Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" ΠΟΙΗΣΗ

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Ιύζουσα νήσος
ποίηση


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΘΗΝΑ
1995


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ:
 ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ



(Αφιέρωμα στη Θεά Αφροδίτη)

Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ


Λοιπόν, καλησπέρα!


Του έρωτα τα λόγια σε νύχτα εκστατική
βρήκα πως σ' εμπνέουν...
Σ' εμπιστεύομαι απόψε, μαζί μου θα πλαγιάσεις...
Όμως, φοβάμαι...
Η θλίψη περιμένει στη γωνία
μετά από κάθε μας επιθυμία.
Γι' αυτό δε με πλανεύει της ηδονής η χαρά.


Καληνύχτα ουρανέ θεοπεοδότη!


Αναλογίζομαι το χρώμα της αβύσσου
και τον αριθμό της ουσίας
στην σπερματοκυοφορούσα νιότη
καθώς ακμάζω προκλητική
κατάφωρη λαγνεία για τους Σειληνούς
που ενσαρκώνουν τα όργιά μου.
(Θαρρώ εμφωλεύεις την παρακμή μου...)
Τα συναισθήματά μου απειράριθμα
όπως των λαών οι πόθοι.
Στο βλέμμα σου είμαι η εταίρα
το κορμί της κραιπάλης
τα χείλη των άπειρων φιλιών
τα μάτια της ηδονικής φλόγας
η ακατασίγαστη έλξη και συνεχόμενη
η αγαπημένη να βιάζομαι
υπόδουλη της μήτρας μου
με μύρια παράπονα κλάματα...


Ωϊμένα...Σπονδυλωτέ μου τύραννε
κυβερνήτα του πάθους
αχνάρι παραφροσύνης, σ' εκλιπαρώ...
Κατηχήσου!
Καταδικάστηκα ισοβίως γυναίκα!..
Μ' αρέσει!..


(Τις ασέληνες νύχτες
κλαίω στο σκοτάδι
για τη μορφή
που δεν ήρθε ακόμα
ν' αναστήσει τις αισθήσεις μου).


Λοιπόν, καληνύχτα!
*

1993, Κύπρος

(Το εξώφυλλο κοσμεί σχέδιο της Νότας Κυμοθόη)


Νότα Κυμοθόη "Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" Ποίηση 1995© Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "Ιύζουσα νήσος" Ποίηση, βιβλίο 1995© Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: