Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη"ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ"



Νότα Κυμοθόη

"ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ"


Είναι αδιαίρετη Τριάδα ομοούσιος! Πατήρ Υιός Άγιο Πνεύμα!
Θα σας αναλύσω τι σημαίνει Σαβαώθ, γιατί με ρωτάνε πολλοί γνωστοί και φίλες. Λοιπόν:

1)Κύριος Σαβαώθ σημαίνει Κύριος των Δυνάμεων και μεταφέρθηκε από το εβραϊκό κείμενο στα ελληνικά όπως ήταν, δίχως να μεταφραστεί από τους εβδομήκοντα (Ο')  

2)Ωσαννά, είναι συριακή λέξη, αλλά κι ελληνική όπως γράφεται ίσως στα ελληνικά να σήμαινε: "Ως αν είναι" και σύμφωνα με την μετάφραση των Ο' (εβδομήκοντα) ρψ”,25 :«Ω Κύριε σώσον δη ω Κύριε, ευόδωσον δη»
Αρχή του τρισάγιου ύμνου είναι το όραμα του Ησαΐα, προφήτη, πού είδε τους αγγέλους γύρω απ΄ το θρόνο του θεού να ψάλλουν «άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαββαώθ» (Ήσ. 6,13).
Αυτός, ο ύμνος, ψάλλεται σε κάθε θεία Λειτουργία:
"Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις".
Δηλαδή:
Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων, γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη δόξα σου. Όπως αν είναι, ύψιστε Θεέ, ευλογημένος ο ερχόμενος στο όνομα του Κυρίου. Σώσε μας, ύψιστε Θεέ.
Άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός, άγιος αθάνατος ελέησον ημάς

Ο τρισάγιος αυτός ύμνος υπενθυμίζει τον ύμνο που ψάλλουν οι Άγγελοι «άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαββαώθ» κι έχει μεγάλη  σημασία, γιατί αναφέρεται στον Τριαδικό Θεό που έχει Μία ουσία και Τρεις υποστάσεις, σύμφωνα με το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα. Με την λέξη Θεός χαρακτηρίζεται ο Πατήρ, με την λέξη ισχυρός χαρακτηρίζεται ο Υιός και με την λέξη αθάνατος χαρακτηρίζεται το Άγιον Πνεύμα. 

Αυτόν το Θεό συναντάμε σε δοξαστικό της Πεντηκοστής. Και τα τρία πρόσωπα έχουν διαφορετική υπόσταση-πρόσωπο, αλλά έχουν κοινή ουσία κι ενέργεια, γι’ αυτό και τα τρία Πρόσωπα είναι Άγια, και στέλνουν το έλεος και την Χάρη τους κι έτσι λέμε "ελέησον ημάς κι όχι "ελεήσατε ημάς". Η τριπλή επανάληψη " Άγιος" υποδηλώνει τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας.
Αυτός ο ύμνος, έχει και σωτηριολογική σημασία. Με τον ύμνο αυτό είναι σαν να λέμε. «Θεέ μου εσύ είσαι άγιος και Θεός, είσαι άγιος και ισχυρός, είσαι άγιος και αθάνατος".
Ο τρισάγιος ύμνος ψάλλεται και στη θεία λειτουργία δύο φορές:1η στην λεγομένη λειτουργία των κατηχουμένων, μετά την μικρά Είσοδο, και 2η στην θεία Λειτουργία των πιστών, στην θέση της αναφοράς "Αγιος, άγιος, άγιος ..."
Απλά γίνεται μία μίμηση των αγγέλων καθώς ψάλλεται ο ύμνος αυτός δια στόματος ανθρώπων, που δοξολογούν το Θεό.

Αλλά τι σχέση έχει ο Θεός που πιστεύουμε, με το Σολομώντα; 
Θα το δούμε στη συνέχεια...

Ήταν το 5ο παιδί του Δαβίδ και το όνομά που του ήταν Σολμόν= ειρηνικός. Όταν ήταν 12 χρονών το 972 π. Χ. πέθανε ο Δαβίδ (ο γνωστός που έγραψε τους ψαλμούς) ανέβηκε στο θρόνο του, αλλά επειδή ήταν ανήλικος είχε επίτροπο τον Νάθαν (προφήτη) που τον ανάθρεψε και του έδωσε το όνομα Ιεδεδί που σημαίνει στα εβραϊκά Γεντιτζέ=αγαπητός του Ιαχβέ. Κι αυτό προέκυψε, γιατί είδε ένα όνειρο τότε ο πιτσιρίκος βασιλιάς του Ισραήλ, που όπως είπε ήρθε στον ύπνο του ο Ιαχωβάς και του είπε τι θέλει να του χαρίσει:"δόξα, πλούτη ή σοφία";
Ο μικρός βασιλιάς πλούτη είχε άφθονα και δόξα είχε άφθονη, μόρφωση όμως δεν είχε. Έτσι διάλεξε, όπως γράφουν, τη σοφία.
Πονηρός και πανούργος συνεργάστηκε με όλους αναπτύσσοντας το εμπόριο, έχτισε τον περίφημο ναό του Ιεχωβά που ονομάστηκε Ναός Σολομώντος και είχε πάνω από 1000 γυναίκες (συζύγους και ερωμένες). Ζούσε μέσα στη χλιδή και στην καλοπέραση και είχε επιβάλλει στο λαό του αφόρητη φορολογία και ο λαός συνεχώς δημιουργούσε μικρές επαναστάσεις. Μία από τις γυναίκες του ήταν και η κόρη του Φαραώ της Αιγύπτου, απ΄ την οποία μυήθηκε στη "νεκρομαντεία" κι από τις άλλες έμαθε όλα τα μαγικά της εποχής του, αποκτώντας δύναμη. Αλλά και μια ωραιότατη γυναίκα από την Αραβία, η πριγκίπισσα του Σαβά, έγινε σύζυγός του. Από τους Άραβες είχε άφθονο χρυσό καθώς και όλα τα δικά τους τελετουργικά... Μετά το θάνατό του το ιουδαϊκό κράτος διαλύθηκε.
 Το 931 π.Χ. πέθανε και ανέβηκε στο θρόνο του ο γιος του Ροβοάμ. Καμιά σχέση δεν είχε με τον πατέρα του, αλλά είχε στα χέρια του το γραπτό του έργο.
 Δηλαδή: 3000 παραβολές, 5000 στίχους ή ωδές, μάλλον ο "Εκκλησιαστής" είναι δικό του έργο, το "Άσμα Ασμάτων" καθώς και οι "Παροιμίες" αλλά και τη γνωστή "Κλείδα" του Σολομώντος ή Σολομωνική, που περιέχει "μαγικά" κείμενα από το Ταλμούδ και την Καμπάλα των Ιουδαίων.

Περιέχει επικλήσεις για να καλέσει κάποιος πνεύματα νεκρών και πνεύματα βασανισμένα στην κόλαση και είναι γεμάτα κατάρες, τις οποίες διατάσσονται τα τιμωρημένα πνεύματα να εκτελέσουν.
Δυστυχώς κατάρες περιέχουν και οι Ψαλμοί του Δαβίδ, αλλά και σε στίχους μέσα στη "θεία" λειτουργία, έχουν συμπεριλάβει...
Χρησιμοποιούσαν αίμα ζώων μαζί με διάφορα μελάνια για να ζωγραφίσουν τα μαγικά σύμβολα, που αποτελούσαν τη δύναμη του βασιλιά του Ισραήλ (Δαβίδ και του Σολομώντα). Για να έχουν δύναμη φορούσαν βελούδινα ρούχα με χρυσά, κεντημένα με πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους, αλλά περνούσαν ένα διάστημα εξαγνισμού.

Ο δαιμόνιος και πανούργος Σολομών, είχε γνωρίσει και τα Ελευσίνια αλλά και όλα τα αρχαία ελληνικά Μυστήρια καθώς και τα Μυστήρια των Βαβυλωνίων...

Ο γιος του λοιπόν ο Ροβοάμ για να καταφέρει να μη χάσει την εξουσία του, χρησιμοποίησε τις γραφές και την "κλείδα" Σολομώντα, την οποία είχε μαζί με ψαλμούς, ωδές και διάφορα άλλα τελετουργικά το εβραϊκό ιερατείο... το οποίο χρησιμοποιούσε στις τελετές του το "Ταλμούδ" και την "Καμπάλα". Αλλά τι απέγιναν οι απόγονοι του Σολομώντα από τις 1000 και πλέον συζύγους κι ερωμένες του;

Μεσολαβεί στην πορεία ένας εμφύλιος μεταξύ όλων των απογόνων του...αλλά και των τόπων καταγωγής των γυναικών του...
Αλλά και σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο υπήρχαν εμφύλιοι πόλεμοι...

Ακολουθεί η μεγάλη ανάπτυξη των ελληνικών πόλεων, ο χρυσός αιώνας του Περικλή στην Αθήνα κι ακολουθεί αργότερα η εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου προς την Ανατολή, εκεί όπου οι απόγονοι Σολομώντα δημιουργούσαν συνεχώς εχθρικές συμπλοκές και προβλήματα...
Η Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου καθώς κι όλες οι Αλεξάνδρειες που ίδρυσε ο Μέγας Αλέξανδρος, ένωσαν πάλι κάτω από το σκύπτρο του 16άκτινου ήλιου της Βεργίνας και του Θεού του Φωτός τον κόσμο της Ανατολής, της Αιγύπτου, της Ινδίας κι όλης της Ασίας! Η Μεγάλη Ελληνική Αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου απέκτησε μεγάλη δύναμη, αλλά οι απόγονοι του Σολομώντα με τις μαγικές τους δυνάμεις κατέστρεφαν τον ελληνισμό λίγο-λίγο!..

Μετά το Μέγα Αλέξανδρο έρχονται οι Ρωμαίοι και η πριν ελληνική αυτοκρατορία γίνεται ρωμαϊκή αυτοκρατορία...
Στο Ισραήλ, το εβραϊκό ιερατείο προσπαθεί να επιβάλλει το δικό του τελετουργικό (ταλμούδ+καμπάλα+Δόξα Σολομώντα) στον Καίσαρα, ο οποίος λατρεύει τους 12 Θεούς των Ελλήνων, αλλά και άλλες μικρές θεότητες...

Μια τέτοια εποχή, γεννιέται ο Χριστός στο Ισραήλ, βρήκε έναν Ναό Σολομώντος, δηλαδή Ιεχωβά ή Ιαχβέ όπου λατρεύονταν όλα τα Πνεύματα= Θεοί του Σολομώντα =72 τον αριθμό + 18 υποχθόνια Πνεύματα δαιμόνων! Αλλά κι έναν χώρο ισχυρό μέσα στον ναό αυτό, από γραμματείς και φαρισαίους μαζί με το ιερατείο, που ήταν μεταξύ τους όλοι συγγενείς, από τα παιδιά του Σολομώντα. Ο Χριστός τι σχέση είχε μαζί τους; Αφού κατά σάρκα προέρχεται από την Μαρία. Είχε συγγένεια με τον Σολομώντα η οικογένεια της Μαρίας;

Η Μαρία, μητέρα του Χριστού, η αγνή κόρη και αειπάρθενος, όπως έχει χαρακτηριστεί, αλλά και  Θεοτόκος μετά από πολλές μάχες ιερέων κατά την ΣΤ΄ οικουμενική Σύνοδο και Παναγία, βρισκόταν κοντά στον Ζαχαρία Αρχιερέα στον Ναό αυτόν, εκείνη την εποχή.
Το τι διδάχτηκε εκείνη μόνον γνωρίζει, όπως γνωρίζει το τι γινόταν εκεί μέσα από το εβραϊκό ιερατείο... εκείνη την εποχή...
Ο αρχιερέας Ζαχαρίας, είχε αναλάβει την ανατροφή της και τη μόρφωσή της αλλά και την όλη της φροντίδα από 3 ετών έως τα 15 της που την αρραβώνιασαν με τον πολύ μεγάλης ηλικίας αλλά και παντρεμένο Ιωσήφ κι έμεινε στη συνέχεια... έγκυος από το Άγιο Πνεύμα...

Ο Υιός της Εμμανουήλ οπού με το βάπτισμά του ονομάστηκε Χριστός, είναι ο Θεός του ορθοδόξου χριστιανικού δόγματος. Μίλησε για "Φως Θεού". Έλεγε πως είναι "Υιός Θεού", αλλά το εβραϊκό ιερατείο (όλοι οι αρχιερείς του ήταν γιοι θεού Σολομώντα) στο πρόσωπο και στην παρουσία του ξυπόλυτου Χριστού γελούσαν. Δεν τον πίστεψαν ποτέ, γιατί ο θεόςστη σκέψη τους είναι πλούσιος και περνώντας τον για "βλάσφημο" τον καταδίκασαν σε θάνατο, επί εποχή Πιλάτου, που δεν είχε καμιά ανάμιξη με αυτό το δικό τους θέμα. Έτσι σταύρωσε το εβραϊκό ιερατείο, οι γραμματείς και οι φαρισαίοι εκείνης της εποχής τον Ιησού Χριστό και πέθανε πάνω στο σταυρό στο λόφο του Γολγοθά... αλλά, αναστήθηκε.

Αναστάσεις είχαν γνωρίσει και πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες, όπως αυτή του Ορφέα!
Ο Ιησούς Χριστός είχε αναστήσει άτομα που είχαν πεθάνει και ο πιο γνωστός είναι ο Λάζαρος, που έγινε αργότερα ο Α΄ Επίσκοπος στην εκκλησία της Κύπρου, στη Λάρνακα. 
Όταν εξαπλώθηκε μετά την 50ή η Διδασκαλία του Ιησού Χριστού και οι πιστοί γίνονται περισσότεροι κι όλο μεγάλωνε αυτό το πλήθος, δεν είχαν όλοι μόρφωση, μήτε αντίληψη για να κατανοήσουν τα όσα γίνονταν...
Ο Ναός του Σολομώντα το 70 μ. Χ. γκρεμίστηκε από ισχυρό σεισμό αλλά τον ξαναέχτισαν και πάλι αλλά και πάλι γκρεμίστηκε, το δε ιερατείο είχε διαλυθεί...
Αλλά σε συνεργασία με τους Ρωμαίους έσφαζαν, όσους πίστευαν στο Χριστό...ο οποίος μίλησε για Φως, εκείνο δηλαδή το αρχαίο ελληνικό Φως των ηλιακών θεοτήτων και του 16άκτινου ήλιου της Βεργίνας! Ήλιος Θεός!.. Ο Αρχαίος Θεός των Ελλήνων! Απολλώνιος Θεός!..

Όμως η Νέα θρησκεία θεμελιώθηκε με το Πνεύμα Φωτός Ανάστασης Χριστού και με την υποστήριξη αφ΄ ενός των αυτοκρατόρων του Βυζαντίου, αφ΄ ετέρου με το αίμα των πιστών...που συνεχώς αυξάνονται οι θυσίες και οι διωγμοί τους.
Ο Ιησούς Χριστός, ο Θεός του Φωτός και της Αγάπης, βοηθούσε και προστάτευε όλους τους πιστούς του, αλλά και η ίδια η μητέρα του Μαρία η Θεοτόκος που ονομάστηκε Παναγία!..Αλλά οι σφαγές και οι διωγμοί ήταν τόσοι πολλοί, που δεν μπορούν να μετρηθούν οι ψυχές που σφαγιάστηκαν για το όνομα Ιησού Χριστού!..
Εκείνη η εποχή, ήταν μια εποχή πολύ μεγάλων αλλαγών, όπως είναι και η δική μας...

Η μανία και ο φανατισμός του κόσμου τότε λόγω της θρησκευτικής διαφοράς, κατέστρεφε όλο τον πολιτισμό των Ελλήνων κι όλα τα ιερά των αρχαίων Ελλήνων!.. Δεν ήθελαν τίποτα να θυμίζει εκείνο το παρελθόν του φωτός, το οποίο αργότερα ονόμασαν "ειδωλολατρεία", γιατί η λατρεία του κόσμου είχε εστιαστεί στο πρόσωπο Ιησού Χριστού, Παναγίας αλλά και του Δαβίδ και του Σολομώντα!..

Σήμερα κατανοεί όλος σχεδόν ο κόσμος, πως δημιουργήθηκαν οι 3 μονοθεϊστικές θρησκείες( Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός και Ισλαμισμός) και πως το εβραϊκό ιερατείο έχει λάβει τη θέση του μέσα στο "δόγμα" χριστιανισμός αλλά και στις άλλες θρησκείες με άλλη μορφή!..

Έτσι λοιπόν, στην ορθόδοξη εκκλησία ο Χριστιανισμός, στο όνομα Χριστός, με το αίμα του τελετουργείται ως Θεός και υμνείται όλη η "Δόξα Σολομώντος"=ως Πατήρ Θεός?????(τι σχέση έχει ο Ύμνος Σαβα ώθ με την Πριγκίπισσα Σαβά και γυναίκα του που την Υμνολογούσε στους στίχους του?????) για να στερεωθεί όλο το ιερατείο του εβραϊσμού μέσα στην ίδρυση της εκκλησίας Χριστού, αλλά και η "κλεις" Σολομώντος, απόκρυφη τελετή που δίνει εξουσία σε όλο το ιερατείο που κρατά μυστική την ύπαρξή του ως τον ορθόδοξο θρόνο=θρόνος Σολομώντος, ενώ ταυτόχρονα καταριούνται= αφορίζουν όποιον τους λέει την αλήθεια για τα όσα κάνουν (Ν. Καζαντζάκης κ.λ.π.). 
Οι Ψαλμοί Δαβίδ (Πατέρας Σολομώντος), περιλαμβάνουν κατάρες για τους Έλληνες, Αιγύπτιους, Αιθίοπες, επειδή εκεί ήταν σκλάβοι κάποτε οι πρόγονοί τους και επειδή δεν επιθυμούν τη δύναμη των Ελλήνων...Αλλά ταυτόχρονα αποτελούν κι ένα ισχυρό όπλο μαγικών στίχων που όταν κάποιος τους προφέρει απ΄ το πρωτότυπο με πίστη δημιουργούν δίνες ενεργειακές...Είναι για όλους τους..."αμαρτωλούς", όπως λένε οι του εβραϊκού ιερατείου, για να μπορούν να ελέγχουν τους αφελείς και όσους έχουν άγνοια του αληθινού Χριστικού Φωτός, το οποίο είναι δύσκολο να φτάσουν και να πλησιάσουν δίχως εξαγνισμό...
Αλλά, θέση για να γίνουν "Άγιοι" και να γευτούν όλα τα αγαθά του Σολομώντα έχουν μόνον οι "άντρες"!..
Εδώ θαυμάστε, έναν φανατισμό ρατσισμού, που το 2015 μ. Χ. ας βάλει σε σκέψεις όλες τις γυναίκες - μάνες, αλλά κι όλες τις γυναίκες κόρες παγκοσμίως, διότι:
1)Τα πορνεία παγκοσμίως διατηρούνται από τους άντρες
2)Τα πορνοπεριοδικά παγκοσμίως είναι επιχειρήσεις που πίσω τους είναι δυστυχώς..."ευσεβείς" άντρες...
3)Τις κόρες τις θέλουν υποτονικές και δίχως "ηδονές" ...για να ωθούνται οι "άντρες στις πόρνες για να συνεχίζει η "αμαρτία" των παθών και να έχουν δουλειά οι..."εξομολόγοι"...
4) Τα εγκλήματα για το ερωτικό πάθος είναι πάρα πολλά και μαζί ακολουθεί το αλκοόλ, κι όλα τ΄ άλλα για να έχουν "δύναμη" όλοι οι του άνω "ιερατείου"...
Φυσικά για όλα, όπως λένε...φταίει ο ..."διάβολος", δηλαδή ο εκπεσών άγγελος...

Όλη η ορθοδοξία Υμνολογεί και δοξάζει το Ισραήλ και το Ιαχβέ, Σολομώντα, Δαβίδ και τους προφήτες του, οδεύοντας για ένα παγκόσμιο θρησκευτικό κράτος.

Δυστυχώς, όλο αυτό, δεν έχει καμιά σχέση με τον Ιησού Χριστό, μήτε με την Παναγία, μήτε με τη Διδασκαλία του Χριστού...Απλά ο κόσμος από συνήθεια, φόβο, απελπισία, πάει και προσεύχεται, δίχως οι περισσότεροι να γνωρίζουν, τι προσκυνούν, τι πιστεύουν και τι είναι όλο αυτό το δόγμα και μήτε γνωρίζουν, πως προσκυνούν τη "δόξα" Σολομώντος, που είναι όλο το ιερατείο σήμερα...
Το ιερατείο σήμερα έχει αποκτήσει τη "δόξα Σολομώντος" χρησιμοποιώντας ως σφραγίδα το "αίμα" του Χριστού +Πνεύμα Χριστού(εφαρμογή στην κλείδα Σολομώντος) και το "αίμα" αμέτρητων θυσιασμένων πιστών του= Άγιοι και Άγιες= "αίμα" τους και "τεμαχισμένα" τους λείψανα (εφαρμογή στην κλείδα Σολομώντος) με τα οποία σε τελετές καλούν το Πνεύμα τους όταν εορτάζεται η μνήμη τους και με το τελετουργικό έτσι όπως έχει γίνει συνεχίζει η δύναμη, ο πλούτος, η δόξα εβραϊκού ιερατείου= Σιωνιστών (με όποια μορφή κι αν έχει παρουσιαστεί)
ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
ΑΦΗΝΩ ΕΝΑ ΠΙΚΡΟ ΔΑΚΡΥ, ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΑ ΒΑΡΒΑΡΑΣ...
ΚΙ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΩΘΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...
"Ω Θεέ της Αγάπης και του καθαρού Ουρανίου Θεϊκού Φωτός!.. Μέσα στην αιωνιότητα τίποτα δεν χάνεται μήτε η δική σου Αγάπη για την ανθρωπότητα και μήτε το δικό Σου Φως έχει χαθεί!.. Έλα και φώτισε όλους τους νόες των ανθρώπων που έχουν κάνει τη Διδασκαλία σου δική τους επίγεια "δόξα" κι εξουσία μέσα σε χλιδή με μισαλλοδοξία, οργή, διαταγές και τρόμο, για τα πλάσματά σου, ενώ αδιαφορούν για την εντολή σου ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ. Φώτισε Κύριε τους νόες τους...Ω!.. Θεέ των ανθρώπων, οπού σε δοξολογούν σε όλη τη γη, αλλά δεν γνωρίζουν τον αληθινό Σου Λόγο, έλα και φώτισε τις καρδιές, όσων Εσένα εκπροσωπούν χρησιμοποιώντας το όνομά σου...ενώ επί ματαίω καταστρέφουν με πολέμους ανθρώπους. Σκοτώνουν Κύριε ανθρώπους, που δεν μπορούν ν΄ αναστήσουν. Ω!.. Θεέ του Αληθινού Φωτός και της Αγάπης, έλα και φέρε καλοσύνη και χαρά στων πονεμένων ανθρώπων τις καρδιές και δώσε σε όλους τους ανθρώπους ευλογίες, χαρές, χαρίσματα, εργασία και αφθονία από την απεραντοσύνη της δικής σου αφθονίας, ώστε να έχουν φαγητό όλοι οι άνθρωποι στη γη, να έχουν στέγη και ζεστασιά στο κρύο του χειμώνα και πρόσφερε χώρους στους Ναούς Σου για όλους τους άστεγους και πονεμένους, γιατί Εσύ είσαι Αυτός που πονάει, που διψάει, που πεινάει, που κρυώνει, που υποφέρει...Εσύ είσαι Εκείνος οπού κατοικείς Παντού, γιατί το Αληθινό Σου Φως είναι Παντού!.. Βοήθησε τη χώρα μου Ελλάδα να ξεπεράσει τις δυσκολίες της όλες και φέρε πάλι το καθαρό Φως Της στα παιδιά που υποφέρουν! Βοήθησε να εργαστούν πάλι τα εργαστήρια και οι επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν ευλογημένα! Με τη δική Σου Αγάπη βοήθησε κι όλους τους ηλικιωμένους να έχουν καλά και χαρούμενα γεράματα κι όλους όσους μάταια χτίζουν ναούς δόξας κι εξουσίας τους, φώτισέ τους Θεέ της Αγάπης και του αληθινού Φωτός, να δουν όλα τους τα λάθη και να μη ξοδεύουν πλούτη για τη δική τους εξουσία και δόξα, αλλά να τα δώσουν στους πονεμένους και ταλαίπωρους..."Αμεν!.. 
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ"© Νότα Κυμοθόη




Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

"ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi

Ο φόβος είναι ένα συναίσθημα, που ακινητοποιεί τον άνθρωπο. Από που προέρχεται ο φόβος; 


Ο φόβος υπάρχει κοιμισμένος μέσα σε κάθε "ον" που αναπνέει κι όχι μόνον στον άνθρωπο. Αλλά γιατί φοβάται ο άνθρωπος; Τι φοβάται;

Με προβληματίζει όλο αυτό το "σκηνικό" που δημιουργήθηκε ζωντανό, στις 14 Νοέμβρη στη Γαλλία, όπως με προβληματίζει κάθε βίαια κατάσταση... 
Θα μου επιτρέψετε να αναλύσω τα γεγονότα.
Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το άρθρο, ακούω μια εκπομπή στο δημόσιο ραδιόφωνο και ο παρουσιαστής, έχει ταυτίσει τον εαυτό του, αλλά και όλους μας με την ταυτότητα της Γαλλίας.
Αγαπητέ μου...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!
Όπως ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ, έτσι λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!

Αυτή η προπαγάνδα της Γαλλίας, με τις πλάτες κι άλλων φυσικά, που ενώ έως τώρα βομβάρδιζε τη Συρία και δημιούργησε ασφυκτικό ΜΕΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στη χώρα Ελλάδα αλλά και Κύπρο, μετά από το γεγονός της τρομοκρατικής επίθεσης που δέχτηκε (με βάζει σε σκέψεις το γεγονός), ξαφνικά φανερώνει πάλι το ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ της πρόσωπο. Μια πολιτική, την οποία και παλιότερα είχε διατυπώσει και η οποία είναι αντίθετη με την Ε.Ε., η οποία έχει ψηφίσει το Ρατσιστικό Νομοσχέδιο και η Γαλλία περιθωριοποιεί τους ανθρώπους.
 Το καλοκαίρι στην Πάρο, οι Γάλλοι που ζουν εκεί, έλεγαν πως η Γαλλία έχει μεγάλο θέμα με τους "μουσουλμάνους", γιατί έχουν δημιουργηθεί σχέσεις μεταξύ των κατοίκων και ισχυροί δεσμοί, αλλά κάποιοι αντιδρούν σε αυτό.

Ο Έλληνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, είναι Επίτροπος στην Ε.Ε. για το θέμα των προσφύγων. Με προβληματίζει το ότι, εν όψει εκλογών της Ν.Δ. για εκλογή Προέδρου της, δημιουργήθηκαν και δημιουργούνται σενάρια ¨φοβοτρομοκρατίας" πολλούς μήνες τώρα. Κι αυτό από διάφορες αναρτήσεις στο Googl+ διαφόρων ατόμων που το παίζουν "πατριώτες" και θέλουν να σώσουν τη χώρα από...την κυβέρνηση Τσίπρα...

Το ποιοι λοιπόν κρύβονται, όπου κρύβονται και το τι θέμα υπάρχει, δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, ο κάθε ένας να μεταδίδει και να σπέρνει "τρόμο" και φόβο, πολύ καιρό τώρα...
Όπως με προβληματίζει πολύ καιρό φυσικά, η στάση της Ρωσίας, η οποία έχει δημιουργήσει το τόξο ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ συμμαχίας με νόμισμα το "ρούβλι", το οποίο επίσημα δεν μπορεί να το κυκλοφορήσει.
Οι κινήσεις που έγιναν στη χώρα Ελλάδα για κατάργηση του "ευρώ" κι επαναφορά της δραχμής, τα γεγονότα με όλους και όλες που έχουν κατακλέψει τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ και φυσικά την μεγάλη πίκρα του ΠΑΣΟΚ αλλά και της Ν.Δ. που έχασαν τις εκλογές.

Το τι κρύβεται στη Γαλλία, με προβληματίζει πάρα πολύ. Γιατί εν όψει της επετείου του Πολυτεχνείου στην Ελλάδα και των γεγονότων που έχουν ιστορικά χαράξει Ελλάδα και Κύπρο, αλλά κι εν όψει των εξορίξεων ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ και τα θέματα ΜΝΗΜΟΝΙΑ με βάζουν σε σκέψεις, για το ρόλο που επιθυμεί να παίξει η Γαλλία στην περιοχή.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ!!!

Η πρόσφατη επίσκεψη του Ολάντ στη χώρα Ελλάδα, ήταν τις ημέρες όπου οι Πόντιοι έκαναν πορεία και διαμαρτυρία στην Αθήνα για το θέμα της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των ΠΟΝΤΙΩΝ!..
Η Αθήνα είχε πάλι πρόβλημα...
Που ήταν οι φίλοι μας οι Γάλλοι για το ότι οι Αθηναίοι δεν μπορούσαν να πάνε στις δουλειές τους;
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ;

Η Γαλλία βομβαρδίζει τόσα χρόνια τη Συρία!..ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ  κι όχι των Ελλήνων μήτε της χώρας μου Ελλάδας.

Το ότι θαλασσοπνίγονται τόσους μήνες οι άνθρωποι μέσα στη θάλασσα, το ότι η Ελλάδα ασφυκτιά από τους πρόσφυγες, δεν ξέρω που πραγματικά νοιάστηκε η Γαλλία... Να με συμπαθάτε, αλλά ο φόβος είναι της Γαλλίας, γιατί αυτή τον δημιούργησε σε χιλιάδες μετανάστες!..

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!ΔΕΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗ ΣΥΡΙΑ!!!

Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη "Ακαδημία Αθηνών"Δοκίμιο


Νότα Κυμοθόη
"Ακαδημία Αθηνών"
Δοκίμιο

Η Ακαδημία Αθηνών, ένα από τα θαυμαστά νεοκλασικά κτήρια του κόσμου, βρίσκεται με είσοδο στην οδό Πανεπιστημίου (metro Panepistimio) στην Αθήνα και είναι ένα σπουδαίο οικοδόμημα από πλευράς Αρχιτεκτονικής και τέχνης που θαυμάζει ο κάθε επισκέπτης στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, την Αθήνα.
εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη" Ακαδημία Αθηνών"© Νότα Κυμοθόη

Βρίσκεται μέσα στον κήπο της Ακαδημίας μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Ακαδημίας που μπορεί να το θαυμάσει ο επισκέπτης βαδίζοντας.
Είναι ένα οικοδόμημα Ιωνικού ρυθμού και το κεντρικό του τμήμα είναι όπως ήταν ένας αρχαίος ελληνικός αμφιπρόστυλος Ναός σε σχήμα "Π" με αρμονικές γραμμές και κάλλος ώστε το φως να διαχέεται και να δημιουργεί μεταπτώσεις σκιάς και φωτός, που δημιουργούν μια αρμονική πλαστικότητα.


Η διακόσμησή του έγινε μεταξύ του 1870-1880 από τον Γλύπτη Λεωνίδα Δρόση που γεννήθηκε στο Ναύπλιο το 1843 και πέθανε στη Νάπολη το 1884. Ο πατέρας του καταγόταν από γενιά Ελλήνων που ζούσαν στην Γερμανία, αλλά με την σύσταση του Νεοελληνικού κράτους και του Βαυαρού βασιλιά Όθωνα, ως στρατιωτικός εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα και παντρεύτηκε Ελληνίδα από την Τρίπολη. Είχε πολιτικογραφηθεί Γερμανός αλλά κρατούσε και την ελληνική του Υπηκοότητα επειδή η μάνα του ήταν γνήσια Ελληνίδα κι επειδή γεννήθηκε στην Ελλάδα. Σπούδασε με υποτροφία του ελληνικού κράτους στο Μόναχο.
    Το 1968 δίδαξε ως Καθηγητής στο Σχολείο Τεχνών όπως ονομαζόταν τότε το Πολυτεχνείο σε σπουδαίους μαθητές Έλληνες, γλυπτική, όπως στους: Χαλεπά, Μπονάνο, Σώχο και Φιλιππότη.
Είναι ένας από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ελληνικού νεοκλασικισμού με ακρίβεια στη λεπτομέρεια και μνημειακότητα στις μορφές της γλυπτικής κι αρχιτεκτονικής του τέχνης.


Το Αέτωμα των Προπυλαίων της Ακαδημίας Αθηνών, αποτελεί ένα αριστούργημα τέχνης του.
Είναι ολόγλυφη η παράσταση γέννηση της Θεάς Αθηνάς κόρη του Διός, από το σχέδιο του Αυστριακού Ζωγράφου Karl Rahl που δημιούργησε ο Λεωνίδας Δρόσης από μάρμαρο κι απέσπασε το 1872 το Α΄Βραβείο στην έκθεση της Βιέννης.
    Τα άλλα του γλυπτά στα 8 μικρότερα αετώματα των 2 πτερύγων της Ακαδημίας Αθηνών είναι σχέδια του Hansen από υλικό τερακότας και παριστάνουν την Αθηνά προστάτιδα: της Βιοτεχνίας, της Ναυπηγικής, της Γεωργίας και των Επιστημών κι είναι έργα του Πολωνού Γλύπτη Franz Melnitzki.
Τα δυο (2) υπέροχα έργα του Λεωνίδα Δρόση αποτελούν μέχρι σήμερα θαυμασμό στους επισκέπτες της Αθήνας, κι αυτά είναι:




1. Ο Κιθαρωδός Θεός Απόλλων, που βρίσκεται στα δεξιά από την είσοδο της Ακαδημίας Αθηνών και είναι ύψους 3,71 μέτρων. Ένα υπέροχο άγαλμα, που εντυπωσιάζει τον περαστικό διαβάτη και τον κάθε επισκέπτη, οπού τον θαυμάζει. Ο Λεωνίδας Δρόσης δημιούργησε με πολύ μεγάλη επιδεξιότητα της σμίλης του τον Κιθαρωδό Θεό Απόλλωνα. Δεσπόζει στον αττικό ουρανό και θυμίζει στους ερευνητές, τη μεγάλη αίγλη του αρχαίου Θεού της Μουσικής και της Ποίησης, ωθώντας τους να φέρουν πάλι στην επιφάνεια όλη την αρχαία ελληνική παράδοση των αρχαίων Ελλήνων.





εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη" Κιθαρωδός Θεός Απόλλων"© Νότα Κυμοθόη

2) Η Πρόμαχος Θεά Αθηνά βρίσκεται στ΄ αριστερά της Ακαδημίας Αθηνών και είναι ύψους4, 11 μέτρων. Επιβλητική δεσπόζει στην πόλη όπου φέρει το όνομά της και αποτελεί ένα αξιοθαύμαστο έργο τέχνης, το οποίο κάνει κάθε επισκέπτη να σταματά για να το φωτογραφήσει και κάθε Έλληνα γνώστη της αρχαίας ελληνικής τέχνης να σκιρτά με υπερηφάνεια για τον Γλύπτη Λεωνίδα Δρόση.











εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Και τα δύο  πατούν πάνω σε δυο στήλες Ιωνικού ρυθμού ύψους 23, 25 μέτρων.
Στην είσοδο του προαύλιου χώρου της Ακαδημίας Αθηνών, βρίσκονται  ακόμη δυο θαυμάσια καθιστά γλυπτά.

                                               
Ο Πλάτων, στην αριστερή πλευρά καθώς ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια, κάτω ακριβώς από τη σκιά της Αθηνάς.






εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη




Ο Σωκράτης στη δεξιά πλευρά καθώς ανεβαίνουμε τη σκάλα και κάτω από τη σκιά του Απόλλωνος.

                                                                     εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Αυτά τα δυο θαυμάσια καθιστά γλυπτά έργα τέχνης, σχεδιάστηκαν κι αυτά από τον Λεωνίδα Δρόση και σμιλεύτηκαν σε πεντελικό μάρμαρο από τον Ιταλό Γλύπτη Piccarelli στο δε χώρο που βρίσκονται σήμερα τοποθετήθηκαν το 1885 μ. Χ.
Στον προαύλιο χώρο βρίσκονται και μαρμάρινοι φανοστάτες όπου στη βάση τους υπάρχουν στις τέσσερις πλευρές τους ανάγλυφες κεφαλές του Ζηνός (ή Δία όπως έχει επικρατήσει να ονομάζεται ο Ζευς) και στις γωνίες τους γλαύκες ολόγλυφες.
Το 1980 μ.Χ. με τις ενέργειες του Ακαδημαϊκού και σπουδαίου Γλύπτη Γιάννη Παππά πραγματοποιήθηκε συντήρηση των γλυπτών του αετώματος από τον Γλύπτη Πραξιτέλη Τζανουλίνο και με την επίβλεψη του Ακαδημαϊκού Γιάννη Παππά. Την ίδια εποχή η Γλύπτρια Αικατερίνη Χαλεπά Κατσάτου εργάστηκε και τοποθετήθηκαν μεταξύ του κεντρικού κτηρίου της Ακαδημίας Αθηνών και της δυτικής πτέρυγας οι προτομές των έργων της: Γλύτπη Λεωνίδα Δρόση, Christian Griepenkerl Ζωγράφου της αίθουσας συνεδριάσεων της Ακαδημίας Αθηνών, Theophil Hansen, Ernst Ziller αρχιτεκτόνων.
Οι άνθρωποι οπού αγαπάνε τις Καλές Τέχνες εργάζονται συνεχώς και αγαπούν όλο τον κόσμο, δίχως προκαταλήψεις και δίχως σκοταδισμούς...
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός

Νότα Κυμοθόη "Ακαδημία Αθηνών" Δοκίμιο© Νότα Κυμοθόη



Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

"ΓΑΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ" Η ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ:ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

                       "ΓΑΙΑ" Μια γυναίκα κι η ελιά μου,/Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
              Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη/Δημόσια Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά

"ΓΑΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ"
Η ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ΄


Το 2009, μαζί με άλλους εικαστικούς, στηρίξαμε το έργο της Unesco για το περιβάλλον, συμμετέχοντας σε μια ημερίδα αλλά και έκθεση με έργα ζωγραφικής μας. 
Η μεγάλη μου αγάπη για την Κρήτη (ήμουν και νύφη κρητικιά), αλλά μελετώντας πολλά χρόνια πριν, την Ιστορία της Κρήτης, ταξιδεύοντας και περπατώντας στην Κρήτη, αγαπώ την Ελλάδα και την Κρήτη κι έλαβα μέρος με ένα έργο μου, με θέμα τη ΓΑΙΑ, ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ.
 Είναι το έργο που εικονίζεται πιο πάνω. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό έργο, που σκοπό είχε η όλη του παρουσίαση, το 2009 στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, να αφυπνίσει συνειδήσεις για να ενταχθεί η Μινωική ελιά του Καβουσίου, στην περιοχή Αζοριάς του ομώνυμου αρχαιολογικού χώρου, μέσα στα πλαίσια της αρχαιότερης διατροφικής αλυσίδας του ανθρώπου. 
Ο ΟΗΕ και η Unesco αποφάσισαν να εντάξουν το "Μινωικό Άλσος Ειρήνης", που βρίσκεται στο Καβούσι της Ιεράπετρας, στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Είμαι πολύ χαρούμενη γι΄αυτό, γιατί συνέβαλα μ΄ένα μικρό λιθαράκι, σε όλη αυτή την προσπάθεια, όλων των ανθρώπων που πράγματι αγαπάμε τη χώρα μας και τους ανθρώπους όλου του κόσμου.

                             "ΓΑΙΑ" ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
                                                   Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

Το έργο μου αυτό, το οποίο είναι μοναδικό, αναφέρεται στην "ελιά" μαζί με το ποίημα "Η στερνή των ανθρώπων" που βραβεύτηκε το 1992 με το "OSCAR" A. DI BARI BRUNO EUROCONCORSO DI POESIA, αποτελεί ένα αφυπνιστικό μήνυμα για την ανθρωπότητα, στο θέμα "διατροφή" και ελληνικό πνεύμα. Συμβάλλοντας εθελοντικά στο έργο της Unesco, κυκλοφόρησε σε κάρτες με θέμα το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ το ως άνω έργο μου, το 2009, που δόθηκαν ΔΩΡΕΑΝ στα πλαίσια του Συνεδρίου για το Περιβάλλον και την Προστασία της "Μινωικής Ελιάς" του "Μινωικού Άλσους Ειρήνης" της Ιεράπετρας (θέση Καβούσι" Κρήτη, Ελλάς. 


Το Καβούσι, είναι αρχαία ελληνική ονομασία για περιοχές της Κρήτης και υπάρχει παντού. Η ελιά του Καβουσίου, για την οποία μιλάμε εδώ, βρίσκεται μέσα στον αρχαιολογικό χώρο Καβουσίου, 1km Νότια του χωριού, σε υψόμετρο 252 μέτρα και είναι μπολιασμένη πάνω στην αρχαία αγριελιά της οποίας ο κορμός έχει ένα θαυμάσιο εξωτερικό ανάγλυφο με ιδιαίτερη αισθητική εμφάνιση σε όλη της την περίμετρο που είναι 22,10 μέτρα και η διάμετρός της 7,10 μέτρα ενώ το ύψος της φτάνει τα 0,80 μέτρα. Σ΄αυτό το σημείο η περίμετρος είναι 14, 20 μέτρα και η διάμετρος 4,95 μέτρα. Είναι στην Ιεράπετρα και είναι η αρχαιότερη Μινωική ελιά καθώς βρίσκεται ανάμεσα σε 4 αρχαίους οικισμούς του 4700 π. Χ. : Ακρόπολη Αζοριά, Καβουσίου, Κάστρο και Βρόντος, οι οποίοι οικισμοί κατοικούνται μέχρι σήμερα και συνεχίζουν να καλλιεργούν ελιές. Τα αρχαία Μινωικά ερείπια ανάμεσα στους ελαιώνες και στους οικισμούς, όπως ελαιοτριβείο, εργαλεία, αποθήκες, διάφορα αγγεία εκείνης της εποχής αλλά και οι πίθοι ελαιόλαδου, καταμαρτυρούν τις συνήθειες των αρχαίων κατοίκων μέχρι σήμερα.
Η ελιά του Καβουσίου, βρίσκεται καταμεσής του "Μινωικού Άλσους Ειρήνης" όπου υπάρχουν κι άλλες αρχαίες ελιές. Από την συγκεκριμένη στεφανώθηκε η νικήτρια του Μαραθωνίου Δρόμου Γυναικών, στους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 στην Αθήνα.
Την Κυριακή που μας πέρασε ξεκίνησε ένα ταξίδι με μια εκδήλωση "Ελαία-Ειρήνη, Φωτός Δρόμοι", που πραγματοποιήθηκε από την Τοπική Κοινότητα Καβουσίου και τον Πολιτιστικό Σύλλογο, υπό την αιγίδα του Δήμου Ιεράπετρας, της Περιφέρειας Κρήτης και της Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών. Ο σκοπός αυτής της εκδήλωσης, είναι να ενταχθεί το "Μινωικό Άλσος Ειρήνης" στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco. Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει παγκοσμίως ένα μεγάλο πλήθος μνημείων, τα οποία προστατεύει ο ΟΗΕ. 
Έτσι λοιπόν, οι διοργανωτές κατέθεσαν αίτημα, να φυτευτεί στην έδρα του ΟΗΕ μια "κόρη" της Μινωικής ελιάς αφού η γενέθλιος ημέρα του ΟΗΕ είναι αφιερωμένη στο έδαφος του πλανήτη και στην άμεση εξάρτησή της διατροφικής ασφάλειας όλων των οικοσυστημάτων από αυτό.
Στην εκδήλωση, δόθηκαν 3 δενδρύλλια Μινωικής ελιάς: 1 για να φυτευτεί στην έδρα του ΟΗΕ, 1 για το αεροδρόμιο της Σητείας κι 1 για την Unesco. Αυτά τα παρέλαβαν ο Γενικός Γραμματέας Αποδήμου Ελληνισμού Δημήτρης Πλευράκης, ο Δήμαρχος Οροπεδίου Γιάννης Στεφανάκης και η Αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου Πελαγία Πετράκη.
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
copyright:Nota Kimothoi

Νότα Κυμοθόη"Γαια μια γυναικα κι η ελιά μου" Η ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ© Νότα Κυμοθόη 


© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη"ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ"

Νότα Κυμοθόη
"ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ"
Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη

Αποτελεί το αρχαιότερο Ελληνικό Βιβλίο που έχει βρεθεί κι είναι Θεογονία κι αναφέρεται πως όλα δημιουργήθηκαν από τον Ζευ κι ότι η Σωτηρία της Ψυχής έρχεται μέσα από τη γνώση της Αλήθειας και πως μπορεί να γλιτώσει η ψυχή από τον τρόμο και φόβο του Άδη.

Βρέθηκε το 1962 στο Δερβένι, έξω από την Θεσσαλονίκη. Αποτελεί το αρχαιότερο βιβλίο της Ευρώπης 340-320 π.Χ., που γράφτηκε την εποχή όπου ο Μέγας Αλέξανδρος ξεκινούσε εκστρατεία για την Ασία, αλλά περιέχει την αντιγραφή κειμένου από την εποχή όπου ζούσε ο Σωκράτης, ο Πλάτων κι ο Περικλής. Δηλαδή περιέχει την αντιγραφή ενός βιβλίου χρονολογίας 420 -410 π. Χ. που είναι η Βίβλος του Ορφέα (Βίβλος Όμαδον που αναφέρει ο Πλάτων το 365 π.Χ.).

Βρέθηκε σε ένα ταφικό μνημείο κοντά στην πόλη Λητή μισοκαμμένος, στον τάφο του Ευθύφρωνος. Πρόκειται για έναν Μάντη εκείνης της εποχής που καταγόταν από την Πρόσπαλτα εκεί που σήμερα είναι τα Καλύβια της Αττικής.

    Λόγω της μεγάλης σπουδαιότητας του Παπύρου, οι διαμάχες των καθηγητών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δυστυχώς μάλωναν μεταξύ τους, για το ποιος θα δημοσιεύσει την επιστημονική έρευνα, δηλαδή την ανάγνωση του κειμένου και έτσι δημιούργησαν καθυστέρηση για τη γνωστοποίησή του Παπύρου, που κράτησε σχεδόν 42 ολόκληρα χρόνια...Δηλαδή μόλις το 2002 είδε το φως της δημοσιότητος, από κάποιους που δημοσίευαν κάποια αποσπάσματα.

    Ένα άλλο ακόμα στοιχείου σκοταδισμού, υποθέτω, ίσως ήταν και το γεγονός πως ο Πάπυρος του Δερβενίου, αναφέρεται σε θέματα Θεογονίας της Θρησκείας του Δωδεκάθεου των αρχαίων Ελλήνων, που αφορά τη Γέννηση του Σύμπαντος, κάτι που δημιουργούσε σύγκρουση με τον Χριστιανισμό και τη θρησκεία στην Ελλάδα, που ελέγχει τα πάντα και δυσκολεύει τη γνώση της αλήθειας. Διότι γράφει κάπου ο Πάπυρος του Δερβενίου, πως ο Ζευς (Ζας) αφού άκουσε όλους τους χρησμούς από τον Πατέρα του Ουρανό, πήγε στο άντρο της Νύχτας η οποία του είπε όλους τους χρησμούς που είχε ακούσει από τον Ουρανό Πατέρα του και στη συνέχεια αφού τους κατανόησε κατάπιε τον φαλλό του Ουρανού κληρονομώντας έτσι όλη τη δύναμή του.

Ο σκοταδισμός εκείνης της εποχής, όχι πως σήμερα δεν υπάρχει, αλλά είναι περισσότερο εύκολο να βγει ένα τέτοιο κείμενο στη δημοσιότητα, από εκείνη την εποχή. Πέρασαν δυστυχώς τόσα πολλά χρόνια...

Ο Πάπυρος του Δερβενίου αναφέρει πως Θεός είναι ο Νους και Όλυμπος είναι ο Χρόνος.

 Πρόκειται για ένα Θεογονικό Ποίημα που αποδίδεται στον Ορφέα κι είναι γραμμένο σε Δακτυλικό Εξάμετρο Στίχο, όπως και οι Ορφικοί Ύμνοι. Ανακατεμένος μέσα στις στάχτες του νεκρού, γιατί κάηκε στην πυρά με τον νεκρό, αφήνει άφωνους τους επιστήμονες καθώς αποτελούσε για την εποχή που γράφηκε, ένα ολόκληρο βιβλίο. Δηλαδή παρουσιάζει μια Θεογονία Κοσμογονικής φύσης που περιέχει και την ερμηνεία του κειμένου από εκείνη την εποχή σε Ελληνική Γλώσσα.


 Βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και αποφάσισε η Unesco να το συμπεριλάβει στις εκδόσεις μνήμης μετά από πρόταση της Ελληνικής Επιτροπής και Προέδρου κας Μαρίας Αικατερίνης Παπαχριστοπούλου- Τζιτζικώστα.

© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


© Νότα Κυμοθόη


Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη"Της Ελάτειας" Ποίηση


         
Νότα Κυμοθόη
"Της Ελάτειας"
Ποίηση

(αφιέρωμα στον πατέρα μου) 

Μονάχα το φως με κρατούσε
σώμα ουράνιο γεμάτο θάρρος
ελαιώνες, αμπέλια κι ο Παρνασσός
πρόσωπα βαμμένα στον ορίζοντα
ευωδίασαν χώμα γης κι ανθούς
με ζωγραφιές σε στήθια τους ανέμους
βουνίσιο έμβλημα στα δάχτυλα
που έσφιξαν οδύνες σε ψυχές
δαγκωματιές φιλιών σε χείλια
νυχιές ερωτικές στο δέρμα
πνοές βουερές και πόθων επάνω
σε σχήματα ταπεινών μειδιαμάτων
σ' εκείνα τα χέρια με τιμή στο χρόνο
οι μικροί θεοί σε σγουρόμαλλη κόμη...
της Ελάτειας καρδιές... αγαπημένες...

Δεν έπαιζα τους ανθρώπους με τις λέξεις 
όταν βρήκα τον Αρχάγγελο της ρομφαίας
φρουρό στην καρδιά μου που ανέμιζε μόνη
γυμνή από αργύρια κι αγαπημένους συγγενείς 
έρημη από αγάπη συγγενών εξ αίματος
και συγγενής αγαπημένη φίλων συγχωριανών
όταν στον πόνο του θανάτου
το σώμα ως πλεούμενο σκάφος
καταμεσής Αυγούστου μεσοπέλαγα
ορατό σε πράξεις και λόγια έφευγε...
Εκεί, οπού λευκές φορεσιές σα λυγαριές
ξέγνεθαν τις φωνές στ' αυτιά
που έφταναν από κυμάτων ως...θόηηηηη
κι ένιωθα όλη τη μοναξιά όλων των καιρών
ως ομορφιά μοναδική του Παραδείσου
με όλο της το τίμημα...

Μόνο το φως με κρατούσε εκεί
Μόνο το φως θα με φέρει πάλι εκεί
στην ομορφιά των φίλων συγγενών
της Ελάτειας...

Νότα Κυμοθόη "Της Ελάτειας" Ποίηση, 2010

(από την ενότητα Νότα Κυμοθόη ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ)



















ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2010© Nότα Κυμοθόη
νότα Κυμοθόη "ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ" 2015© Nότα Κυμοθόη
photography copyright:Nota Kimothoi

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2015 © Nότα Κυμοθόη



Νότα Κυμοθόη "Της Ελάτειας" Ποίηση© Νότα Κυμοθόη 

Άδεια Creative Commons