Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ"

ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


Κόπτονται και βροντοφωνάζουν πως είναι λέει Έλληνες κι Ελληνίδες και διδάσκουν προφητείες άλλων κι όχι των Ελλήνων. Ας μελετήσουν όλοι στα ελληνικά σχολεία τη Θεογονία του Ησιόδου, κι ας ακολουθήσουν οι Άθλοι του Ηρακλή, 


οι Μύθοι του Αισώπου 


και φυσικά όλων των Ελλήνων Φιλοσόφων τα αρχαία κείμενα.
ΠΛΑΤΩΝ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ και...ατέλειωτη γνώση, την οποία δυστυχώς οι Έλληνες και οι Ελληνίδες δεν γνωρίζουν.
Εάν την γνώριζαν θα ήταν σήμερα η Ελλάδα δυνατή σε όλα της τα επίπεδα!..
Αυτή είναι η Ελλάδα κι όχι έτσι όπως την κατάντησαν μισή, για τα επίγεια κοσμικά τους αρχονταρίκια...
"Δηλίοις και τοις άλλοις Έλλησι παύλαν παρόντων κακών έπεσθαι, διπλασιάσασι τον εν Δήλω βωμόν" που ερμηνεύεται :" Οι κάτοικοι της Δήλου και οι άλλοι Έλληνες θα ελευθερωθούν από τα παρόντα κακά, όταν διπλασιάσουν το βωμό της Δήλου"
Διαβάστε το άρθρο και θα καταλάβετε, όλοι και όλες που αγαπάτε την Ελλάδα απ΄αρχής δημιουργίας της κι όχι έτσι όπως κομματιάστηκε για συμφέροντα ομάδων "κομματοθρησκευτικοοικονομικών" παραγόντων. Τα κομμάτια θα ενωθούν γιατί έτσι θέλει το Πανίερο Θεϊκό Πνεύμα και θα ενωθούν!!! ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ. ΚΟΨΤΕ ΤΟΝ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥ ΜΕΓ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ, ΓΟΡΔΙΟΣ, ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ.!!!

Να με συμπαθάτε, αλλά η αλήθεια είναι μόνον ΜΙΑ και είναι ΕΝ μέσα στο ΟΛΟΝ!..
Για το οποίον ΌΛΟΝ μίλησε και ο Ιησούς Χριστός, επαναλαμβάνοντας όλες τις απόψεις περί Αρετών των αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και ιερών Δασκάλων έως των ημερών του...αλλά δεν μίλησε για καμιά επίγεια θρησκευτική εξουσία που τρομοκρατεί την ανθρωπότητα...
                                               Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

Αν λοιπόν η γνώση οπού ο καθένας έχει ανάγκη για να πάρει, γίνει με μέτρο και δίχως φανατισμό, τότε ίσως κατανοήσει κι ο κάθε αφελής την όλη αλήθεια. Αλλά ο φανατισμένος και ο μονόπλευρα βλέπων, ποτέ δεν θα κατανοήσει τίποτα, μήτε αυτήν την Αγάπη Θεού, την οποία λέει πως...κατέχει.
Γιατί αν ο δήθεν θρησεκυόμενος άνθρωπος επί γης, αγαπάει όπως ο Χριστός, πως καταφέρνει ταυτόχρονα να μισεί, όποιον έχει άλλη άποψη από αυτόν;
Που είναι λοιπόν, η μεγαλοσύνη του θεϊκού πνεύματος και η όλη Σοφία του Θεού, τον οποίο ισχυρίζεται πως πιστεύει;
Και διακρίνεται η μισανθρωπία του καθενός, από τον τρόπο συμπεριφοράς του στο συνάνθρωπο, όποιος κι αν είναι αυτός, απ΄όπου κι αν κατάγεται, με όποιο τρόπο λατρεύει το Θεό που κατανοεί.
Γιατί, αν ο φανατισμένος προσπαθεί να προσηλυτίσει κάποιον στη θρησκεία που αυτός έχει επιλέξει, εδώ πρόκειται για πνευματκή βία, δηλαδή έμμεσο  bullying.
Κι αυτό δυστυχώς επιβάλλεται μαζί με ρατσισμό κι αν προσπαθούν να απομακρύνουν τον ρατσισμό, ο φανατισμός παραμένει. Χρησιμοποιούν δήθεν την "ειρήνη" και την "αγάπη", οι μάρτυρες του Ιεχωβά, κι αν συζητήσεις μαζί τους, μισούν τόσο πολύ το αρχαίο ελληνικό πνεύμα και την Ελλάδα, που απορείς τι "ράτσα" Έλληνες κι Ελληνίδες είναι αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι σε ελληνικό έδαφος, κατηγορούν καθημερινά την ίδια τους την πατρίδα και τους αρχαίους προγόνους αυτής της πατρίδας.
Οι αρχαίοι πρόγονοι της πατρίδας Ελλάδα, την οποία στις ημέρες μας αλωνίζουν από τη μια ως την άλλη άκρη της οι μάρτυρες του Ιεχωβά, ήσυχοι μεν, διαφθορείς δε, της αρχαίας ελληνικής σκέψης και του αρχαίου ελληνικού πνεύματος, προσηλυτιστές ταυτιζόμενοι με το Ισραήλ και χρησιμοποιώντας το Χριστό (τον οποίο ως Θεό λατρεύουν οι κάτοικοι της Ελλάδας) καταστρέφουν σαν τη σκουριά το σίδερο, τις συνειδήσεις των όσων δεν γνωρίζουν...
Κι αυτήν την εποχή, όπου ο ελληνικός λαός ταλανίζεται από την οικονομική κρίση κι από όλα τα οικονομικά σκάνδαλα και τις θλιβερές πολιτικές του παρελθόντος, πελεκάνε την ελληνική ψυχή και προσπαθούν να πάρουν στους κόλπους τους, όσους έχουν φτάσει στην Ελλάδα, από άλλες πατρίδες...
Κι αν λοιπόν ο χρόνος περνά και κάποιοι νομίζουν πως δεν επιστρέφει πίσω τίποτα, ναι αυτό είναι αληθές, γιατί κάτι που έχει πεθάνει κι έχι φθαρεί από το χρόνο, δεν μπορεί να επανέλθει στην πρώτη του κατάσταση. Αλλά, όταν πρόκειται για πνευματικές αλήθειες, ιερά και όσια, αυτά να είστε βέβαιοι και βέβαιες πως δεν πέθαναν και δεν πεθαίνουν ποτέ, γιατί θεμελίωσαν και θεμελιώνουν την ανθρωπότητα απ΄Αρχής κόσμου έως σήμερα και εσαεί!!!
Τα ιερά και όσια των αρχαίων Ελλήνων αποτελούν το Α και Ω του Ιησού Χριστού, αλλά όχι  με τον τρόπο, οπού οι παντός είδους "Χριστέμποροι" τα χρησιμοποιούν για κέρδος κι επίγεια κοσμική εξουσία.
Ο αρχαίος ελληνικός σταυρός, ο ανθρωπόμορφος των αρχαίων Ελλήνων της Κύπρου, αποτέλεσε σύμβολο μίσους και χλεύης, όλων όσων κατέστρεψαν την 17πολη (10πολη την αναφέρει η βίβλος των Εβραίων) των αρχαίων Ελλήνων στο σημερινό Ισραήλ. Κι είναι τόσο αγενής αυτή όλη η συμπεριφορά τους, που ενώ δεν έχουν μήτε ιερό αλλά μήτε όσιο, τόλμησαν να σταυρώσουν επάνω σε αυτό το αρχαίο ελληνικό σύμβολο το Χριστό, τον οποίο ακόμα έως τις ημέρες μας βεβηλώνουν, χρησιμοποιώντας τον για δικό τους εντυπωσιασμό...
Η αρχαία ελληνική σκέψη, το αρχαίο ελληνικό πνεύμα κι όλα τα αρχαία ελληνικά και ιερά σύμβολα των αρχαίων Ελλήνων, οπού είχαν τελετουργική δύναμη, βεβηλώθηκαν, αλλά ο Θεός ως ενέργεια ΥΠΑΡΧΕΙ!!!Και οι αρχαίοι Θεοί, οι ανθρωπόμορφοι Θεοί των αρχαίων Ελλήνων ως Ενέργειες Ιερές δεν πέθαναν ποτέ!!!
Νότα Κυμοθόη (Λογοτέχνης και Ζωγράφος)

© Νότα Κυμοθόη



Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Νότα Κυμοθόη "ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΤΣΗΣ"


Στις 5 Μαρτίου ο καλός φίλος και Δάσκαλος, Παναγιώτης Τέτσης ξεκουράστηκε...αφήνοντας την τελευταία του πνοή...

Ο Παναγιώτης Τέτσης (1925-2016), παρέμεινε ένας αγιάτρευτος κολορίστας στις ζωγραφικές του συνθέσεις, όπου σε όλα του τα έργα αναδεικνύει τη δύναμη του φωτός μέσα από τα ελληνικά τοπία αλλά και τις καθημερινές δραστηριότητες των ανθρώπων, όπως το θέμα της έκθεσής του "λαϊκή αγορά". Μοναδικά έργα, τα οποία δώρησε στην Εθνική Πινακοθήκη Αθηνών και σήμερα, στον επικείδειο λόγο της, η Διευθύντρια της, κα Πλάκα, ανακοίνωσε πως θα ονομάσει την αίθουσα υποδοχής "αίθουσα Παναγιώτη Τέτση" κι εκεί θα υπάρχουν τα περίφημα έργα του...για να μπορεί να να τα βλέπει και να τα χαίρεται, αλλά και να τα μελετά ο κάθε εισερχόμενος επισκέπτης.

Φιλικός αλλά κι αυστηρός, ευθύς και οξύς, είχε μιαν ειλικρινή στάση ζωής, που πολλές φορές τον παρεξηγούσαν...γιατί έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους, δίχως να χαρίζει και να στολίζει με κολακείες... Υδραίος στην καταγωγή και δραστήριος, όλο ζωντάνια που ήταν πάντα η ψυχή της παρέας. Είχε μιαν άσβεστη φλόγα μέσα του να δημιουργεί. Ήταν ένας "κύριος" στην Τέχνη του αλλά κι ένας "κύριος" στην φιλοξενία του κι είχε τρόπο να σε κάνει να αισθάνεσαι υπέροχα, καθώς μαγείρευε και πολύ νόστιμα πιάτα...
Ακαδημαϊκός, Δάσκαλος και μοναδικός δημιουργός παρέμεινε σταθερός στην παραστατική ζωγραφική, δίχως να κατανοεί την σύγχρονη τέχνη... 

Ο ίδιος ζωγράφιζε από 15 ετών και τελειώνοντας τη Σχολή Καλών Τεχνών, παρουσίασε την πρώτη του ατομική έκθεση στην γκαλερί "Ρόμβος" το 1948...
Το Σεπτέμβριο του 2010 το Κέντρο Πολιτισμού Τούμπας, στη Θεσσαλονίκη, εγκαινίασε την έκθεση ζωγραφικής του που θα παρέμεινε ως τα "Δημήτρια" του Οκτωβρίου ...
Βασικό στοιχείο σε όλα του τα έργα, είναι το φως και το χρώμα...

Στην κηδεία του που έγινε στον Άγιο Διονύσιο στο Κολωνάκι της Αθήνας, πλήθος κόσμου προσήλθε για το τελευταίο αντίο...
Θα τον θυμόμαστε, γιατί η δουλειά του πέρασε στην "αθανασία" το όνομά του...Χάσαμε έναν καλό και σπουδαίο φίλο...αλλά και Δάσκαλο!..
...Άφησε το σπίτι του στην Ύδρα, στην Σχολή Καλών Τεχνών της Ύδρας. Δώρησε 210 έργα του στην Εθνική Πινακοθήκη Αθηνών κι άφησε επιστολή διαθήκης του να διατεθεί το 20% από αυτά και ν΄ αγοραστούν έργα νέων Ζωγράφων...
Καλό ταξίδι, ευχόμαστε, στην πατρίδα του, καθώς ταξιδεύει απόψε για την Ύδρα, στο νησί οπού γεννήθηκε, μεγάλωσε, εργαζόταν κι αγάπησε...
Με εκτίμηση και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΤΣΗΣ" © Νότα Κυμοθόη

© Nότα ΚυμοθόηΆδεια Creative Commons

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Νότα Κυμοθόη:"Ο τεκτονισμός αποτελεί θρησκεία;"

 Νότα Κυμοθόη"Ο τεκτονισμός αποτελεί θρησκεία;"

(Με αφορμή τις δημόσιες συζητήσεις περί του θέματος και απάντηση σε κάποιους...)


Είναι εύκολο να έχει κάποιος εκπρόσωπος θρησκείας ένα βήμα στη διάθεσή του κι ένα ακροατήριο, το οποίο δεν έχει δικαίωμα να εκφραστεί και μήτε δικαίωμα να λάβει το λόγο στα όσα λέγονται. Προφανώς απευθύνονται σε ανθρώπους που έχουν παντελή άγνοια κι έχουν φόβο.
Ο Χριστός όταν δίδασκε, μιλούσε για την όλη αλήθεια του θεϊκού φωτός. Ελάχιστοι σήμερα κατανοούν αυτήν την όλη αλήθεια, γιατί το "δόγμα" χριστιανισμός τελετουργικά έχει διαφορετικό τρόπο να δοξάζει το Χριστό ως Θεό σε εκκλησίες που ίδρυσαν οι ευλογημένοι του Απόστολοι. Τι συμβαίνει λοιπόν με τις επίγειες εξουσίες των επισκόπων που άρχουν στις χριστιανικές εκκλησίες και θέλουν να εξουσιάζουν τους πιστούς του Χριστού; Σαν "μανδρίτες" που έχουν μέσα σ΄έναν στάβλο ζώα, συμπεριφέρονται, καταπατώντας την ελευθερία του ανθρώπου, με ασέβεια. Ο Χριστός είπε :"Αγαπάτε αλλήλους" κι αυτή ήταν η εντολή οπού άφησε.

Γιατί οι εντός -ισμών φανατικοί άνθρωποι μισούν την συλλογικότητα αυτή που έχει ανθρωπιστική δράση;
Γιατί ενώ όλος ο χριστιανικός κόσμος που προσεύχεται στο Χριστό, καθώς και οι εκπρόσωποί του, αγνοεί πως όλοι οι Άγιοί του προστατεύουν τους τέκτονες;
Τιμά όλος ο ελληνισμός το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια και δεν τιμά το γεγονός πως ήταν τέκτων;
Θαυμάζει όλος ο ελληνισμός το έργο του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη αλλά δεν τιμά το γεγονός πως ήταν τέκτων;
Υπερηφανεύεται ο Έλληνας για τον Αλέξανδρο Υψηλάντη και τελεί μνημόσυνα στα ηρώα των πεσόντων και δεν τιμά το γεγονός πως ο Αλέξανδρος Υψηλάντης αλλά και οι ιδρυτές της Φιλικής Εταιρείας, ήταν όλοι τους τέκτονες;
Θαυμάζουν το έργο του Ελευθερίου Βενιζέλου αλλά δεν γνωρίζουν πως και ο Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν τέκτων;
Μιλάει και θαυμάζει όλος ο κόσμος κι όλος ο ελληνισμός το έργο του Νίκου Καζαντζάκη και δεν γνωρίζει πως και ο Νίκος Καζαντζάκης (του οποίου η τεκτονική αλληλογραφία με τον Ελευθέριο Βενιζέλο έχει διασωθεί) ήταν τέκτων;
Μιλάνε οι ομάδες μελέτης των ιστορικών για τον πρωτομάρτυρα του Μακεδονικού Αγώνα Παύλο Μελά και δεν αναγνωρίζουν το γεγονός πως ήταν τέκτων;
Ακόμα κι ο Ιωάννης Μεταξάς που είπε εκείνο το περίφημο ΟΧΙ και έχει καθιερωθεί ως εθνική εορτή στην Ελλάδα, ήταν κι αυτός τέκτων. Αρέσει ο εθνικισμός αλλά δεν αρέσει το γεγονός πως κι αυτός ήταν τέκτων;
Υπερηφανεύονται οι ορθόδοξοι χριστιανοί για τον εθνομάρτυρα μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομο, που απαγχόνισαν οι Τούρκοι επειδή αρνήθηκε να εγκαταλείψει την Κωνσταντινούπολη και δεν αναγνωρίζουν το γεγονός πως κι αυτός ήταν τέκτων;
Οι θεωρίες της συνωμοσίας, που τρέφονται από αμάθεια και δεισιδαιμονία μαζί με άφθονο σκοταδισμό αλλά κι εχθρότητα και μίσος, δημιουργούν σενάρια μισαλοδοξίας και φόβου εναντίον άλλων ανθρώπων και οι άνθρωποι που ακούνε και υιοθετούν τέτοιες απόψεις γίνονται δίχως να το κατανοούν εχθροί της ίδιας μας της πατρίδας και της όλης έως τώρα ύπαρξης του ελληνικού έθνους.
Οι τέκτονες ήταν και είναι θιασώτες του Ορθού Λόγου των Ελλήνων προγόνων μας, του Λόγου εκείνου που διαλύει τα σκοτάδια της αμάθειας και της τυραννίας, αλλά και του ψεύδους και όλης της πλεκτάνης η οποία μαστίζει και φανατίζει τους αμαθείς ενάντια στην πρόοδο και στην ανάπτυξη.
Άνθρωποι μεσαιωνιστές με πλήθος σκοτάδια αμάθειας και οπαδοί ολοκληρωτικών καθεστώτων μάχονται ενάντια του τεκτονισμού και των τεκτόνων, συκοφαντώντας το ανθρωπιστικό τους έργο και αποκρύπτοντας πως η Ελλάδα ελευθερώθηκε χάρη σε μια Φιλική Εταιρεία που τη δημιούργησαν και τη στελέχωσαν τέκτονες.
Αγνοούν πως οι περισσότεροι σημαντικοί άνθρωποι και της νεώτερης ελληνικής ιστορίας, αλλά κι από όλους τους πολιτικούς χώρους και χώρους του πολιτισμού και της παιδείας, υπήρξαν μέλη τεκτονικών Στοών.
Τον Θεό ως «αρχιτέκτονα του Σύμπαντος» τον ονομάζει για πρώτη φορά ο Πλάτων στο φιλοσοφικό του έργο με τίτλο «Τίμαιος» και ο φιλόσοφος Πλούταρχος τον αποκαλεί Θεό «πρωτομάστορα». Ενώ οι διαχρονικοί εχθροί του Ελληνισμού και του Ελληνικού Πολιτισμού, συκοφαντούν και καταστρέφουν το ελληνικό φιλοσοφικό πνεύμα και τις φιλοσοφικές απόψεις των Ελλήνων προγόνων μας ως «δαιμονικές». Αλλά η όλη ιστορία αν και δεν γράφτηκε όπως έγιναν όλα τα γεγονότα, ο μεσαίωνας έχει αφήσει σημάδια παντού και ας μη πάμε στην Ευρώπη, αλλά ας περπατήσει ο κάθε απλός κι αμαθής στον ελληνικό χώρο κι ας δει που έχουν χτιστεί όλες οι εκκλησιές που κατέστρεψαν την αρχαία Ελλάδα κι οι εκπρόσωποι αμαθείς μέσα στους κόλπους της καταστρέφουν με μίσος όλους όσους έχουν καθαρή ελληνική σκέψη αλλά και καθαρή Χριστι(ανι)κή σκέψη.
Απλά ο κόσμος προχωρά κι όλα είναι μέσα στο Ουράνιο Τέλειο Θεϊκό Σχέδιο του Πρωτομάστορα Θεού Τέκτονα του Όλου Σύμπαντος!
Με φως και αγάπη για όλη την ανθρωπότητα
Νότα Κυμοθόη
It's easy to have a religion representative one step at his disposal and an audience that has no right to speak and not even allowed to speak to what is being said. Obviously aimed at people who have no knowledge and have fear.

Christ taught when, speaking for the whole truth of the divine light. Few today understand that the whole truth, because the "doctrine" rituals Christianity has a different way to glorify Christ as God in churches founded by the blessed Apostles. So what happens with terrestrial powers of bishops archoun Christian churches and want to dominate the faithful of Christ? As "mandrites" having within Senada barn animals behave, violating the freedom of man, with contempt. Christ said: "Love one another" and this was the command where he left.

Why in -ismon fanatical misanthrope (orthodontic Christians) hate the collectivity that has humanitarian action?
For while the whole Christian world prays to Christ and his representatives, unaware that all His saints prostetefoun the Freemasons?
All honors the Hellenism of Ioannis Kapodistrias project and does not honor the fact that he was a Mason?
all admired Hellenism Theodoros Kolokotronis the project but does not honor the fact that he was a Mason?
Boasts the Greek for Alexander Ypsilanti and is memorials to war memorials of the fallen and does not honor the fact that Alexander Ypsilanti and the founders of the Society of Friends, were all Masons?
Admire Venizelos work but do not know how and Eleftherios Venizelos was Freemason?
Talking and admires all the world and all the Greeks Nikos Kazantzakis and does not know how and Nikos Kazantzakis (whose tectonic correspondence with Eleftherios Venizelos has survived) was Freemason?
Speaking study groups of historians on the protomartyr the Macedonian Struggle Pavlos Melas and do not recognize the fact that he was a Mason?
Even John Metaxas said that famous NO and has established itself as a national holiday in Greece, was also a Mason. Like nationalism, but not like the fact that he too was a Freemason?
Pride Orthodox Christians for the martyr bishop of Smyrna Chrysostomos, who hanged by the Turks because they refused to leave Istanbul and do not recognize the fact that he too was a Freemason?
Theories of conspiracy, fed by ignorance and superstition with plenty obscurantism but also hostility and hatred create misalodoxias scenarios and fear against other people and people who listen and adopt such views are without the understanding enemies of our own country and of all hitherto existence of Greek nation.
The Masons were and are devotees of Our True Word of the Greek ancestors of that Word that dispels the darkness of ignorance and tyranny, and falsehood and all intrigues which plagued
fanaticizes and the ignorant against progress and development.
People with many medievalists darkness and ignorance fans fighting against totalitarian regimes of Freemasonry and Masons, slandering their humanitarian work and hiding that Greece was freed thanks to a friendly company that created and staffed Freemasons.
They ignore that the most important people and the modern Greek history, but also from all political areas and areas of culture and education, were members of Masonic Lodges.
God as "Architect of the Universe," named for the first time by Plato in his philosophical work entitled "Timaeus" and the philosopher Plutarch calls him God 'master builder'. While longstanding enemies of Hellenism and the Greek Culture, slander and destroy our Greek philosophical spirit and philosophies of Greek ancestors as "demonic." But the whole story though not written as were all the events, the Middle Ages has left signs everywhere, and we should not go to Europe, but let us walk every simple and unlearned in Greek space and let see that all churches have been built which destroyed the ancient Greece and representatives ignorant within the bosom of destroying hatred with
all those who have pure Greek thought and pure Christ thought.
Simply the world goes and everything is in Heaven Perfect Divine Plan of God Mason master builder of the Whole Universe!
With light and love for all the people
Nota Kimothoi

© Νότα Κυμοθόη


Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΠΕΡΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ"

                                               εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
"ΠΕΡΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ"

Κατηφόριζα απ΄ την Ακρόπολη των Αθηνών πλημμυρισμένη φως, αγνότητα, ομορφιά και μια απλότητα τόσο πολύ αθώα, που θα την ζήλευε ως και η μάνα οπού κρατά στην αγκαλιά της νεογέννητο μωρό. Έχει μια άλλη ενέργεια όλος ο τόπος, οπού ολόγυρα στο βράχο της Ακρόπολης υπάρχει. Όμως, μετά από ένα σημείο, αρχίζει όλος εκείνος ο βιασμός των αισθήσεων,οπού δεν μπορεί να αναμετρηθεί κανείς, γιατί είναι δίχως κατάλληλα όπλα. Και τι όπλα να διαλέξει ένας ποιητής ή ένας ζωγράφος, όταν βιάζεται η αίσθηση της όρασής του από την αισθητική της πόλης του;
Στάθηκα ακριβώς εδώ, όπου ολόγυρά μου και κάτω απ΄ τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, υπάρχουν δημόσια κτήρια του Υπουργείου Πολιτισμού. Αλλά αυτός ο "πολιτισμός" του γκράφιτι στους τοίχους, εκτός από αντιαισθητικός είναι μικρόβιο μόλυνσης. Έτσι τουλάχιστον τον εισέπραξα με την πρώτη γροθιά του στο βλέμμα μου κι ύστερα χαμογέλεσα και στάθηκα ακριβώς μπροστά στην πινακίδα του βιασμένου κτηρίου, που έγραφε: "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 1η ΕΦΟΡΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ".
Για μια στιγμή, ένιωσα τελείως ηλίθια και προσπάθησα να θυμηθώ τις ιστορικές περιόδους της Ελλάδας. Η σκέψη μου περιτριγύριζε γύρω από τον τίτλο "Βυζαντινών Αρχαιοτήτων" και για μια στιγμή, νόμισα πως ξέχασα την ιστορία. Μαζί μ΄εμένα στάθηκε κι άλλος κόσμος και κούνησε το κεφάλι του με όλα όσα έγραφαν στον τοίχο. Αλλά έτσι όπως έχει γκρεμιστεί όλος ο κοινωνικός ιστός στην χώρα Ελλάδα, οι λέξεις δεν στενοχωρούν κανέναν, ακόμα κι αν πρόκειται για βρισιές, επάνω στον τοίχο...
Έφερα στο νου μου όλες τις ιστορικές περιόδους στην Ελλάδα, ξανακοίταγα την επιγραφή και πληροφορήθηκα τι ακριβώς αρμοδιότητες έχει αυτή όλη η υπηρεσία.

"Η 1η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων είναι Περιφερειακή Υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού, σε επίπεδο Διεύθυνσης, έχει έδρα την Αθήνα, και αρμοδιότητα που εκτείνεται στην Περιφέρεια Αττικής.

Η αρμοδιότητα της Εφορείας ανάγεται σε όλα τα θέματα σχετικά με την διατήρηση, προστασία και φύλαξη των αρχαιοτήτων, την επιστημονική έρευνα, την αποκάλυψη, τη συντήρηση, τη φύλαξη, την προστασία, την ανάδειξη 
αρχαιοτήτων και νεώτερων θρησκευτικών μνημείων, και την έκθεσή τους στα Μουσεία, τον προγραμματισμό, τη διαχείριση, τη μελέτη και την εκτέλεση οιουδήποτε αρχαιολογικού έργου, τη συντήρηση, επισκευή, αποκατάσταση, αναστήλωση, ανάδειξη και διαμόρφωση των μνημείων και των αρχαιολογικών χώρων, καθώς και του φυσικού ή μη περιβάλλοντός τους, την εκτέλεση όλων των ανωτέρω έργων με αυτεπιστασία και απολογιστικά, την επιστημονική μελέτη και δημοσίευση των αρχαιοτήτων, τη διαχείριση των μνημείων, των αρχαιολογικών χώρων, των Μουσείων και των Συλλογών, στον χώρο ευθύνης της, που ανήκουν στο κράτος, την προετοιμασία και την εισήγηση όλων των αρχαιολογικών θεμάτων στα αρμόδια Τοπικά Συμβούλια Μνημείων και την εν γένει μέριμνα εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας των αρχαιοτήτων. 

Το προσωπικό της μετέχει στο έργο αυτό, καθώς και στη διεξαγωγή συστηματικών και σωστικών ανασκαφών ή άλλων αρχαιολογικών έργων και ερευνών, στη μελέτη και διοργάνωση των μονίμων και περιοδικών εκθέσεων, στη διαμόρφωση ανάπτυξης και λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων, στην οργάνωση, προβολή και λειτουργία των μουσείων, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες και ανεξάρτητα από την κατανομή τους στα επιμέρους τμήματα."

Η ελληνική ιστορία, περιλαμβάνει τις εξής περιόδους:
*Μινωικός πολιτισμός ( προ του 3000 π. Χ. -1420 π. Χ.)
*Πολιτισμός Αιγαίου ( πριν από το 1600 π. Χ.)
*Μυκηναϊκός πολιτισμός (1600 π. Χ. -1100 π. Χ.)
*Γεωμετρική  εποχή (1100 π.Χ. -800 π. Χ.)
*Αρχαϊκή εποχή (800 π. Χ.- 500 π. Χ.)
*Κλασική εποχή (500 π. Χ.- 323 π.Χ.)
*Ελληνιστική εποχή (323 π. Χ. - 146 π. Χ.)
*Ρωμαϊκή εποχή (146 π. Χ.- 330 μ. Χ.)

*Βυζαντινή εποχή (330 μ. Χ. -1453 μ.Χ.)

*Οθωμανική εποχή (1453 μ. Χ. -1821 μ.Χ.)
*Νεότερη ή Σύγχρονη Ελλάδα (1821 μ. Χ.-)

Παρατηρούμε λοιπόν, πως η Βυζαντινή περίοδος ξεκινάει από το 330 μ.Χ. κι αυτή η εποχή δεν έχει καμιά σχέση με την αρχαία εποχή και η 1η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, δεν κατανοεί κανένας, σε ποια ιστορική περίοδο αναφέρεται. Διότι δεν υπάρχουν Βυζαντινές αρχαιότητες! Είναι λάθος ο όρος, διότι χρησιμοποιεί τον αρχαίο πολιτισμό Βυζάντιο των αρχαίων Ελλήνων σε μια περίοδο καταστροφής ολοσχερώς του Βυζαντίου. Το σωστό είναι: ΕΦΟΡΙΑ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ (330 μ. Χ. - 1453 μ. Χ.) για να καταγραφεί όλη η καταστροφική συμπεριφορά αυτών των χρόνων, μιας μεταποιητικής εποχής, που αμφισβητεί το Βυζάντιο των αρχαίων Ιώνων αποίκων στην περιοχή και φυσικά τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό του Έλληνα Μακεδόνα Μέγα Αλεξάνδρου. Απαξίωσε τους αρχαίους Θεούς και Θεές των Ελλήνων, κατέστρεψε τα ιερά και όσιά τους και τα αρχαία ελληνικά αγάλματά τους. Ευτυχώς που υπήρξε η Δύση και διέσωσε αυτήν την συνέχεια της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής, την οποία η περίοδος αυτή που ονομάζουν οι ιστορικοί στην Ελλάδα δίχως να αισχύνονται Βυζαντινή, κατέστρεψε. 
    Εκείνο οπού υπάρχει σε όλη τη Νέα Ρώμη Ανατολής από το 330 μ. Χ. και μετά είναι η καταστροφή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, είναι ένας ¨βιασμός" που ακόμα δεν έχει καταγγελθεί επισήμως και  μια ολοσχερής καταστροφή που έχει υποστεί ο υυλικός και πνευματικός κόσμος από την περίοδο αυτήν και μετά, οπού στην κυριολεξία έχει ποδοπατήσει το αρχαίο ελληνικό πνεύμα με βια, θράσος και πολεμική εξόντωση.
    Δεν υπάρχουν Βυζαντινές Αρχαιότητες, αλλά μεταβυζαντινές αθλιότητες. Υπάρχουν Ελληνικές Αρχαιότητες και δεν έχουν ακόμα καταγραφεί, γιατί στη χώρα Ελλάδα ο πολιτισμός μπερδεύεται σ ένα νήμα και γίνεται κουβάρι από τα χέρια της θρησκευτικής εξουσίας που δεν υπολογίζει την Ιστορία του ελληνικού λαού.
      Είναι καιρός να ξεκαθαρίσει το όλο θέμα που μας εξευτελίζει στο χώρο της παιδείας και του πολιτισμού. Στην εικόνα εδώ ακριβώς, είναι ο τοίχος με τα όσα είναι γραμμένα επάνω του...και καθώς προχωράμε αριστερά (απέναντι από τη ρωμαϊκή αγορά), συνέχεια της 1η ΕΦΟΡΙΑΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ είναι το ίδρυμα Κανελλόπουλου, (το Μουσείο του είναι κάτω απ΄την Ακρόπολη).
                        εικόνα:φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη


Στην πόλη της Αθήνας αυτή η εικόνα στους τοίχους είναι πολύ παλιά. Διότι όταν ένα κόμμα είναι στην εξουσία, οι όσοι δεν είναι στην εξουσία, δημιουργούν ένταση με τον τρόπο τους. Κι αυτό συμβαίνει συνέχεια. Βγάζουν τ΄ απωθημένα τους προβλήματα με αγανάκτηση επάνω στα κτήρια. Τι φταίνε όμως οι τοίχοι για να γίνονται χώρος ανακοινώσεων; Μελετώντας όλον αυτόν τον μπερδεμένο τρόπο έκφρασης έρχονται στην επιφάνεια όλες οι αλήθειες, των όσων Υπηρεσιών στεγάζονται μέσα σε αυτά...Μέσα σε αυτό το κτήριο εργάζονται άνθρωποι, οι οποίοι ασχολούνται με τον Πολιτισμό...υποτιμώντας την νοημοσύνη κάποιων, οι οποίοι υποθέτω, έχουν αντιδράσει έτσι, γιατί η πινακίδα βιάζει την ιστορία και τον ίδιο τον πολιτισμό. Δεν υπάρχει εκκλησιά και μοναστήρι στην Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο και στην άλλοτε ανθηρή περιοχή της Μικράς Ασία, στον Πόντο και στην Αρμενία και στην Συρία κι όπου υπήρχε αποικία αρχαίων Ελλήνων, που να μη έχει χτιστεί στην ίδια θέση που ήταν αρχαίος ελληνικός ναός. Αντί λοιπόν να καταγράψει όλους αυτούς τους τόπους και να συγκεντρωθούν όλα τα αρχαία, κάνει τα στραβά μάτια(;) και συνεχίζεται όλη η καταστροφή(ξεπουλάνε αρχαία από σωστικές ανασκαφές ή αρχαιοκαπηλίες σε ξένα μουσεία ή ιδιώτες) και πνευματικά (διδάσκουν μια θρησκεία που στοχεύει ν΄αναστήσει μια βυζαντινή αυτοκρατορία), με μια βια κι έναν μισαλόδοξο τρόπο φασισμού που διαχωρίζει τους ανθρώπους σε θέματα θρησκευτικά, κοινωνικά, ηθικά, οικονομικά, παιδείας καθώς με τις ενέργειές τους δυναμώνουν τους δημόσιους υπαλλήλους ιερείς να συμπράττουν με άλλους δημόσιους υπαλλήλους κι άλλους ενάντια κάθε φορά σε όποια πρόοδο κι ανάπτυξη, πνίγοντας τις αρχαιολογικές έρευνες (Πουλιανός, Σουβαλτζή, επιστροφή γλυπτών Παρθενώνα, Αμφίπολη, Ροτόντα, κ.λ.π)...


                              εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη



Πίσω από τα μασίφ κάγκελα είναι μια πινακίδα, που εξηγεί τι ακριβώς ήταν εδώ (μια αρχαία βιβλιοθήκη), αλλά δεν κάνει λόγο για την καταπάτηση με το παραθυράκι του Νόμου "χτίζεις εκκλησία και μετά χτίζεις σπίτι"...Το ροζ κτήριο στο βάθος είναι το...Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη και στο βάθος ο Ναός της Νίκης επάνω στον βράχο της Ακρόπολης.

Βυζαντινές Αρχαιότητες δεν υπάρχουν. Υπάρχει η παράνομη κατασκευή μέσα στον αρχαιολογικό χώρο και η παράνομη αυτή κατασκευή των ορθοδόξων εκκλησιών δεν μπορεί να ονομάζεται Βυζαντινές Αρχαιότητες.



                             εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

 Ο αρχαίος κόσμος είναι η περίοδος π. Χ. και εδώ μπαίνει ένα άλλο σοβαρό θέμα, το οποίο ποδοπατάει όλη την ιστορική γνώση και Ιστορία με την συνεχή "βία" και υποτίμηση της ανθρώπινης νοημοσύνης, δια στόματος και Αρχιεπισκόπου Αθηνών, πως, η ορθοδοξία έχει συμβάλει στην διάσωση των αρχαιοτήτων.

Γελάνε οι επιστήμονες στο εξωτερικό με την ανοησία αυτή...να με συμπαθάτε...

                              εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Εδώ στην εικόνα αυτή, η μεγάλη καταπάτηση από βυζαντινή εκκλησιά, καταμεσής στην αρχαία αγορά. Αριστερά είναι το Θησείο, οπού δεν διακρίνεται στη φωτογραφία και δεξιά, το κτήριο στο βάθος, ένα αρχοντικό καταμεσής στον αρχαιολογικό χώρο...Στην αρχαία πόλη, με τα υλικά από τα αρχαία της οικοδομήματα, έχτισαν τα αρχοντικά τους οι όσοι βρίσκονται μέσα σε αυτούς τους χώρους και είναι δυστυχώς πολύ πικρή ιστορία, που μπλέκεται με...ονόματα Αγιοποιημένα...λες και όλοι οι άλλοι είναι αμαρτωλοί. Που τα βρήκαν τα μοναστήρια και οι εκκλησιές τα κτήματα μέσα στους αρχαιολογικούς χώρους;

Αυτό δεν είναι μέγα αμάρτημα; 

Έχουν τρομοκρατήσει όλον τον κόσμο με τη βία του φόβου, χρησιμοποιώντας το όνομα του Θεού όπως τους εξυπηρετεί, λες κι ο Θεός ξεχωρίζει τους ανθρώπους...

Ο Θεός είναι Ένα Όλον κι αυτή η πολεμική διάθεση της μιας θρησκευτικής ομάδας (ορθοδόξων) ενάντια στην άλλη (αρχαιοελληνιστών) και ενάντια στην ιστορική μνήμη ενός έθνους ολόκληρου και ολοκλήρου της ιστορικής του μνήμης, δεν αποτελεί κανένα δείγμα πολιτισμού. 
Το Υπουργείο Πολιτισμού είναι καιρός ν΄αναλάβει τις ευθύνες του, για το έργο το οποίο έχει χαρακτηριστεί να υπάρχει και να προασπίσει τον ελληνικό πολιτισμό, ο οποίος έχει γίνει παράνομο εξαγώγιμο είδος...Διότι όταν μέσα στα ίδια τα μοναστήρια υπάρχουν αμέτρητα θραύσματα αρχαιοτήτων κι όχι μόνον, αλλά δίνουν τη δυνατότητα οι Υπηρεσίες Πολιτισμού σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίες (ο πληθυσμός σε γενικές γραμμές έχει άγνοια) να χτίζονται κατοικίες πάνω και μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους, γιατί σε αυτούς υπηρετούν δικά τους παιδιά που κάνουν πράγματι τα στραβά μάτια, θα πρέπει να δουν κατάματα την αλήθεια κι όχι μονόπλευρα, όπως συμφέρει κάποιους.

                             εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη


Κι όπως γράφει ο φίλος μου ο Ν. Καζαντζάκης "καλά πρέπει να νιώσουμε πως δεν οδεύουμε από ενότητα Θεού στην ίδια πάλι ενότητα του Θεού. Δεν οδεύουμε από το ένα χάος σε άλλο χάος. Ούτε από το ένα φως στο άλλο φως ή από ένα σκοτάδι σε άλλο σκοτάδι. Τι αξία θάχε τότε η ζωή μας τούτη;"
Κι επειδή η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια σε λέξεις και σημασίες αυτών, καλό θα είναι να χρησιμοποιείται η κατάλληλη λέξη για το κάθε θέμα. Γιατί αν πράγματι κυριολεκτίσουμε, θα μπλέξουμε γραφειοκρατικά κι άκρη δε θα βρούμε...

© Nότα Κυμοθόη 2016Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                                                       
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi

ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΑ

Ευχαριστώ για το όμορφο αυτό ταξίδι...


                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi

                                                          Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                        Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                          Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                        Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                         Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


                                                        Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                           Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi



                                                           Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


             
                                                          Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


© Νότα Κυμοθόη




Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ":ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

                           εικόνα:Ο Άγιος Ιωσήφ (Oratoire St-Joseph)/photographer Nota Kimothoi

                               ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ 
                       "ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ"
                            ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
                                                  
                                                             Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
 



Το πρώτο χιόνι



Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Νότα Κυμοθόη