Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ Ερώ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ Βιβλίο

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Ερώ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
Βιβλίο
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΩΛΚΟΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ:
ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ



Νότα Κυμοθόη Ερώ Ποίηση© Νότα Κυμοθόη

kimothoinota@gmail.com

Το βιβλίο μου αυτό έχει πάρει πολλές κριτικές από σπουδαίους Έλληνες των γραμμάτων, της τέχνης αλλά και απλούς αναγνώστες...Παρουσιάστηκε στη Στοά του Βιβλίου το 1999, όταν εκδόθηκε...Περιλαμβάνει 7 ενότητες:
1. ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ με 19 υποενότητες Ποίησης
2. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ με 6 υποενότητες Ποίησης
3. ΟΙ ΑΛΛΟΙ με 6 υποενότητες Ποίησης
4. ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ με 2 υποενότητες Ποίησης
5. ΟΙ ΦΟΒΟΙ με 7 υποενότητες Ποίησης
6. ΤΟ ΟΡΑΜΑ με 9 υποενότητες Ποίησης
7. ΤΟ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟ με 6 υποενότητες Ποίησης

(Δείγμα γραφής από το Ερώ Νότα Κυμοθόη Σύγχρονη Ελληνική Ποίηση περιλαμβάνεται στο διαδίκτυο σε διάφορα ιστολόγια)


Το εξώφυλλο του βιβλίου κοσμεί έργο δικό μου με μολύβια σε χαρτί

Το βιβλίο έχω αποσύρει από την κυκλοφορία, παίρνοντας όλα τα δικαιώματα από τον εκδότη, γιατί υπήρξε παράνομη πράξη κυκλοφορίας από μέρος του, δίχως να έχω λάβει γνώση. 
Για όποια ενημέρωση σχετικά με το βιβλίο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου.
Ευχαριστώ για την κατανόηση
(τελευταία ενημέρωση 7/12/14)

Εξώφυλλο:  Νότα Κυμοθόη
Σχέδιο με χρωματιστά μολύβια σε χαρτί
copyright:Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη ΕΡΩ Ποίηση© Νότα Κυμοθόη 


© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Δεν υπάρχουν σχόλια: