Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

Νότα Κυμοθόη"Λογοτεχνικές και συγγραφικές δραστηριότητες" Δοκίμιο


Νότα Κυμοθόη 
"Λογοτεχνικές και συγγραφικές δραστηριότητες" Δοκίμιο
Με ευγνωμοσύνη για τη λογοτεχνική μου πορεία έως τώρα, επιθυμώ να ευχαριστήσω όλους τους αναγνώστες μου, οι οποίοι με αγάπη, αλλά κι ενδιαφέρον διάβασαν, μελέτησαν και διαβάζουν τα βιβλία μου. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους λάτρεις της ποιητικής μου γραφής, που με τίμησαν με τις κριτικές τους απ΄ όλο τον κόσμο και όλους τους δημοσιογράφους για τις κριτικές τους σε εφημερίδες, σε λογοτεχνικά περιοδικά, σε tv και σε ραδιόφωνο. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους σπουδαίους φίλους και τις φίλες στην Ευρώπη, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στις Βρυξέλες, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στο Λονδίνο, στην Αμερική, στον Καναδά, στην Αυστραλία, στην Τυνησία, στην Αίγυπτο, στην Τσεχία, στη Σερβία, στην Αλβανία, στην Αυστρία, στην Πορτογαλία και στην Πολωνία που διαβάζουν τα βιβλία μου κι επικοινωνούμε έως και σήμερα. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους φίλους και τις φίλες στην όμορφη Κύπρο, που με τίμησαν με την αγάπη, τη φιλία και τη φιλοξενία τους, μελέτησαν τα βιβλία μου και επικοινωνούμε  έως και σήμερα με ισχυρούς δεσμούς φιλίας κι αγάπης. Ευχαριστώ ιδιαίτερα όσους διάβασαν τα μυθιστορήματά μου και τα Δοκίμιά μου, μέρος των οποίων είχαν δημοσιευτεί σε κυπριακές κι αμερικανικές εφημερίδες, σε ιστοσελίδες μου, αλλά διάβασαν και τα βιβλία μου ιστορικής έρευνας(στην εικόνα, κάποια από τα βιβλία μου).

Μαθήτρια στο Γυμνάσιο ακούστηκαν 1η φορά στο Τρίτο Πρόγραμμα του κρατικού ραδιοφωνικού σταθμού της ΕΙΡΤ(ερτ) στην Αθήνα από τον αείμνηστο Μάνο Χατζιδάκι, δυο Ποιήματά μου, που περιλαμβάνονται στην 3η κατά σειρά Ποιητική συλλογή μου, που εκδόθηκε χρόνια αργότερα, με τον τίτλο "ΔΙΨΑ και ΣΙΩΠΗ" εκδ. ΔΙΟΓΕΝΗΣ 1992. Ευγνωμονώ!
Ανέκδοτη Ποίησή μου είχαν διαβάσει ο Γιάννης Ρίτσος, ο Οδυσσέας Ελύτης και ο Νικηφόρος Βρεττάκος, που με ενδυνάμωναν ν΄ αποφασίσω να εκδοθούν τα ποιήματά μου σε βιβλία μου, γιατί όπως έλεγαν "η ποιητική γραφή μου είναι διαχρονική"! Ευγνωμονώ την ώθησή τους και τα καλά τους λόγια!
Ευγνωμονώ την ιερή μνήμη της Διδώς Σωτηρίου η οποία τιμούσε ιδιαίτερα την Ποίησή μου, από τα πρώτα βιβλία μου, με την οποία μιλούσαμε συχνά για τις χαμένες πατρίδες στην Μικρά Ασία.
( εικόνα, άνωθεν)
Οι κριτικές όλων σας, με τιμούν ιδιαίτερα και σας ευχαριστώ εγκάρδια! 

Το 1992 Ποίησή μου μεταφρασμένη στην ιταλική γλώσσα, από την Άννα Μαρία Benedini μεταφράστρια στο Ιταλικό Ινστιτούτο Αθηνών, έλαβα μέρος με αυτήν σε παγκόσμιο λογοτεχνικό διαγωνισμό, ήρθα πρώτη και βραβεύτηκα ως ΠΡΩΤΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ με το Βραβείο: Oscar di Bari Bruno Euroconcorso di Poesia, Prima Classificata" (στην εικόνα είμαι η κυρία με την πορτοκαλί φούστα)!
Ευγνωμονώ!
Ακολούθησε το Βραβείο: "19ο Premio Internazionale di Poesia Sicilia" και πολλές άλλες βραβεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επίσης το Β΄ βραβείο Διηγήματος από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (ΠΕΛ) στην Αθήνα, με απονομή του Βραβείου μου στην Αίθουσα Τρίτση στο Πνευματικό Κέντρο Αθηνών 1991! 

Όλα μου τα βιβλία έτυχαν καλών κριτικών και σπουδαίων παρουσιάσεων, από επιφανείς Επιστήμονες Φιλολόγους, Νομικούς και Καθηγητές Πανεπιστημίων Φιλοσοφίας, τους οποίους κι ευγνωμονώ ιδιαίτερα! 
Στην εικόνα, παραπλεύρως, από την παρουσίαση του βιβλίου μου "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια, εκδόσεις Οι Αινιάνες 2017, στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας από τον Φιλόσοφο καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Σωκράτη Δεληβογιατζή και τον Δόκτωρα Φιλολογίας Νίκο Παπαγεωργίου. Ευγνωμονώ.

Το βιβλίο Ποίησής μου με τον τίτλο στο εξώφυλλό του "Ερώ" και στο εσώφυλλο "ΕΡΩ" από τις εκδόσεις Ιωλκός 1999, παρουσιάστηκε από τον σπουδαίο καθηγητή μου Φιλόλογο και Νομικό Παναγιώτη Μητροπέτρο στη Στοά του βιβλίου, τo 2001, με κατάμεστη την αίθουσα. Ευγνωμονώ. 

Μέρος δε από την Ποίησή μου της ποιητικής συλλογής μου "Ερώ" μελοποιήθηκε από τον Ιωσήφ Μπενάκη και κυκλοφόρησε σε cd με τον τίτλο: Γαλαξίας Νο 2 με τη συμφωνική ορχήστρα της ΕΡΤ και απόδοση της Ποίησής μου από την υψίφωνο τραγουδίστρια της Σκάλας του Μιλάνου Μαρία Γράψα. Ευγνωμονώ!





Όταν ήμουν Γενική Γραμματέας στην Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (ΠΕΛ), είχαμε υπέροχες δράσεις Λογοτεχνίας με το Γιάννη Νικολόπουλο εκδότη του ΝΟΥΜΑ και με τον φίλο Λογοτέχνη από την Ινδία Ujjal Ghosh  που έχει αναλάβει τον Ελληνικό Κύκλο Καλκούτας για εκμάθηση ελληνικών και μετέφρασε Ποίησή μου στη γλώσσα Μπεγκάλι το 1993. Ευγνωμονώ!
Και ιδιαίτερα τον Γιάννη Νικολόπουλο που περιλαμβάνει πολλές δημοσιεύσεις μου στην εφημερίδα ΝΟΥΜΑΣ κι από τις ομιλίες μου στα Συνέδρια Ποίησης που διεξήγαγε στην Αρχαία Ολυμπία, στα οποία συμμετείχα ενεργά ως ομιλήτρια! Ευγνωμονώ! (στην εικόνα, είμαι η κυρία με το ροζ φόρεμα, ανάμεσα στον Γιάννη Νικολόπουλο και τον Ujjal Ghosh, μαζί με φίλους συγγραφείς).


Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Γαβριήλ  Ναχμία που περιέλαβε στο πόνημά του ΝΟΜΙΝΑΤΙ Ποίησή μου: Κυμοθόη Νότα 766. Πρόκειται για μια σπουδαία εργασία του σε αυτήν την  Ανθολογία νεότερης και σύγχρονης ελληνικής ποίησης, το 2010. Ευγνωμονώ.

Ποίησή μου έχω απαγγείλει σε πολλές λογοτεχνικές ενώσεις και εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά και σε χώρους εκδηλώσεων και ιδιαίτερα τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (στην Unesco, στην ΠΕΛ, στην Ε.Ε.Λ., στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας με τον Όμιλο Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων, στον Απελλή, σε εκδηλώσεις Δήμων, σε ραδιόφωνο, σε tv και στο Σαρόγλειο Μέγαρο με την ΠΕΛ το 2023)! Ευγνωμονώ για την τιμή!
Λαμβάνω μέρος σε πολλά Λογοτεχνικά Συνέδρια ως ομιλήτρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και ευγνωμονώ για τις προσκλήσεις μου, σε αυτά!

Στην "Εγκυκλοπαίδεια Γραμμάτων και Τεχνών Αμφικτυονίας Ελληνισμού" στον Γ΄ Τόμο, εκδ. 2021 , στις σελίδες 514 και 515, περιλαμβάνεται μέρος από ένα Δοκίμιό μου που έχει δημοσιευτεί στο βιβλίο μου "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια εκδόσεις Οι Αινιάνες 2017, βιογραφικό μου, φωτογραφία μου και μέρος από τις λογοτεχνικές μου δράσεις, καθώς και κάποια εικαστικά έργα ζωγραφικής μου.
Ευγνωμονώ!
Το 2021 στον Ι΄ Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης της Αμφικτυονίας Ελληνισμού με θέμα " Ελλάδας Προσκλητήριο 1821-2021" έλαβα το Α΄ΒΡΑΒΕΙΟ για την Ποίησή μου "Ελλάδα αγάπη μου", που περιλαμβάνεται στην έκδοση: ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ 2021. Βρίσκεται η Ποίησή μου στις σελίδες: 121-122-123-124-125! Ευγνωμονώ την σπουδαία επιστημονική επιτροπή για την κριτική και κρίση της για την Βράβευσή μου αυτή και τις εκδόσεις της Αμφικτυονίας Ελληνισμού για τη δημοσίευση της Ποίησής μου "Ελλάδα αγάπη μου"!
   Στις εγκυκλοπαίδειες Χάρη Πάτση περιλαμβάνεται Ποίησή μου και βιογραφικά μου στοιχεία. Ευγωμονώ!
 Ο σπουδαίος Νομικός, Αρχιστράτηγος και συγγραφέας ερευνητής σπουδαίων έργων, από τα Βασιλικά της Βοιωτίας Νικόλαος Κ. Τασιόπουλος, στο  έργο του:
ΒΟΙΩΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΠΟΙΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ που εκδόθηκε το 2022 περιλαμβάνει  σε τρεις σελίδες (68-69-70), όπως εικονίζεται παραπλεύρως αρκετά στοιχεία για μελέτη του εργογραφικού έργου μου.
Στον τόμο αυτόν και στις σελίδες του αυτές (68-69-70) υπάρχουν αρκετά ενημερωτικά βιογραφικά κι εργογραφικά στοιχεία για εμένα και το έργο μου στη Λογοτεχνία και στα Εικαστικά. Ένα σπουδαίο έργο μελέτης για τους συγγραφείς-ποιητές που έχουν σχέση με τη Γη της Βοιωτίας, που αποτελεί εργαλείο μελέτης για όλους στο παρόν αλλά και στο μέλλον! Ευγνωμονώ τον ακούραστο και σπουδαίο Νικόλαο Κ. Τασιόπουλο, για το εμπεριστατωμένο αυτό έργο του, καθώς και για όλα τα έως τώρα σπουδαία του βιβλία!
Παραπλεύρως μπορείτε να δείτε αυτήν τη νέα έκδοση του 4ου τόμου ΒΟΙΩΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ σε συνέχεια των 3 προηγούμενων τόμων αυτής της σειράς έργου του έκδοσης του 2016. Του αξίζουν ειλικρινά συγχαρητήρια!


Ευγνωμονώ όλους τους υπέροχους αναγνώστες μου που διαβάζουν τα βιβλία μου όλα αυτά τα χρόνια και τις δημοσιεύσεις μου στο διαδίκτυο. Ιδιαίτερα τιμώ κι ευχαριστώ όλους, όσους με τα ωραία τους μάτια διάβασαν την Ποίησή μου και την έκριναν άξια, για τις Βραβεύσεις των Α΄ Βραβείων που μου έχουν απονεμηθεί!
Ευχαριστώ όλους του εκδότες μου κι όσους εκδότες στις λογοτεχνικές σελίδες των λογοτεχνικών περιοδικών τους αξιολόγησαν κι αξιολογούν την λογοτεχνική μου πορεία έως τώρα και παρουσίασαν και παρουσιάζουν το έργο μου.     Ιδιαίτερα ευχαριστώ την ΥΔΡΑΝΗ και όλους τους συνεργάτες της! 
    Ιδιαίτερα ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες μου για τις επιστολές με την κριτική σας για τα έως τώρα βιβλία μου, τα καλά σας λόγια και την αγάπη σας. 
 Ευχαριστώ ιδιαίτερα όσους συμπεριέλαβαν και συμπεριλαμβάνουν σε ιστοσελίδες τους κριτικές για το λογοτεχνικό και εικαστικό έργο μου. Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
   Ποίησή μου μπορείτε ν΄ ακούσετε και στο YouTube αναζητώντας το ονοματεπώνυμό μου:
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός, Ποιήτρια. 
writer Kymothoe Nota©Νότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια: