Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Νότα Κυμοθόη "ΣΕ ΟΥΡΑΝΙΑ ΧΩΡΑ ΦΩΤΟΣ" Ποίηση

Νότα Κυμοθόη
"ΣΕ ΟΥΡΑΝΙΑ ΧΩΡΑ ΦΩΤΟΣ"
Ποίηση

Σε ουράνια χώρα φωτός τώρα πορεύομαι
Τα πλούτια μου όλα δόθηκαν εδώ άφθονα
Τόπια γαλάζιο και χρυσάφι αμέτρητο
Πλάσματα μικρά φτερωτά με συνοδεύουν γενεές γενεών

Μ' αναγνωρίζουν όλα από τότε

Ανεπαίσθητες ανάσες από το ύβωμα του Γαβρόβου
Ήρθαν και με καλωσόρισαν
Χαίρε, χαίρε άδοντας χιλιάδες φωνούλες ακούστηκαν
Ο αρχαιότερος γεωργός μου πρόσφερε τα στάχυα
Μια στιγμή εστάθηκα και τα ευαγγέλισα
Οι πνοές της Αιγαιίδος όλες με κύκλωσαν
Λευκά χέρια κρατούσαν τους Κέρνους και τα Ρυτά
Ιέρειες και άνδρες λυράρηδες την παραβιασμένη τελετή σώσαντες

Μακάριοι, μακάριοι στο βυθό του Αιγαίου
Μακάριοι, μακάριοι κάτω απ΄τον ασβέστη

Οι κόρες των Κυκλάδων και της Κρήτης άδοντας
μες από πανέρια αρχαία Ελληνικά
σκορπίζουν ολόλευκους κρίνους
στα πόδια Εκείνου που το θάνατο νίκησε
και τον Έρωτα αιώνια περιέσωσε
για να λάβει ο πάλευκος κρίνος του Αιγαίου
μες στους αιθέρες τη δόξα του.
Nότα Κυμοθόη, Σαντορίνη 1997, Ελλάδα


(Νότα Κυμοθόη"Σε ουράνια χώρα φωτός"Ποίηση, που περιλαμβάνεται στο βιβλίο μου Ερώ Σύγχρονη Ελληνική Ποίηση και στην ενότητα ΤΟ ΟΡΑΜΑ έκδοση 1999,τότε εκδ. ιωλκός του Κορίδη. Τα πνευματικά, συγγραφικά, εκδοτικά και άυλα δικαιώματα του βιβλίου αυτού περιήλθαν όλα σε εμένα ολοκληρωτικά, μετά από ενέργειες που έγιναν από εμένα για την παραβίασή τους από τον εκδότη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: