάλλεται ο ύμνος αυτός δια στόματος ανθρώπων, που δοξολογούν το Θεό.

Αλλά τι σχέση έχει ο Θεός που πιστεύουμε, με το Σολομώντα; 
Θα το δούμε στη συνέχεια...

Ήταν το 5ο παιδί του Δαβίδ και το όνομά που του ήταν Σολμόν= ειρηνικός. Όταν ήταν 12 χρονών το 972 π. Χ. πέθανε ο Δαβίδ (ο γνωστός που έγραψε τους ψαλμούς) ανέβηκε στο θρόνο του, αλλά επειδή ήταν ανήλικος είχε επίτροπο τον Νάθαν (προφήτη) που τον ανάθρεψε και του έδωσε το όνομα Ιεδεδί που σημαίνει στα εβραϊκά Γεντιτζέ=αγαπητός του Ιαχβέ. Κι αυτό προέκυψε, γιατί είδε ένα όνειρο τότε ο πιτσιρίκος βασιλιάς του Ισραήλ, που όπως είπε ήρθε στον ύπνο του ο Ιαχωβάς και του είπε τι θέλει να του χαρίσει:"δόξα, πλούτη ή σοφία";
Ο μικρός βασιλιάς πλούτη είχε άφθονα και δόξα είχε άφθονη, μόρφωση όμως δεν είχε. Έτσι διάλεξε, όπως γράφουν, τη σοφία.
Πονηρός και πανούργος συνεργάστηκε με όλους αναπτύσσοντας το εμπόριο, έχτισε τον περίφημο ναό του Ιεχωβά που ονομάστηκε Ναός Σολομώντος και είχε πάνω από 1000 γυναίκες (συζύγους και ερωμένες). Ζούσε μέσα στη χλιδή και στην καλοπέραση και είχε επιβάλλει στο λαό του αφόρητη φορολογία και ο λαός συνεχώς δημιουργούσε μικρές επαναστάσεις. Μία από τις γυναίκες του ήταν και η κόρη του Φαραώ της Αιγύπτου, απ΄ την οποία μυήθηκε στη "νεκρομαντεία" κι από τις άλλες έμαθε όλα τα μαγικά της εποχής του, αποκτώντας δύναμη. Αλλά και μια ωραιότατη γυναίκα από την Αραβία, η πριγκίπισσα του Σαβά, έγινε σύζυγός του. Από τους Άραβες είχε άφθονο χρυσό καθώς και όλα τα δικά τους τελετουργικά... Μετά το θάνατό του το ιουδαϊκό κράτος διαλύθηκε.
 Το 931 π.Χ. πέθανε και ανέβηκε στο θρόνο του ο γιος του Ροβοάμ. Καμιά σχέση δεν είχε με τον πατέρα του, αλλά είχε στα χέρια του το γραπτό του έργο.
 Δηλαδή: 3000 παραβολές, 5000 στίχους ή ωδές, μάλλον ο "Εκκλησιαστής" είναι δικό του έργο, το "Άσμα Ασμάτων" καθώς και οι "Παροιμίες" αλλά και τη γνωστή "Κλείδα" του Σολομώντος ή Σολομωνική, που περιέχει "μαγικά" κείμενα από το Ταλμούδ και την Καμπάλα των Ιουδαίων.

Περιέχει επικλήσεις για να καλέσει κάποιος πνεύματα νεκρών και πνεύματα βασανισμένα στην κόλαση και είναι γεμάτα κατάρες, τις οποίες διατάσσονται τα τιμωρημένα πνεύματα να εκτελέσουν.
Δυστυχώς κατάρες περιέχουν και οι Ψαλμοί του Δαβίδ, αλλά και σε στίχους μέσα στη "θεία" λειτουργία, έχουν συμπεριλάβει...
Χρησιμοποιούσαν αίμα ζώων μαζί με διάφορα μελάνια για να ζωγραφίσουν τα μαγικά σύμβολα, που αποτελούσαν τη δύναμη του βασιλιά του Ισραήλ (Δαβίδ και του Σολομώντα). Για να έχουν δύναμη φορούσαν βελούδινα ρούχα με χρυσά, κεντημένα με πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους, αλλά περνούσαν ένα διάστημα εξαγνισμού.

Ο δαιμόνιος και πανούργος Σολομών, είχε γνωρίσει και τα Ελευσίνια αλλά και όλα τα αρχαία ελληνικά Μυστήρια καθώς και τα Μυστήρια των Βαβυλωνίων...

Ο γιος του λοιπόν ο Ροβοάμ για να καταφέρει να μη χάσει την εξουσία του, χρησιμοποίησε τις γραφές και την "κλείδα" Σολομώντα, την οποία είχε μαζί με ψαλμούς, ωδές και διάφορα άλλα τελετουργικά το εβραϊκό ιερατείο... το οποίο χρησιμοποιούσε στις τελετές του το "Ταλμούδ" και την "Καμπάλα". Αλλά τι απέγιναν οι απόγονοι του Σολομώντα από τις 1000 και πλέον συζύγους κι ερωμένες του;

Μεσολαβεί στην πορεία ένας εμφύλιος μεταξύ όλων των απογόνων του...αλλά και των τόπων καταγωγής των γυναικών του...
Αλλά και σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο υπήρχαν εμφύλιοι πόλεμοι...

Ακολουθεί η μεγάλη ανάπτυξη των ελληνικών πόλεων, ο χρυσός αιώνας του Περικλή στην Αθήνα κι ακολουθεί αργότερα η εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου προς την Ανατολή, εκεί όπου οι απόγονοι Σολομώντα δημιουργούσαν συνεχώς εχθρικές συμπλοκές και προβλήματα...
Η Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου καθώς κι όλες οι Αλεξάνδρειες που ίδρυσε ο Μέγας Αλέξανδρος, ένωσαν πάλι κάτω από το σκύπτρο του 16άκτινου ήλιου της Βεργίνας και του Θεού του Φωτός τον κόσμο της Ανατολής, της Αιγύπτου, της Ινδίας κι όλης της Ασίας! Η Μεγάλη Ελληνική Αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου απέκτησε μεγάλη δύναμη, αλλά οι απόγονοι του Σολομώντα με τις μαγικές τους δυνάμεις κατέστρεφαν τον ελληνισμό λίγο-λίγο!..

Μετά το Μέγα Αλέξανδρο έρχονται οι Ρωμαίοι και η πριν ελληνική αυτοκρατορία γίνεται ρωμαϊκή αυτοκρατορία...
Στο Ισραήλ, το εβραϊκό ιερατείο προσπαθεί να επιβάλλει το δικό του τελετουργικό (ταλμούδ+καμπάλα+Δόξα Σολομώντα) στον Καίσαρα, ο οποίος λατρεύει τους 12 Θεούς των Ελλήνων, αλλά και άλλες μικρές θεότητες...

Μια τέτοια εποχή, γεννιέται ο Χριστός στο Ισραήλ, βρήκε έναν Ναό Σολομώντος, δηλαδή Ιεχωβά ή Ιαχβέ όπου λατρεύονταν όλα τα Πνεύματα= Θεοί του Σολομώντα =72 τον αριθμό + 18 υποχθόνια Πνεύματα δαιμόνων! Αλλά κι έναν χώρο ισχυρό μέσα στον ναό αυτό, από γραμματείς και φαρισαίους μαζί με το ιερατείο, που ήταν μεταξύ τους όλοι συγγενείς, από τα παιδιά του Σολομώντα. Ο Χριστός τι σχέση είχε μαζί τους; Αφού κατά σάρκα προέρχεται από την Μαρία. Είχε συγγένεια με τον Σολομώντα η οικογένεια της Μαρίας;

Η Μαρία, μητέρα του Χριστού, η αγνή κόρη και αειπάρθενος, όπως έχει χαρακτηριστεί, αλλά και  Θεοτόκος μετά από πολλές μάχες ιερέων κατά την ΣΤ΄ οικουμενική Σύνοδο και Παναγία, βρισκόταν κοντά στον Ζαχαρία Αρχιερέα στον Ναό αυτόν, εκείνη την εποχή.
Το τι διδάχτηκε εκείνη μόνον γνωρίζει, όπως γνωρίζει το τι γινόταν εκεί μέσα από το εβραϊκό ιερατείο... εκείνη την εποχή...
Ο αρχιερέας Ζαχαρίας, είχε αναλάβει την ανατροφή της και τη μόρφωσή της αλλά και την όλη της φροντίδα από 3 ετών έως τα 15 της που την αρραβώνιασαν με τον πολύ μεγάλης ηλικίας αλλά και παντρεμένο Ιωσήφ κι έμεινε στη συνέχεια... έγκυος από το Άγιο Πνεύμα...

Ο Υιός της Εμμανουήλ οπού με το βάπτισμά του ονομάστηκε Χριστός, είναι ο Θεός του ορθοδόξου χριστιανικού δόγματος. Μίλησε για "Φως Θεού". Έλεγε πως είναι "Υιός Θεού", αλλά το εβραϊκό ιερατείο (όλοι οι αρχιερείς του ήταν γιοι θεού Σολομώντα) στο πρόσωπο και στην παρουσία του ξυπόλυτου Χριστού γελούσαν. Δεν τον πίστεψαν ποτέ, γιατί ο θεόςστη σκέψη τους είναι πλούσιος και περνώντας τον για "βλάσφημο" τον καταδίκασαν σε θάνατο, επί εποχή Πιλάτου, που δεν είχε καμιά ανάμιξη με αυτό το δικό τους θέμα. Έτσι σταύρωσε το εβραϊκό ιερατείο, οι γραμματείς και οι φαρισαίοι εκείνης της εποχής τον Ιησού Χριστό και πέθανε πάνω στο σταυρό στο λόφο του Γολγοθά... αλλά, αναστήθηκε.

Αναστάσεις είχαν γνωρίσει και πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες, όπως αυτή του Ορφέα!
Ο Ιησούς Χριστός είχε αναστήσει άτομα που είχαν πεθάνει και ο πιο γνωστός είναι ο Λάζαρος, που έγινε αργότερα ο Α΄ Επίσκοπος στην εκκλησία της Κύπρου, στη Λάρνακα. 
Όταν εξαπλώθηκε μετά την 50ή η Διδασκαλία του Ιησού Χριστού και οι πιστοί γίνονται περισσότεροι κι όλο μεγάλωνε αυτό το πλήθος, δεν είχαν όλοι μόρφωση, μήτε αντίληψη για να κατανοήσουν τα όσα γίνονταν...
Ο Ναός του Σολομώντα το 70 μ. Χ. γκρεμίστηκε από ισχυρό σεισμό αλλά τον ξαναέχτισαν και πάλι αλλά και πάλι γκρεμίστηκε, το δε ιερατείο είχε διαλυθεί...
Αλλά σε συνεργασία με τους Ρωμαίους έσφαζαν, όσους πίστευαν στο Χριστό...ο οποίος μίλησε για Φως, εκείνο δηλαδή το αρχαίο ελληνικό Φως των ηλιακών θεοτήτων και του 16άκτινου ήλιου της Βεργίνας! Ήλιος Θεός!.. Ο Αρχαίος Θεός των Ελλήνων! Απολλώνιος Θεός!..

Όμως η Νέα θρησκεία θεμελιώθηκε με το Πνεύμα Φωτός Ανάστασης Χριστού και με την υποστήριξη αφ΄ ενός των αυτοκρατόρων του Βυζαντίου, αφ΄ ετέρου με το αίμα των πιστών...που συνεχώς αυξάνονται οι θυσίες και οι διωγμοί τους.
Ο Ιησούς Χριστός, ο Θεός του Φωτός και της Αγάπης, βοηθούσε και προστάτευε όλους τους πιστούς του, αλλά και η ίδια η μητέρα του Μαρία η Θεοτόκος που ονομάστηκε Παναγία!..Αλλά οι σφαγές και οι διωγμοί ήταν τόσοι πολλοί, που δεν μπορούν να μετρηθούν οι ψυχές που σφαγιάστηκαν για το όνομα Ιησού Χριστού!..
Εκείνη η εποχή, ήταν μια εποχή πολύ μεγάλων αλλαγών, όπως είναι και η δική μας...

Η μανία και ο φανατισμός του κόσμου τότε λόγω της θρησκευτικής διαφοράς, κατέστρεφε όλο τον πολιτισμό των Ελλήνων κι όλα τα ιερά των αρχαίων Ελλήνων!.. Δεν ήθελαν τίποτα να θυμίζει εκείνο το παρελθόν του φωτός, το οποίο αργότερα ονόμασαν "ειδωλολατρεία", γιατί η λατρεία του κόσμου είχε εστιαστεί στο πρόσωπο Ιησού Χριστού, Παναγίας αλλά και του Δαβίδ και του Σολομώντα!..

Σήμερα κατανοεί όλος σχεδόν ο κόσμος, πως δημιουργήθηκαν οι 3 μονοθεϊστικές θρησκείες( Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός και Ισλαμισμός) και πως το εβραϊκό ιερατείο έχει λάβει τη θέση του μέσα στο "δόγμα" χριστιανισμός αλλά και στις άλλες θρησκείες με άλλη μορφή!..

Έτσι λοιπόν, στην ορθόδοξη εκκλησία ο Χριστιανισμός, στο όνομα Χριστός, με το αίμα του τελετουργείται ως Θεός και υμνείται όλη η "Δόξα Σολομώντος"=ως Πατήρ Θεός?????(τι σχέση έχει ο Ύμνος Σαβα ώθ με την Πριγκίπισσα Σαβά και γυναίκα του που την Υμνολογούσε στους στίχους του?????) για να στερεωθεί όλο το ιερατείο του εβραϊσμού μέσα στην ίδρυση της εκκλησίας Χριστού, αλλά και η "κλεις" Σολομώντος, απόκρυφη τελετή που δίνει εξουσία σε όλο το ιερατείο που κρατά μυστική την ύπαρξή του ως τον ορθόδοξο θρόνο=θρόνος Σολομώντος, ενώ ταυτόχρονα καταριούνται= αφορίζουν όποιον τους λέει την αλήθεια για τα όσα κάνουν (Ν. Καζαντζάκης κ.λ.π.). 
Οι Ψαλμοί Δαβίδ (Πατέρας Σολομώντος), περιλαμβάνουν κατάρες για τους Έλληνες, Αιγύπτιους, Αιθίοπες, επειδή εκεί ήταν σκλάβοι κάποτε οι πρόγονοί τους και επειδή δεν επιθυμούν τη δύναμη των Ελλήνων...Αλλά ταυτόχρονα αποτελούν κι ένα ισχυρό όπλο μαγικών στίχων που όταν κάποιος τους προφέρει απ΄ το πρωτότυπο με πίστη δημιουργούν δίνες ενεργειακές...Είναι για όλους τους..."αμαρτωλούς", όπως λένε οι του εβραϊκού ιερατείου, για να μπορούν να ελέγχουν τους αφελείς και όσους έχουν άγνοια του αληθινού Χριστικού Φωτός, το οποίο είναι δύσκολο να φτάσουν και να πλησιάσουν δίχως εξαγνισμό...
Αλλά, θέση για να γίνουν "Άγιοι" και να γευτούν όλα τα αγαθά του Σολομώντα έχουν μόνον οι "άντρες"!..
Εδώ θαυμάστε, έναν φανατισμό ρατσισμού, που το 2015 μ. Χ. ας βάλει σε σκέψεις όλες τις γυναίκες - μάνες, αλλά κι όλες τις γυναίκες κόρες παγκοσμίως, διότι:
1)Τα πορνεία παγκοσμίως διατηρούνται από τους άντρες
2)Τα πορνοπεριοδικά παγκοσμίως είναι επιχειρήσεις που πίσω τους είναι δυστυχώς..."ευσεβείς" άντρες...
3)Τις κόρες τις θέλουν υποτονικές και δίχως "ηδονές" ...για να ωθούνται οι "άντρες στις πόρνες για να συνεχίζει η "αμαρτία" των παθών και να έχουν δουλειά οι..."εξομολόγοι"...
4) Τα εγκλήματα για το ερωτικό πάθος είναι πάρα πολλά και μαζί ακολουθεί το αλκοόλ, κι όλα τ΄ άλλα για να έχουν "δύναμη" όλοι οι του άνω "ιερατείου"...
Φυσικά για όλα, όπως λένε...φταίει ο ..."διάβολος", δηλαδή ο εκπεσών άγγελος...

Όλη η ορθοδοξία Υμνολογεί και δοξάζει το Ισραήλ και το Ιαχβέ, Σολομώντα, Δαβίδ και τους προφήτες του, οδεύοντας για ένα παγκόσμιο θρησκευτικό κράτος.

Δυστυχώς, όλο αυτό, δεν έχει καμιά σχέση με τον Ιησού Χριστό, μήτε με την Παναγία, μήτε με τη Διδασκαλία του Χριστού...Απλά ο κόσμος από συνήθεια, φόβο, απελπισία, πάει και προσεύχεται, δίχως οι περισσότεροι να γνωρίζουν, τι προσκυνούν, τι πιστεύουν και τι είναι όλο αυτό το δόγμα και μήτε γνωρίζουν, πως προσκυνούν τη "δόξα" Σολομώντος, που είναι όλο το ιερατείο σήμερα...
Το ιερατείο σήμερα έχει αποκτήσει τη "δόξα Σολομώντος" χρησιμοποιώντας ως σφραγίδα το "αίμα" του Χριστού +Πνεύμα Χριστού(εφαρμογή στην κλείδα Σολομώντος) και το "αίμα" αμέτρητων θυσιασμένων πιστών του= Άγιοι και Άγιες= "αίμα" τους και "τεμαχισμένα" τους λείψανα (εφαρμογή στην κλείδα Σολομώντος) με τα οποία σε τελετές καλούν το Πνεύμα τους όταν εορτάζεται η μνήμη τους και με το τελετουργικό έτσι όπως έχει γίνει συνεχίζει η δύναμη, ο πλούτος, η δόξα εβραϊκού ιερατείου= Σιωνιστών (με όποια μορφή κι αν έχει παρουσιαστεί)
ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
ΑΦΗΝΩ ΕΝΑ ΠΙΚΡΟ ΔΑΚΡΥ, ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΑ ΒΑΡΒΑΡΑΣ...
ΚΙ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΩΘΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...
"Ω Θεέ της Αγάπης και του καθαρού Ουρανίου Θεϊκού Φωτός!.. Μέσα στην αιωνιότητα τίποτα δεν χάνεται μήτε η δική σου Αγάπη για την ανθρωπότητα και μήτε το δικό Σου Φως έχει χαθεί!.. Έλα και φώτισε όλους τους νόες των ανθρώπων που έχουν κάνει τη Διδασκαλία σου δική τους επίγεια "δόξα" κι εξουσία μέσα σε χλιδή με μισαλλοδοξία, οργή, διαταγές και τρόμο, για τα πλάσματά σου, ενώ αδιαφορούν για την εντολή σου ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ. Φώτισε Κύριε τους νόες τους...Ω!.. Θεέ των ανθρώπων, οπού σε δοξολογούν σε όλη τη γη, αλλά δεν γνωρίζουν τον αληθινό Σου Λόγο, έλα και φώτισε τις καρδιές, όσων Εσένα εκπροσωπούν χρησιμοποιώντας το όνομά σου...ενώ επί ματαίω καταστρέφουν με πολέμους ανθρώπους. Σκοτώνουν Κύριε ανθρώπους, που δεν μπορούν ν΄ αναστήσουν. Ω!.. Θεέ του Αληθινού Φωτός και της Αγάπης, έλα και φέρε καλοσύνη και χαρά στων πονεμένων ανθρώπων τις καρδιές και δώσε σε όλους τους ανθρώπους ευλογίες, χαρές, χαρίσματα, εργασία και αφθονία από την απεραντοσύνη της δικής σου αφθονίας, ώστε να έχουν φαγητό όλοι οι άνθρωποι στη γη, να έχουν στέγη και ζεστασιά στο κρύο του χειμώνα και πρόσφερε χώρους στους Ναούς Σου για όλους τους άστεγους και πονεμένους, γιατί Εσύ είσαι Αυτός που πονάει, που διψάει, που πεινάει, που κρυώνει, που υποφέρει...Εσύ είσαι Εκείνος οπού κατοικείς Παντού, γιατί το Αληθινό Σου Φως είναι Παντού!.. Βοήθησε τη χώρα μου Ελλάδα να ξεπεράσει τις δυσκολίες της όλες και φέρε πάλι το καθαρό Φως Της στα παιδιά που υποφέρουν! Βοήθησε να εργαστούν πάλι τα εργαστήρια και οι επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν ευλογημένα! Με τη δική Σου Αγάπη βοήθησε κι όλους τους ηλικιωμένους να έχουν καλά και χαρούμενα γεράματα κι όλους όσους μάταια χτίζουν ναούς δόξας κι εξουσίας τους, φώτισέ τους Θεέ της Αγάπης και του αληθινού Φωτός, να δουν όλα τους τα λάθη και να μη ξοδεύουν πλούτη για τη δική τους εξουσία και δόξα, αλλά να τα δώσουν στους πονεμένους και ταλαίπωρους..."Αμεν!.. 
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ"© Νότα Κυμοθόη




Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

"ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi

Ο φόβος είναι ένα συναίσθημα, που ακινητοποιεί τον άνθρωπο. Από που προέρχεται ο φόβος; 


Ο φόβος υπάρχει κοιμισμένος μέσα σε κάθε "ον" που αναπνέει κι όχι μόνον στον άνθρωπο. Αλλά γιατί φοβάται ο άνθρωπος; Τι φοβάται;

Με προβληματίζει όλο αυτό το "σκηνικό" που δημιουργήθηκε ζωντανό, στις 14 Νοέμβρη στη Γαλλία, όπως με προβληματίζει κάθε βίαια κατάσταση... 
Θα μου επιτρέψετε να αναλύσω τα γεγονότα.
Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το άρθρο, ακούω μια εκπομπή στο δημόσιο ραδιόφωνο και ο παρουσιαστής, έχει ταυτίσει τον εαυτό του, αλλά και όλους μας με την ταυτότητα της Γαλλίας.
Αγαπητέ μου...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!
Όπως ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ, έτσι λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!

Αυτή η προπαγάνδα της Γαλλίας, με τις πλάτες κι άλλων φυσικά, που ενώ έως τώρα βομβάρδιζε τη Συρία και δημιούργησε ασφυκτικό ΜΕΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στη χώρα Ελλάδα αλλά και Κύπρο, μετά από το γεγονός της τρομοκρατικής επίθεσης που δέχτηκε (με βάζει σε σκέψεις το γεγονός), ξαφνικά φανερώνει πάλι το ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ της πρόσωπο. Μια πολιτική, την οποία και παλιότερα είχε διατυπώσει και η οποία είναι αντίθετη με την Ε.Ε., η οποία έχει ψηφίσει το Ρατσιστικό Νομοσχέδιο και η Γαλλία περιθωριοποιεί τους ανθρώπους.
 Το καλοκαίρι στην Πάρο, οι Γάλλοι που ζουν εκεί, έλεγαν πως η Γαλλία έχει μεγάλο θέμα με τους "μουσουλμάνους", γιατί έχουν δημιουργηθεί σχέσεις μεταξύ των κατοίκων και ισχυροί δεσμοί, αλλά κάποιοι αντιδρούν σε αυτό.

Ο Έλληνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, είναι Επίτροπος στην Ε.Ε. για το θέμα των προσφύγων. Με προβληματίζει το ότι, εν όψει εκλογών της Ν.Δ. για εκλογή Προέδρου της, δημιουργήθηκαν και δημιουργούνται σενάρια ¨φοβοτρομοκρατίας" πολλούς μήνες τώρα. Κι αυτό από διάφορες αναρτήσεις στο Googl+ διαφόρων ατόμων που το παίζουν "πατριώτες" και θέλουν να σώσουν τη χώρα από...την κυβέρνηση Τσίπρα...

Το ποιοι λοιπόν κρύβονται, όπου κρύβονται και το τι θέμα υπάρχει, δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, ο κάθε ένας να μεταδίδει και να σπέρνει "τρόμο" και φόβο, πολύ καιρό τώρα...
Όπως με προβληματίζει πολύ καιρό φυσικά, η στάση της Ρωσίας, η οποία έχει δημιουργήσει το τόξο ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ συμμαχίας με νόμισμα το "ρούβλι", το οποίο επίσημα δεν μπορεί να το κυκλοφορήσει.
Οι κινήσεις που έγιναν στη χώρα Ελλάδα για κατάργηση του "ευρώ" κι επαναφορά της δραχμής, τα γεγονότα με όλους και όλες που έχουν κατακλέψει τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ και φυσικά την μεγάλη πίκρα του ΠΑΣΟΚ αλλά και της Ν.Δ. που έχασαν τις εκλογές.

Το τι κρύβεται στη Γαλλία, με προβληματίζει πάρα πολύ. Γιατί εν όψει της επετείου του Πολυτεχνείου στην Ελλάδα και των γεγονότων που έχουν ιστορικά χαράξει Ελλάδα και Κύπρο, αλλά κι εν όψει των εξορίξεων ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ και τα θέματα ΜΝΗΜΟΝΙΑ με βάζουν σε σκέψεις, για το ρόλο που επιθυμεί να παίξει η Γαλλία στην περιοχή.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ!!!

Η πρόσφατη επίσκεψη του Ολάντ στη χώρα Ελλάδα, ήταν τις ημέρες όπου οι Πόντιοι έκαναν πορεία και διαμαρτυρία στην Αθήνα για το θέμα της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των ΠΟΝΤΙΩΝ!..
Η Αθήνα είχε πάλι πρόβλημα...
Που ήταν οι φίλοι μας οι Γάλλοι για το ότι οι Αθηναίοι δεν μπορούσαν να πάνε στις δουλειές τους;
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ;

Η Γαλλία βομβαρδίζει τόσα χρόνια τη Συρία!..ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ  κι όχι των Ελλήνων μήτε της χώρας μου Ελλάδας.

Το ότι θαλασσοπνίγονται τόσους μήνες οι άνθρωποι μέσα στη θάλασσα, το ότι η Ελλάδα ασφυκτιά από τους πρόσφυγες, δεν ξέρω που πραγματικά νοιάστηκε η Γαλλία... Να με συμπαθάτε, αλλά ο φόβος είναι της Γαλλίας, γιατί αυτή τον δημιούργησε σε χιλιάδες μετανάστες!..

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!ΔΕΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗ ΣΥΡΙΑ!!!

Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη "Ακαδημία Αθηνών"Δοκίμιο


Νότα Κυμοθόη
"Ακαδημία Αθηνών"
Δοκίμιο

Η Ακαδημία Αθηνών, ένα από τα θαυμαστά νεοκλασικά κτήρια του κόσμου, βρίσκεται με είσοδο στην οδό Πανεπιστημίου (metro Panepistimio) στην Αθήνα και είναι ένα σπουδαίο οικοδόμημα από πλευράς Αρχιτεκτονικής και τέχνης που θαυμάζει ο κάθε επισκέπτης στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, την Αθήνα.
εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη" Ακαδημία Αθηνών"© Νότα Κυμοθόη

Βρίσκεται μέσα στον κήπο της Ακαδημίας μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Ακαδημίας που μπορεί να το θαυμάσει ο επισκέπτης βαδίζοντας.
Είναι ένα οικοδόμημα Ιωνικού ρυθμού και το κεντρικό του τμήμα είναι όπως ήταν ένας αρχαίος ελληνικός αμφιπρόστυλος Ναός σε σχήμα "Π" με αρμονικές γραμμές και κάλλος ώστε το φως να διαχέεται και να δημιουργεί μεταπτώσεις σκιάς και φωτός, που δημιουργούν μια αρμονική πλαστικότητα.


Η διακόσμησή του έγινε μεταξύ του 1870-1880 από τον Γλύπτη Λεωνίδα Δρόση που γεννήθηκε στο Ναύπλιο το 1843 και πέθανε στη Νάπολη το 1884. Ο πατέρας του καταγόταν από γενιά Ελλήνων που ζούσαν στην Γερμανία, αλλά με την σύσταση του Νεοελληνικού κράτους και του Βαυαρού βασιλιά Όθωνα, ως στρατιωτικός εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα και παντρεύτηκε Ελληνίδα από την Τρίπολη. Είχε πολιτικογραφηθεί Γερμανός αλλά κρατούσε και την ελληνική του Υπηκοότητα επειδή η μάνα του ήταν γνήσια Ελληνίδα κι επειδή γεννήθηκε στην Ελλάδα. Σπούδασε με υποτροφία του ελληνικού κράτους στο Μόναχο.
    Το 1968 δίδαξε ως Καθηγητής στο Σχολείο Τεχνών όπως ονομαζόταν τότε το Πολυτεχνείο σε σπουδαίους μαθητές Έλληνες, γλυπτική, όπως στους: Χαλεπά, Μπονάνο, Σώχο και Φιλιππότη.
Είναι ένας από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ελληνικού νεοκλασικισμού με ακρίβεια στη λεπτομέρεια και μνημειακότητα στις μορφές της γλυπτικής κι αρχιτεκτονικής του τέχνης.


Το Αέτωμα των Προπυλαίων της Ακαδημίας Αθηνών, αποτελεί ένα αριστούργημα τέχνης του.
Είναι ολόγλυφη η παράσταση γέννηση της Θεάς Αθηνάς κόρη του Διός, από το σχέδιο του Αυστριακού Ζωγράφου Karl Rahl που δημιούργησε ο Λεωνίδας Δρόσης από μάρμαρο κι απέσπασε το 1872 το Α΄Βραβείο στην έκθεση της Βιέννης.
    Τα άλλα του γλυπτά στα 8 μικρότερα αετώματα των 2 πτερύγων της Ακαδημίας Αθηνών είναι σχέδια του Hansen από υλικό τερακότας και παριστάνουν την Αθηνά προστάτιδα: της Βιοτεχνίας, της Ναυπηγικής, της Γεωργίας και των Επιστημών κι είναι έργα του Πολωνού Γλύπτη Franz Melnitzki.
Τα δυο (2) υπέροχα έργα του Λεωνίδα Δρόση αποτελούν μέχρι σήμερα θαυμασμό στους επισκέπτες της Αθήνας, κι αυτά είναι:




1. Ο Κιθαρωδός Θεός Απόλλων, που βρίσκεται στα δεξιά από την είσοδο της Ακαδημίας Αθηνών και είναι ύψους 3,71 μέτρων. Ένα υπέροχο άγαλμα, που εντυπωσιάζει τον περαστικό διαβάτη και τον κάθε επισκέπτη, οπού τον θαυμάζει. Ο Λεωνίδας Δρόσης δημιούργησε με πολύ μεγάλη επιδεξιότητα της σμίλης του τον Κιθαρωδό Θεό Απόλλωνα. Δεσπόζει στον αττικό ουρανό και θυμίζει στους ερευνητές, τη μεγάλη αίγλη του αρχαίου Θεού της Μουσικής και της Ποίησης, ωθώντας τους να φέρουν πάλι στην επιφάνεια όλη την αρχαία ελληνική παράδοση των αρχαίων Ελλήνων.





εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη" Κιθαρωδός Θεός Απόλλων"© Νότα Κυμοθόη

2) Η Πρόμαχος Θεά Αθηνά βρίσκεται στ΄ αριστερά της Ακαδημίας Αθηνών και είναι ύψους4, 11 μέτρων. Επιβλητική δεσπόζει στην πόλη όπου φέρει το όνομά της και αποτελεί ένα αξιοθαύμαστο έργο τέχνης, το οποίο κάνει κάθε επισκέπτη να σταματά για να το φωτογραφήσει και κάθε Έλληνα γνώστη της αρχαίας ελληνικής τέχνης να σκιρτά με υπερηφάνεια για τον Γλύπτη Λεωνίδα Δρόση.











εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Και τα δύο  πατούν πάνω σε δυο στήλες Ιωνικού ρυθμού ύψους 23, 25 μέτρων.
Στην είσοδο του προαύλιου χώρου της Ακαδημίας Αθηνών, βρίσκονται  ακόμη δυο θαυμάσια καθιστά γλυπτά.

                                               
Ο Πλάτων, στην αριστερή πλευρά καθώς ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια, κάτω ακριβώς από τη σκιά της Αθηνάς.






εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη




Ο Σωκράτης στη δεξιά πλευρά καθώς ανεβαίνουμε τη σκάλα και κάτω από τη σκιά του Απόλλωνος.

                                                                     εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Αυτά τα δυο θαυμάσια καθιστά γλυπτά έργα τέχνης, σχεδιάστηκαν κι αυτά από τον Λεωνίδα Δρόση και σμιλεύτηκαν σε πεντελικό μάρμαρο από τον Ιταλό Γλύπτη Piccarelli στο δε χώρο που βρίσκονται σήμερα τοποθετήθηκαν το 1885 μ. Χ.
Στον προαύλιο χώρο βρίσκονται και μαρμάρινοι φανοστάτες όπου στη βάση τους υπάρχουν στις τέσσερις πλευρές τους ανάγλυφες κεφαλές του Ζηνός (ή Δία όπως έχει επικρατήσει να ονομάζεται ο Ζευς) και στις γωνίες τους γλαύκες ολόγλυφες.
Το 1980 μ.Χ. με τις ενέργειες του Ακαδημαϊκού και σπουδαίου Γλύπτη Γιάννη Παππά πραγματοποιήθηκε συντήρηση των γλυπτών του αετώματος από τον Γλύπτη Πραξιτέλη Τζανουλίνο και με την επίβλεψη του Ακαδημαϊκού Γιάννη Παππά. Την ίδια εποχή η Γλύπτρια Αικατερίνη Χαλεπά Κατσάτου εργάστηκε και τοποθετήθηκαν μεταξύ του κεντρικού κτηρίου της Ακαδημίας Αθηνών και της δυτικής πτέρυγας οι προτομές των έργων της: Γλύτπη Λεωνίδα Δρόση, Christian Griepenkerl Ζωγράφου της αίθουσας συνεδριάσεων της Ακαδημίας Αθηνών, Theophil Hansen, Ernst Ziller αρχιτεκτόνων.
Οι άνθρωποι οπού αγαπάνε τις Καλές Τέχνες εργάζονται συνεχώς και αγαπούν όλο τον κόσμο, δίχως προκαταλήψεις και δίχως σκοταδισμούς...
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός

Νότα Κυμοθόη "Ακαδημία Αθηνών" Δοκίμιο© Νότα Κυμοθόη