Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Νότα Κυμοθόη "Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΘΩΟΣ" Ποίηση

Νότα Κυμοθόη 
"Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΘΩΟΣ"
 Ποίηση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΘΩΟΣ και κρατά το κλειδί 
της ζωής που περίσσεψε στη μορφή των πραγμάτων.
Αν δεν μ΄αγγίξει του έρωτα η θαλπωρή
ο καιρός μαύρος εμμένει και βαρύς σαν μολύβι.
Αυτός ο εχθρός με το τσεκούρι και το δρεπάνι
Αιώνια με γυρεύει για νάχει παρέα ο χάροντας
Λιβάνια του καίω και του ανάβω κεριά
με νυχτέρια ατέλειωτα στους ναούς μου.
Ο μοιχός της ζωής με τ΄αδηφάγο στομάχι
ευλογημένο ας είναι το κυκλικό του ταξίδι
Στη νυν ερημιά των σοφών μας ανθρώπων
αδυναμία το κέρδος
και αιέν η ματαιότης της ύλης
η μικρή και μεγάλη ενέργεα
που καίει σπλαχνικά τη μορφή της.
Νότα Κυμοθόη, Αθήνα  1990  





(Νότα Κυμοθόη "Ο χρόνος αθώος" Ποίηση 1990, περιλαμβάνεται στο βιβλίο μου "Ερώ" έκδοση 1999 από τον τότε ιωλκό του Κορίδη,  στην ενότητα του βιβλίου μου ΤΟ ΟΡΑΜΑ. Όλα τα πνευματικά, συγγραφικά, εκδοτικά και άυλα δικαιώματα του βιβλίου αυτού έχουν περιέλθει σε εμένα ολοκληρωτικά, μετά από ενέργειες που έκανα γιατί πρόσβαλαν το έργο μου) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: