Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη "Ακαδημία Αθηνών"Δοκίμιο


Νότα Κυμοθόη
"Ακαδημία Αθηνών"
Δοκίμιο

Η Ακαδημία Αθηνών, ένα από τα θαυμαστά νεοκλασικά κτήρια του κόσμου, βρίσκεται με είσοδο στην οδό Πανεπιστημίου (metro Panepistimio) στην Αθήνα και είναι ένα σπουδαίο οικοδόμημα από πλευράς Αρχιτεκτονικής και τέχνης που θαυμάζει ο κάθε επισκέπτης στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, την Αθήνα.
εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη" Ακαδημία Αθηνών"© Νότα Κυμοθόη

Βρίσκεται μέσα στον κήπο της Ακαδημίας μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Ακαδημίας που μπορεί να το θαυμάσει ο επισκέπτης βαδίζοντας.
Είναι ένα οικοδόμημα Ιωνικού ρυθμού και το κεντρικό του τμήμα είναι όπως ήταν ένας αρχαίος ελληνικός αμφιπρόστυλος Ναός σε σχήμα "Π" με αρμονικές γραμμές και κάλλος ώστε το φως να διαχέεται και να δημιουργεί μεταπτώσεις σκιάς και φωτός, που δημιουργούν μια αρμονική πλαστικότητα.


Η διακόσμησή του έγινε μεταξύ του 1870-1880 από τον Γλύπτη Λεωνίδα Δρόση που γεννήθηκε στο Ναύπλιο το 1843 και πέθανε στη Νάπολη το 1884. Ο πατέρας του καταγόταν από γενιά Ελλήνων που ζούσαν στην Γερμανία, αλλά με την σύσταση του Νεοελληνικού κράτους και του Βαυαρού βασιλιά Όθωνα, ως στρατιωτικός εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα και παντρεύτηκε Ελληνίδα από την Τρίπολη. Είχε πολιτικογραφηθεί Γερμανός αλλά κρατούσε και την ελληνική του Υπηκοότητα επειδή η μάνα του ήταν γνήσια Ελληνίδα κι επειδή γεννήθηκε στην Ελλάδα. Σπούδασε με υποτροφία του ελληνικού κράτους στο Μόναχο.
    Το 1968 δίδαξε ως Καθηγητής στο Σχολείο Τεχνών όπως ονομαζόταν τότε το Πολυτεχνείο σε σπουδαίους μαθητές Έλληνες, γλυπτική, όπως στους: Χαλεπά, Μπονάνο, Σώχο και Φιλιππότη.
Είναι ένας από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ελληνικού νεοκλασικισμού με ακρίβεια στη λεπτομέρεια και μνημειακότητα στις μορφές της γλυπτικής κι αρχιτεκτονικής του τέχνης.


Το Αέτωμα των Προπυλαίων της Ακαδημίας Αθηνών, αποτελεί ένα αριστούργημα τέχνης του.
Είναι ολόγλυφη η παράσταση γέννηση της Θεάς Αθηνάς κόρη του Διός, από το σχέδιο του Αυστριακού Ζωγράφου Karl Rahl που δημιούργησε ο Λεωνίδας Δρόσης από μάρμαρο κι απέσπασε το 1872 το Α΄Βραβείο στην έκθεση της Βιέννης.
    Τα άλλα του γλυπτά στα 8 μικρότερα αετώματα των 2 πτερύγων της Ακαδημίας Αθηνών είναι σχέδια του Hansen από υλικό τερακότας και παριστάνουν την Αθηνά προστάτιδα: της Βιοτεχνίας, της Ναυπηγικής, της Γεωργίας και των Επιστημών κι είναι έργα του Πολωνού Γλύπτη Franz Melnitzki.
Τα δυο (2) υπέροχα έργα του Λεωνίδα Δρόση αποτελούν μέχρι σήμερα θαυμασμό στους επισκέπτες της Αθήνας, κι αυτά είναι:




1. Ο Κιθαρωδός Θεός Απόλλων, που βρίσκεται στα δεξιά από την είσοδο της Ακαδημίας Αθηνών και είναι ύψους 3,71 μέτρων. Ένα υπέροχο άγαλμα, που εντυπωσιάζει τον περαστικό διαβάτη και τον κάθε επισκέπτη, οπού τον θαυμάζει. Ο Λεωνίδας Δρόσης δημιούργησε με πολύ μεγάλη επιδεξιότητα της σμίλης του τον Κιθαρωδό Θεό Απόλλωνα. Δεσπόζει στον αττικό ουρανό και θυμίζει στους ερευνητές, τη μεγάλη αίγλη του αρχαίου Θεού της Μουσικής και της Ποίησης, ωθώντας τους να φέρουν πάλι στην επιφάνεια όλη την αρχαία ελληνική παράδοση των αρχαίων Ελλήνων.





εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη" Κιθαρωδός Θεός Απόλλων"© Νότα Κυμοθόη

2) Η Πρόμαχος Θεά Αθηνά βρίσκεται στ΄ αριστερά της Ακαδημίας Αθηνών και είναι ύψους4, 11 μέτρων. Επιβλητική δεσπόζει στην πόλη όπου φέρει το όνομά της και αποτελεί ένα αξιοθαύμαστο έργο τέχνης, το οποίο κάνει κάθε επισκέπτη να σταματά για να το φωτογραφήσει και κάθε Έλληνα γνώστη της αρχαίας ελληνικής τέχνης να σκιρτά με υπερηφάνεια για τον Γλύπτη Λεωνίδα Δρόση.











εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη
Και τα δύο  πατούν πάνω σε δυο στήλες Ιωνικού ρυθμού ύψους 23, 25 μέτρων.
Στην είσοδο του προαύλιου χώρου της Ακαδημίας Αθηνών, βρίσκονται  ακόμη δυο θαυμάσια καθιστά γλυπτά.

                                               
Ο Πλάτων, στην αριστερή πλευρά καθώς ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια, κάτω ακριβώς από τη σκιά της Αθηνάς.






εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη




Ο Σωκράτης στη δεξιά πλευρά καθώς ανεβαίνουμε τη σκάλα και κάτω από τη σκιά του Απόλλωνος.

                                                                     εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

Αυτά τα δυο θαυμάσια καθιστά γλυπτά έργα τέχνης, σχεδιάστηκαν κι αυτά από τον Λεωνίδα Δρόση και σμιλεύτηκαν σε πεντελικό μάρμαρο από τον Ιταλό Γλύπτη Piccarelli στο δε χώρο που βρίσκονται σήμερα τοποθετήθηκαν το 1885 μ. Χ.
Στον προαύλιο χώρο βρίσκονται και μαρμάρινοι φανοστάτες όπου στη βάση τους υπάρχουν στις τέσσερις πλευρές τους ανάγλυφες κεφαλές του Ζηνός (ή Δία όπως έχει επικρατήσει να ονομάζεται ο Ζευς) και στις γωνίες τους γλαύκες ολόγλυφες.
Το 1980 μ.Χ. με τις ενέργειες του Ακαδημαϊκού και σπουδαίου Γλύπτη Γιάννη Παππά πραγματοποιήθηκε συντήρηση των γλυπτών του αετώματος από τον Γλύπτη Πραξιτέλη Τζανουλίνο και με την επίβλεψη του Ακαδημαϊκού Γιάννη Παππά. Την ίδια εποχή η Γλύπτρια Αικατερίνη Χαλεπά Κατσάτου εργάστηκε και τοποθετήθηκαν μεταξύ του κεντρικού κτηρίου της Ακαδημίας Αθηνών και της δυτικής πτέρυγας οι προτομές των έργων της: Γλύτπη Λεωνίδα Δρόση, Christian Griepenkerl Ζωγράφου της αίθουσας συνεδριάσεων της Ακαδημίας Αθηνών, Theophil Hansen, Ernst Ziller αρχιτεκτόνων.
Οι άνθρωποι οπού αγαπάνε τις Καλές Τέχνες εργάζονται συνεχώς και αγαπούν όλο τον κόσμο, δίχως προκαταλήψεις και δίχως σκοταδισμούς...
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός

Νότα Κυμοθόη "Ακαδημία Αθηνών" Δοκίμιο© Νότα Κυμοθόη



Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

"ΓΑΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ" Η ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ:ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

                       "ΓΑΙΑ" Μια γυναίκα κι η ελιά μου,/Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
              Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη/Δημόσια Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά

"ΓΑΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ"
Η ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ΄


Το 2009, μαζί με άλλους εικαστικούς, στηρίξαμε το έργο της Unesco για το περιβάλλον, συμμετέχοντας σε μια ημερίδα αλλά και έκθεση με έργα ζωγραφικής μας. 
Η μεγάλη μου αγάπη για την Κρήτη (ήμουν και νύφη κρητικιά), αλλά μελετώντας πολλά χρόνια πριν, την Ιστορία της Κρήτης, ταξιδεύοντας και περπατώντας στην Κρήτη, αγαπώ την Ελλάδα και την Κρήτη κι έλαβα μέρος με ένα έργο μου, με θέμα τη ΓΑΙΑ, ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ.
 Είναι το έργο που εικονίζεται πιο πάνω. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό έργο, που σκοπό είχε η όλη του παρουσίαση, το 2009 στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, να αφυπνίσει συνειδήσεις για να ενταχθεί η Μινωική ελιά του Καβουσίου, στην περιοχή Αζοριάς του ομώνυμου αρχαιολογικού χώρου, μέσα στα πλαίσια της αρχαιότερης διατροφικής αλυσίδας του ανθρώπου. 
Ο ΟΗΕ και η Unesco αποφάσισαν να εντάξουν το "Μινωικό Άλσος Ειρήνης", που βρίσκεται στο Καβούσι της Ιεράπετρας, στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Είμαι πολύ χαρούμενη γι΄αυτό, γιατί συνέβαλα μ΄ένα μικρό λιθαράκι, σε όλη αυτή την προσπάθεια, όλων των ανθρώπων που πράγματι αγαπάμε τη χώρα μας και τους ανθρώπους όλου του κόσμου.

                             "ΓΑΙΑ" ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΙ Η ΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
                                                   Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

Το έργο μου αυτό, το οποίο είναι μοναδικό, αναφέρεται στην "ελιά" μαζί με το ποίημα "Η στερνή των ανθρώπων" που βραβεύτηκε το 1992 με το "OSCAR" A. DI BARI BRUNO EUROCONCORSO DI POESIA, αποτελεί ένα αφυπνιστικό μήνυμα για την ανθρωπότητα, στο θέμα "διατροφή" και ελληνικό πνεύμα. Συμβάλλοντας εθελοντικά στο έργο της Unesco, κυκλοφόρησε σε κάρτες με θέμα το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ το ως άνω έργο μου, το 2009, που δόθηκαν ΔΩΡΕΑΝ στα πλαίσια του Συνεδρίου για το Περιβάλλον και την Προστασία της "Μινωικής Ελιάς" του "Μινωικού Άλσους Ειρήνης" της Ιεράπετρας (θέση Καβούσι" Κρήτη, Ελλάς. 


Το Καβούσι, είναι αρχαία ελληνική ονομασία για περιοχές της Κρήτης και υπάρχει παντού. Η ελιά του Καβουσίου, για την οποία μιλάμε εδώ, βρίσκεται μέσα στον αρχαιολογικό χώρο Καβουσίου, 1km Νότια του χωριού, σε υψόμετρο 252 μέτρα και είναι μπολιασμένη πάνω στην αρχαία αγριελιά της οποίας ο κορμός έχει ένα θαυμάσιο εξωτερικό ανάγλυφο με ιδιαίτερη αισθητική εμφάνιση σε όλη της την περίμετρο που είναι 22,10 μέτρα και η διάμετρός της 7,10 μέτρα ενώ το ύψος της φτάνει τα 0,80 μέτρα. Σ΄αυτό το σημείο η περίμετρος είναι 14, 20 μέτρα και η διάμετρος 4,95 μέτρα. Είναι στην Ιεράπετρα και είναι η αρχαιότερη Μινωική ελιά καθώς βρίσκεται ανάμεσα σε 4 αρχαίους οικισμούς του 4700 π. Χ. : Ακρόπολη Αζοριά, Καβουσίου, Κάστρο και Βρόντος, οι οποίοι οικισμοί κατοικούνται μέχρι σήμερα και συνεχίζουν να καλλιεργούν ελιές. Τα αρχαία Μινωικά ερείπια ανάμεσα στους ελαιώνες και στους οικισμούς, όπως ελαιοτριβείο, εργαλεία, αποθήκες, διάφορα αγγεία εκείνης της εποχής αλλά και οι πίθοι ελαιόλαδου, καταμαρτυρούν τις συνήθειες των αρχαίων κατοίκων μέχρι σήμερα.
Η ελιά του Καβουσίου, βρίσκεται καταμεσής του "Μινωικού Άλσους Ειρήνης" όπου υπάρχουν κι άλλες αρχαίες ελιές. Από την συγκεκριμένη στεφανώθηκε η νικήτρια του Μαραθωνίου Δρόμου Γυναικών, στους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 στην Αθήνα.
Την Κυριακή που μας πέρασε ξεκίνησε ένα ταξίδι με μια εκδήλωση "Ελαία-Ειρήνη, Φωτός Δρόμοι", που πραγματοποιήθηκε από την Τοπική Κοινότητα Καβουσίου και τον Πολιτιστικό Σύλλογο, υπό την αιγίδα του Δήμου Ιεράπετρας, της Περιφέρειας Κρήτης και της Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών. Ο σκοπός αυτής της εκδήλωσης, είναι να ενταχθεί το "Μινωικό Άλσος Ειρήνης" στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco. Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει παγκοσμίως ένα μεγάλο πλήθος μνημείων, τα οποία προστατεύει ο ΟΗΕ. 
Έτσι λοιπόν, οι διοργανωτές κατέθεσαν αίτημα, να φυτευτεί στην έδρα του ΟΗΕ μια "κόρη" της Μινωικής ελιάς αφού η γενέθλιος ημέρα του ΟΗΕ είναι αφιερωμένη στο έδαφος του πλανήτη και στην άμεση εξάρτησή της διατροφικής ασφάλειας όλων των οικοσυστημάτων από αυτό.
Στην εκδήλωση, δόθηκαν 3 δενδρύλλια Μινωικής ελιάς: 1 για να φυτευτεί στην έδρα του ΟΗΕ, 1 για το αεροδρόμιο της Σητείας κι 1 για την Unesco. Αυτά τα παρέλαβαν ο Γενικός Γραμματέας Αποδήμου Ελληνισμού Δημήτρης Πλευράκης, ο Δήμαρχος Οροπεδίου Γιάννης Στεφανάκης και η Αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου Πελαγία Πετράκη.
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
copyright:Nota Kimothoi

Νότα Κυμοθόη"Γαια μια γυναικα κι η ελιά μου" Η ΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ© Νότα Κυμοθόη 


© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη"ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ"

Νότα Κυμοθόη
"ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ"
Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη

Αποτελεί το αρχαιότερο Ελληνικό Βιβλίο που έχει βρεθεί κι είναι Θεογονία κι αναφέρεται πως όλα δημιουργήθηκαν από τον Ζευ κι ότι η Σωτηρία της Ψυχής έρχεται μέσα από τη γνώση της Αλήθειας και πως μπορεί να γλιτώσει η ψυχή από τον τρόμο και φόβο του Άδη.

Βρέθηκε το 1962 στο Δερβένι, έξω από την Θεσσαλονίκη. Αποτελεί το αρχαιότερο βιβλίο της Ευρώπης 340-320 π.Χ., που γράφτηκε την εποχή όπου ο Μέγας Αλέξανδρος ξεκινούσε εκστρατεία για την Ασία, αλλά περιέχει την αντιγραφή κειμένου από την εποχή όπου ζούσε ο Σωκράτης, ο Πλάτων κι ο Περικλής. Δηλαδή περιέχει την αντιγραφή ενός βιβλίου χρονολογίας 420 -410 π. Χ. που είναι η Βίβλος του Ορφέα (Βίβλος Όμαδον που αναφέρει ο Πλάτων το 365 π.Χ.).

Βρέθηκε σε ένα ταφικό μνημείο κοντά στην πόλη Λητή μισοκαμμένος, στον τάφο του Ευθύφρωνος. Πρόκειται για έναν Μάντη εκείνης της εποχής που καταγόταν από την Πρόσπαλτα εκεί που σήμερα είναι τα Καλύβια της Αττικής.

    Λόγω της μεγάλης σπουδαιότητας του Παπύρου, οι διαμάχες των καθηγητών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δυστυχώς μάλωναν μεταξύ τους, για το ποιος θα δημοσιεύσει την επιστημονική έρευνα, δηλαδή την ανάγνωση του κειμένου και έτσι δημιούργησαν καθυστέρηση για τη γνωστοποίησή του Παπύρου, που κράτησε σχεδόν 42 ολόκληρα χρόνια...Δηλαδή μόλις το 2002 είδε το φως της δημοσιότητος, από κάποιους που δημοσίευαν κάποια αποσπάσματα.

    Ένα άλλο ακόμα στοιχείου σκοταδισμού, υποθέτω, ίσως ήταν και το γεγονός πως ο Πάπυρος του Δερβενίου, αναφέρεται σε θέματα Θεογονίας της Θρησκείας του Δωδεκάθεου των αρχαίων Ελλήνων, που αφορά τη Γέννηση του Σύμπαντος, κάτι που δημιουργούσε σύγκρουση με τον Χριστιανισμό και τη θρησκεία στην Ελλάδα, που ελέγχει τα πάντα και δυσκολεύει τη γνώση της αλήθειας. Διότι γράφει κάπου ο Πάπυρος του Δερβενίου, πως ο Ζευς (Ζας) αφού άκουσε όλους τους χρησμούς από τον Πατέρα του Ουρανό, πήγε στο άντρο της Νύχτας η οποία του είπε όλους τους χρησμούς που είχε ακούσει από τον Ουρανό Πατέρα του και στη συνέχεια αφού τους κατανόησε κατάπιε τον φαλλό του Ουρανού κληρονομώντας έτσι όλη τη δύναμή του.

Ο σκοταδισμός εκείνης της εποχής, όχι πως σήμερα δεν υπάρχει, αλλά είναι περισσότερο εύκολο να βγει ένα τέτοιο κείμενο στη δημοσιότητα, από εκείνη την εποχή. Πέρασαν δυστυχώς τόσα πολλά χρόνια...

Ο Πάπυρος του Δερβενίου αναφέρει πως Θεός είναι ο Νους και Όλυμπος είναι ο Χρόνος.

 Πρόκειται για ένα Θεογονικό Ποίημα που αποδίδεται στον Ορφέα κι είναι γραμμένο σε Δακτυλικό Εξάμετρο Στίχο, όπως και οι Ορφικοί Ύμνοι. Ανακατεμένος μέσα στις στάχτες του νεκρού, γιατί κάηκε στην πυρά με τον νεκρό, αφήνει άφωνους τους επιστήμονες καθώς αποτελούσε για την εποχή που γράφηκε, ένα ολόκληρο βιβλίο. Δηλαδή παρουσιάζει μια Θεογονία Κοσμογονικής φύσης που περιέχει και την ερμηνεία του κειμένου από εκείνη την εποχή σε Ελληνική Γλώσσα.


 Βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και αποφάσισε η Unesco να το συμπεριλάβει στις εκδόσεις μνήμης μετά από πρόταση της Ελληνικής Επιτροπής και Προέδρου κας Μαρίας Αικατερίνης Παπαχριστοπούλου- Τζιτζικώστα.

© Nότα Κυμοθόη 2009Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


© Νότα Κυμοθόη


Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη"Της Ελάτειας" Ποίηση


         
Νότα Κυμοθόη
"Της Ελάτειας"
Ποίηση

(αφιέρωμα στον πατέρα μου) 

Μονάχα το φως με κρατούσε
σώμα ουράνιο γεμάτο θάρρος
ελαιώνες, αμπέλια κι ο Παρνασσός
πρόσωπα βαμμένα στον ορίζοντα
ευωδίασαν χώμα γης κι ανθούς
με ζωγραφιές σε στήθια τους ανέμους
βουνίσιο έμβλημα στα δάχτυλα
που έσφιξαν οδύνες σε ψυχές
δαγκωματιές φιλιών σε χείλια
νυχιές ερωτικές στο δέρμα
πνοές βουερές και πόθων επάνω
σε σχήματα ταπεινών μειδιαμάτων
σ' εκείνα τα χέρια με τιμή στο χρόνο
οι μικροί θεοί σε σγουρόμαλλη κόμη...
της Ελάτειας καρδιές... αγαπημένες...

Δεν έπαιζα τους ανθρώπους με τις λέξεις 
όταν βρήκα τον Αρχάγγελο της ρομφαίας
φρουρό στην καρδιά μου που ανέμιζε μόνη
γυμνή από αργύρια κι αγαπημένους συγγενείς 
έρημη από αγάπη συγγενών εξ αίματος
και συγγενής αγαπημένη φίλων συγχωριανών
όταν στον πόνο του θανάτου
το σώμα ως πλεούμενο σκάφος
καταμεσής Αυγούστου μεσοπέλαγα
ορατό σε πράξεις και λόγια έφευγε...
Εκεί, οπού λευκές φορεσιές σα λυγαριές
ξέγνεθαν τις φωνές στ' αυτιά
που έφταναν από κυμάτων ως...θόηηηηη
κι ένιωθα όλη τη μοναξιά όλων των καιρών
ως ομορφιά μοναδική του Παραδείσου
με όλο της το τίμημα...

Μόνο το φως με κρατούσε εκεί
Μόνο το φως θα με φέρει πάλι εκεί
στην ομορφιά των φίλων συγγενών
της Ελάτειας...

Νότα Κυμοθόη "Της Ελάτειας" Ποίηση, 2010

(από την ενότητα Νότα Κυμοθόη ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ)



















ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2010© Nότα Κυμοθόη
νότα Κυμοθόη "ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ" 2015© Nότα Κυμοθόη
photography copyright:Nota Kimothoi

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2015 © Nότα Κυμοθόη



Νότα Κυμοθόη "Της Ελάτειας" Ποίηση© Νότα Κυμοθόη 

Άδεια Creative Commons

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ:ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

                                               εικόνα: φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


Οι εκλογές στις 20 Σεπτέμβρη 2015, έδωσαν εντολή στο κόμμα ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνήσει τη χώρα Ελλάδα. Ο Αλέξης Τσίπρας χαρούμενος μίλησε στην πλατεία Κλαυθμώνος, ευχαριστώντας τον ελληνικό λαό για την εντολή που του έδωσε. Ευχαρίστησε και τον Π. Καμμένο, που μαζί αγωνίστηκαν γι΄αυτήν τη νίκη, δίνοντας μάχη για να φύγει όλη η διαφθορά των παλιών κομμάτων, που βούλιαξαν τον τόπο.
Δικομματική Κυβέρνηση Τσίπρα- Καμμένου και θα δούμε τι θα φέρει...γιατί έχουν ακουστεί κι έχουν γραφτεί πολλά σενάρια.

Εκείνο που αιωρείται είναι πως δεν υφίσταται ελληνικό "κράτος" μετά τη λήξη της Συμφωνίας του Λονδίνου 1930 κι ο όρος αυτός έχει διαγραφεί. Τι συμβαίνει με τα Μνημόνια; Ακόμα δεν μας έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα. 
Για να μη πτωχεύσει η χώρα και η υπογραφή του 3ου Μνημονίου περιελάμβανε κάποιους όρους (ή μήπως ήταν στα πριν Μνημόνια;), οι οποίοι έχουν να κάνουν με τους όρους αφ΄ ενός της Συμφωνίας Λονδίνου 1930, οι οποίοι δεν τηρήθηκαν από τις πριν Κυβερνήσεις και αφ΄ ετέρου με τον Κυβερνήτη των Μνημονίων που αναλαμβάνει την επιτήρηση της εκλεγμένης Κυβέρνησης για το ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ ελληνικό κράτος...το οποίο σύμφωνα με την Ε.Ε. δεν υφίσταται, αλλά αναφέρεται ως ΠΕΡΙΟΧΗ!

Ο άνθρωπος που αναλαμβάνει να είναι πάνω από τον Τσίπρα, ονομάζεται Maarten Verwey, έρχεται από τη Μανίλα και είναι Ολλανδός στην καταγωγή του. Αλλά ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος, που με την παρουσία του θ΄αλλάξουν τα έως τώρα δεδομένα του Συντάγματος όπως το γνωρίζαμε;
Κρύβεται πίσω από τα Μνημόνια των 5 τελευταίων χρόνων και είναι άνθρωπος που συμβουλεύει τον Γερούν Ντάισελμπλουμ αλλά είναι κι ένας από τους αγαπημένους φίλους του Β. Σόιμπλε.

Έτσι τουλάχιστον έχει δημοσιευτεί σε ξένα ΜΜΕ κι έχει σχολιαστεί... Αλλά, ας δούμε ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος, που θα είναι επικεφαλής της Περιοχής Ελλάδα, όπως αναφέρεται από την Ε.Ε.

Κι επειδή ο ελληνικός λαός δεν γνωρίζει, παίρνει τα κλειδιά της Κυβερνητικής Εποπτείας από τον προκάτοχό του από το 2011,  Horst Reichenbach.
 Το τι έχει συμβεί στη χώρα μας θα το μάθουν οι περισσότεροι σιγά-σιγά και με τον καιρό...
Ο ελληνικός λαός, που σφίγγει το ζωνάρι του συνέχεια για να μπορέσει να επιβιώσει, ενώ έχει συνειδητοποιήσει τη διαφθορά που τον κυβερνάει, δύσκολα μπορεί να την ξεκολλήσει από πάνω του, γιατί φοβάται τα χειρότερα, όπως λένε πολλοί...
Ο Αλέξης Τσίπρας μήτε άθεος είναι, μήτε "παιδάκι", όπως πολλοί τον έχουν υποτιμήσει από τα μεγάλα πριν κόμματα, που ξέσκισαν τον τόπο...

Ας δούμε όμως ποιος είναι ο Maarten Verwey:

Είναι Ολλανδός Οικονομολόγος που ξεκίνησε την καριέρα του από το 1994 στο Υπουργείο Οικονομικών της Ολλανδίας και εργάστηκε για θέματα της ΟΝΕ ως το 1998. Αποσπάστηκε στη συνέχεια για θέματα χρηματοπιστωτικής στρατηγικής (1998-1999) και για 3 χρόνια εργάστηκε στη Μανίλα, στην Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης. Το 2002 όταν επέστρεψε Ολλανδία ήταν επικεφαλής της ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων και το 2004 ανέλαβε τη θέση Αναπληρωτή Διευθυντή Οικονομικής και χρηματοπιστωτικής στρατηγικής στο Υπουργείο Οικονομικών της Ολλανδίας. Το 2007 ορίστηκε Διευθυντής Εξωτερικών Οικονομικών Σχέσεων. Πρόεδρος της ομάδας εργασίας του Ευρώ από το 2010, έπαιξε σημαντικό ρόλο για τη συγκέντρωση διμερών δανείων για την Ελλάδα και στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) και στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας.

Κι επειδή αλλάζει πρόσωπο η χώρα μας, ίσως δούμε την εξουσία να εκπορεύεται από τον εκπρόσωπο της Ε.Ε. Maarten Verwey και να εκτελείται από την ελληνική κυβέρνηση!

Συμπαθητικός φαίνεται από τις φωτογραφίες, κι ελπίζουμε να βάλει πράγματι τον τόπο μας σε μια σταθερή πορεία ανάπτυξης και να τιμωρηθούν, οι όσοι άδειασαν τα Δημόσια Ταμεία και βρίσκονται στις λίστες της κας Λαγκάρντ!